"Bizi izliyor." dedim.
"Ne?" diye sordu Taehyung.
"Orada!" diye bağırdım. Taehyung hemen başını çevirdi. Öğretmen Park'ı fark edince üzerine doğru koşmaya başladı.
"Taehyung dur!" diye bağırdım ben de peşinden giderken. Taehyung, Öğretmen Park'ın yakasına yapıştı.
Öğretmen Park sırıttı. Taehyung bunu görünce ona yumruk attı. Öğretmen Park yere düştü.
"Hayır hayır!" diye bağırdım.
"Bizden uzak dur." dedi Taehyung.
"Hadi gidelim." dedim.Arabaya bindiğimizde Taehyung sinirle arabayı çalıştırdı.
"Mahvedeceğim onu!" diye bağırdı.
"Keşke vurmasaydın zaten tutuklanacak." dedim.
"Sinirimi çıkarmam gerekti." dedi.
"Haklısın ama yine de bir daha böyle bir şey yapma. Onun ne yapacağı belli olmaz." dedim.
"Sana ne yaptı onu anlatsana." dedi.
"Ben şalımı unuttuğum için okula geri döndüm. Sınıfa girdiğimde benim şalımı kokluyordu. Bağırdım ve şalımı vermesini söyledim. Sonra.." dedim ve duraksadım.
"Sonra ne?" dedi.
"Beni öptüğünü görmüş ve buna çok sinirlenmiş. Ben de ona yine bağırınca birden boğazımı sıkmaya başladı." dedim. Yumruğunu sıktı ve aniden arabayı kenara çekip durdurdu. Sinirle arabadan indi. Peşinden gittim. Ellerini saçlarına daldırdı.
"Böylesine sapık birisi nasıl öğretmen olur aklım almıyor." dedi. Bir şey söylemeyip elini tuttum. Boynuma baktı.
"Morartmış resmen. Öldürecekmiş neredeyse pislik." dedi. Yine gözlerime baktı.
"Ya kurtulamasaydın? Ya öldürseydi seni?" diye mırıldandı.
"Unuttun mu? Kazanan biz olacağız Taetae." dedim. Gülümseyip elini yanağıma koydu. Daha sonra aramızdaki mesafeyi kapatıp dudağımı öptü. Ben de karşılık verdim. Taehyung ile beraberken tüm dertlerimi unutuyordum. O bana huzur veriyordu. Bu savaşı birlikte kazanacağız.Çok üzgünüm hesabımla ilgili bir sıkıntı yaşadım ve bir süre hesabıma giremedim. Düzelir düzelmez yeni bölüm ile karşınızdayım! Umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI | KTH
Fanfic"Babanı uğurladığına göre acele etmezsen okula geç kalacaksın." Etrafıma baktım ama tanıdığım hiç kimseyi göremedim. Issız bir yer olduğu için tedirgin olmuştum. Adımlarımı hızlandırıp okula yetişmek için durağa doğru yürüdüm. Durakta benim üst sın...