Hiçbir sonuç alamadan karakoldan çıktık.
"Bir çaresini bulacağız." dedi Taehyung. Sinirden gözlerim dolmuştu. Taehyung bu halimi görünce bana sarıldı.
"Şimdi bir düşün bakalım, benden başka kim sana hediye verdi?" diye sordu.
"Aynı gün Öğretmen Park bana bir hediye vermişti onun dışında hiç kimseden hediye almadım." dedim ve o anda her şey açığa kavuştu.
"Taehyung sana konuşmayalım dediğim gün Öğretmen Park ile tartıştım yani 'sertsin' mesajını o atmış olabilir." dedim.
"Zaten onun çok normal olmadığı hakkında dedikodular var. Yani eski okulundan uzaklaştırılma nedeninin taciz olduğunu söyleyenler var." dedi.
"İnanmıyorum! Demek o yüzden her sabah kitaplarını ben taşıyordum." dedim.
"Okula gelir gelmez binanın içine giriyordu elinde bir sürü kitapla geri dönüyordu. Bunları hep senin için yaptığını anlamıştım ama ben seni hiç sevmediğini ve gıcıklık olsun diye yaptığını düşünmüştüm." dedi.
"Sence gerçekten evime girdi mi yoksa üzerime bi ses kayıt cihazı mı yerleştirdi?" diye sordum.
"Evine gireceğini sanmıyorum." dedi.
"Daha önce de benim odamı gözetlemişti." dedim.
"Min Ah sakin ol. Evine gidip ses kayıt cihazı arayalım." dedi.Taehyung'un söylediği gibi evime gelmiştik. Beraber odama çıktık. Beni dinliyordur diye konuşmamaya çalışıyordum. Çantamın içini ikimiz güzelce kontrol ettik ama hiçbir şey bulamadık. Bana aldığı kitabı çıkardım. Orta sayfalarında küçük, siyah bir cihaz bulduk. Taehyung bunun fotoğrafını çekti. Daha sonra ise aktif olan cihazı kapattık.
"Şimdi elimizde polis için güzel bir kanıt var." dedim.
"Min Ah bu kitabın konusu zaten öğrencisine aşık olan bir öğretmen. Hiç duymamış mıydın? Yazarına inanılmaz eleştiri geldi. Yaş farkı çok olmasına rağmen nasıl böyle seks içerikli şeyler yazabilir diye linç edildi. Bunu duymamış olman imkansız." dedi.
"Ben hiç bakmadım konusuna, yani anlattığın olayı duydum ama bu kitap olduğunu unutmuşum." dedim.
"Neyse, korkacak bir şey yok." dediği an bana mesaj geldi."Kendini zeki sanıyorsun, beni yenemezsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI | KTH
Fanfiction"Babanı uğurladığına göre acele etmezsen okula geç kalacaksın." Etrafıma baktım ama tanıdığım hiç kimseyi göremedim. Issız bir yer olduğu için tedirgin olmuştum. Adımlarımı hızlandırıp okula yetişmek için durağa doğru yürüdüm. Durakta benim üst sın...