Yine karakoldaydık. Ben güzel bir haber beklerken bir kadın üstüme saldırdı.
"Kendi işlerine benim kızımı da bulaştırdın!" deyip elini kaldırınca onu tuttum ve araya bir sürü insan girdi.
"Benim kızımın canı tehlikede senin yüzünden! O sapık senin yüzünden benim kızımı kaçırdı." dedi.
"Benim bir suçum yok! O sapığa karşı savaşarak belki de birçok öğrencinin hayatını kurtardım ben. Sizin kızınıza da aynı şeyi yapabilirdi!" diye bağırdım.
"Min Ah boşver üzüntüden ne dediğini bilmiyor." diye kulağıma fısıldadı Taehyung. Haklıydı ama kendime engel olamamıştım işte. O adamın bana hâlâ zarar veriyor olması beni deli ediyordu. Bana mesaj attığı numaradan konumu tespit edilemiyordu. Bu ne saçma iş böyle? Ya Tiffany'e bir şey olursa? Tiffany'nin annesi bana kötü kötü bakıyordu. Taehyung da bunu benim gibi fark etmiş olacak ki
"Bizim burada bir işimiz yok, hadi gidelim." dedi.
"Bence de gidelim." dedim.Taehyung ile beraber yürüdük bir süre ama aklımdan Tiffany çıkmıyordu.
"Cho Woo nerede? Onunla konuştun mu hiç?" diye sordum.
"Kendince Tiffany'i arıyor." dedi.
"Yanımıza çağırsaydın keşke." dedim.
"Şimdi çağırayım en iyisi. Onun da ihtiysacı vardır." dedi. Taehyung, Cho Woo'yu aradığında bana da mesaj geldi.'Tiffany'i kurtarmak istiyorsan hiç kimseye çaktırmadan talimatlarıma uyacaksın. Eğer polise haber verdiğini anlarsam o ölür. Anlaşmamı kabul ediyor musun Min Ah? Eğer kabul ediyorsan sağ ayağını üç defa yere vur.'
Soğuk kanlı davranmaya çalışarak Taehyung'a bir şey belli etmemeye çalıştım ve sağ ayağımı hafifçe üç kere yere vurdum.
"Cho Woo gelmeyecekmiş." dedi Taehyung. O sırada bana yeniden mesaj geldi.'Şu yanındaki aptaldan bir an önce kurtul, daha sonra işimize bakalım :)'
"Cho Woo da Tiffany'i baya seviyordu. Ya kendine bir şey yaparsa? Bence onu yalnız bırakmamalısın." dedim.
"Ama seni de yalnız bırakamam." dedi Taehyung.
"Benim peşimde polisler var zaten Taehyung. Bana hiçbir şey olmaz. Sen arkadaşının yanına git." dedim.
"Tamam sen de bir an önce eve git olur mu?" dedi. Başımla onayladım. Sarılıp vedalaştıktan sonra bana tekrar mesaj geldi.'Şimdi öğrenci değişim zamanı :)'
Yorumlarınızı okuyup çok mutlu oluyorum, çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI | KTH
Fanfiction"Babanı uğurladığına göre acele etmezsen okula geç kalacaksın." Etrafıma baktım ama tanıdığım hiç kimseyi göremedim. Issız bir yer olduğu için tedirgin olmuştum. Adımlarımı hızlandırıp okula yetişmek için durağa doğru yürüdüm. Durakta benim üst sın...