1

7.7K 264 51
                                    

Giderek hızla küçülen treni izliyordum. Tren garlarının benim için boğucu, kasvetli bir havası vardır her zaman. Defalarca babamı uğurladım burada. Yine o günlerden biriydi. Sırf onu uğurlayabilmek için sabah erkenden kalkmıştım. Onunla geçirdiğim fazladan bir saatin benim için çok önemi vardı. Eskiden hep ağlardım gitmemesi için, çok yalvarırdım ama artık alıştım, üzülmüyorum bile ve dalgın dalgın bakıyordum. Bu dalgınlığımı dağıtan mesaj sesi olmuştu.

"Babanı uğurladığına göre acele etmezsen okula geç kalacaksın."

Etrafıma baktım ama tanıdığım hiç kimseyi göremedim. Issız bir yer olduğu için tedirgin olmuştum. Adımlarımı hızlandırıp okula yetişmek için durağa doğru yürüdüm. Durakta benim üst sınıfım Taehyung'u görünce rahatladım. Beni takip eden bir sapıktan sonra tanıdık bir yüz görmek iyi gelmişti. İşin kötü tarafı sadece tanıdık olmasıydı. Başımla selam verdiğimde o da aynı şeyi yaptı. Yan yana durup tek kelime dahi etmeden servisi bekliyorduk ikimizde.

Son anda yetişmiştik okula.
"İyi dersler." dedim ve gülümsedim ama bana cevap vermeden uzaklaştı. Şaşırmadım. O sadece istediği kişilerle konuşurdu. O isterse onun güler yüzlü ve sıcak hâline şahit olabilirsiniz, istemezse sizin yüzünüze bile bakmazdı. Tekrar mesaj gelmişti.

"Başarısız bir deneme güzelim."

Hayatımda bir tek sapık eksikti gerçekten. Etrafıma baktım ama derse koşturan öğrenciler dışında kimse yoktu. Cevap vermedim. Umarım yazmayı bırakır.

Koridorda elimdeki testle hocayı ararken Cho Woo önümü devasa boyuyla önümü kesti. Bakışlarımı kaldırdım ve elimdeki testi aldı. "Selam rahibe," dedi.
"Testimi ver." dedim. Sırıttı.
"Çok sevdiğin Tanrı'na dua et, belki dualarını kabul eder ve testi sana veririm." dedi. Bunu söyler söylemez Taehyung Cho Woo'nun elinden testimi aldı. Gülümseyip Cho Woo'nun hafifçe omzuna vurdum.
"Bak Tanrı'm duamı kabul etti." deyip testi almak için hareket ettiğimde bu sefer Taehyung testi kaçırdı. Şaka mı bu? Testi yırtıp bana verdi.
"Dalga mı geçiyorsun?" diye bağırdım. Bu sefer Taehyung benim omzuma hafifçe vurdu ve yürüdü. Cho Woo gülerek Taehyung'un peşine takıldı. Elimde kalan yırtık parçaları çöpe attım. Kendimi tuvalete attım. Yüzümü yıkadım. Tekrar mesaj gelmişti.

"Sana yapılan bu zorbalığa karşılık vermeyecek misin?"

Bugün hayatımın en saçma günü!

SAPLANTI  |  KTH Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin