Biraz toparlandıktan sonra kantinden yeşil çay alıp sınıta doğru yürüdüm. Bugün vedalaştığım babam, bir sapığım ve iki tane zorbayla uğraştım. Kızlar birbirlerinin saçlarına değişik modeller yaparken onları izledim. Bunu fark eden Tiffany güldü.
"Sayın rahibe, saçlarını öyle toplamayıp salsan Tanrı sana kızıp cehenneme yollamaz merak etme." dedi ve gülüştüler.
Dindar bir ailenin dindar yetiştirilmiş biricik kızlarıydım. Ben bundan memnunum, kimse yanımda durmazken Tanrı'nın varlığını hep yanımda hissettim.
Sandalyemi çekip sırama oturduğumda masamın üzerine bırakılmış bir kağıt dikkatimi çekti. Bu az önce yırtılan testimin aynısıydı. Bütün sorular çözülmüş ve çözümleri ayrıntılı bir şekilde yazılmıştı. Üstelik üstünde benim ismim yazıyordu. Kim yapmıştı ki bunu?Ertesi Gün
Saçlarımı her zaman olduğu gibi sıkı bir şekilde yukarıdan topladım. Masanın üzerinde duran hapımı içip çantamı da aldıktan sonra evden çıktım.
Yine durakta Taehyung ile karşılaşmıştım. Başıyla bana selam verdi ancak bu sefer ben karşılık vermedim.
"Kısasa kısas öyle mi?" dedi alayla.
"Hammurabi daha çok sizin seveceğiniz türden bir insandı. Ben daha çok Gandhi gibi düşünürüm." dedim. Anlamsızca bana baktı.
"Görüyorum ki insan olmayı bilmediğin gibi ciddi bir tarih eksikliğin de var." dedim.
Taehyung bir şey söylemek üzereyken servisin geldiğini gördüm.
"Otobüs geliyor, zaten yağmur da başlamıştı." dedim ve hiç ona bakmadan servise bindim. Ondan kurtulduğumu düşünürken yanıma oturdu. Sert bir şekilde ona bakınca güldü.
"Merak etme, testlerini almayacağum bu sefer." dedi.
"Vaktimi de almazsan sevinirim." dedim ve kulaklığımı takıp rastgele bir şarkı açtım. Taehyung yanımdan kalkıp başka bir yere oturmuştu. Şarkıyı gelen bir mesaj böldü."Gandhi'yi ben de severim."
Gelen mesajlar artık ciddi derece de sinirimi bozuyordu. Sürekli beni izleyen birisi vardı.
"Yazmaya devam edersen polisle konuşmak zorunda kalacaksın."
Bu sefer mesajı ben yollamıştım. Cidden ondan sıkılmıştım ve sapıkla kendim mücadele edecek değilim. Bir mesaj daha atarsa polise giderim. Tekrar mesaj gelmişti.
"Tamam, rahatsız ettiysem kusura bakma :)"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI | KTH
Fanfiction"Babanı uğurladığına göre acele etmezsen okula geç kalacaksın." Etrafıma baktım ama tanıdığım hiç kimseyi göremedim. Issız bir yer olduğu için tedirgin olmuştum. Adımlarımı hızlandırıp okula yetişmek için durağa doğru yürüdüm. Durakta benim üst sın...