8 - Máš něco s Harrym?

1.3K 39 2
                                    

,,Hodná holka" pochválil mě a chytl mě kolem pasu jdouc k baru. Bylo na něm napsáno....

Strip bar. Už to jméno říkalo všechno, co se uvnitř odehrává. V mysli se mi přehrávaly nejhorší scénáře, co by se mohlo stát. Třeba, že by mě nutil tancovat u tyče, nebo uspokojovat nějaké nechutné muže. Hrůza. Netušila jsem, jak bych se mohla zachránit, protože by mě stejně chytl, nebo postřelil, takže jsem raději šla s ním.

Nebylo mi příjemné jak mě drží silně v pase, tak jsem se trochu kroutila, ale to nepomohlo.

,,Necukej sebou!" zasyčel a přitáhl si mě ještě víc k sobě. Raději jsem toho nechala a poslušně šla s ním.

Už jsme stáli před prahem baru a Liam zazvonil na zvonek. Vykoukl na nás ze dveří nějaký pohledný muž. Věkem asi stejně jako Harry a Liam.

,,Nazdar, Payno! Jakoupak krasavici mi vedeš tentokrát?" natěšeně se zašklebil a promnul si ruce.

,,Mladou Stylesovou! Ta se ti bude líbit!" vítězně se usmál.

,,A nebude se nám Hazzy bouřit? Kde jsi ji vzal? Já myslel, že nemá žádný děcka" odstoupil a nechal nás projít dveřma dál do podniku, načež jsem se ošila pod jeho prozíravým pohledem.

,,Nemá, tahle je nevlastní. A teď se podrž. Je to dcera Lucy. Bejvalky Jacka!" zasmál se zlostně.

,,Fakt? Tak to se mi skvěle hodí. Máš mou pochvalu Payno" zašklebil se tajemně.

,,A-" snažila jsem se něco říct.

,,Drž hubu ty malá děvko!" zařval na mě Tomlinson, jak jsem poznala z jeho cedulky na triku výsměšně. To asi bude Tommo.

,,Prosím!?" naštvala jsem se a chtěla mu vrazit. Dost ho to zarazilo, ale pak se jen vítězně zasmál.

,,Takové mají zákazníci nejradši...Drzá" pošeptal záměrně.

To už jsme šli všichni tři do nějaké místnosti, která vypadala jako pracovna nebo tak něco. Všude přítmí a všechno laděno do modra s růžovými světýlky. Hezké.

,,Sedni si" poručil mi Tommo a ukázal na židli přede mnou. Sám si sedl za mohutný tmavý stůl a pohodlně se opřel do židle.

,,Tak co s tebou? Doufám že víš co se bude dít...Jinak jsem Louis." řekl tajemně.

,,To teda nevim, ale spolupracovat s váma určitě nehodlám! Hned jak to bude možné, odskáčete si to!" vyštěkla jsem naštvaně. Kdo by ale naštvaný nebyl.

,,To joo." vysmál se mi.

,,Jak už sis mohla všimnout, jsou tu tyče. Doufám, že umíš tančit, protože to bude teď tvoje práce. Vlastně když si tě někdo vyžádá, budeš s ním muset jít do kabinky a udělat mu soukromý striptýz." řekl jakoby se nic nestalo a bylo to na denním pořádku. On už to asi dělá dlouho, takže mu to přijde normální, ale je to opravdu nechutné!

,,Nějaké otázky?" nadzvednul mírně jedno obočí.

,,Jo. Ale ne na tebe. Na Liama." řekla jsem zkráceně.

,,Tak povídej" přisedl si k nám Liam, který doteď stál za mnou.

,,Co společného máš s Harrym?" zeptala jsem se s očekáváním, že mě odpálkuje. On mi ale místo toho odpověděl.

,,Není to můj kámoš. Ale on si to myslí. Jen jsem ho trochu využil. Neznáme se dlouho, takže je mi to jedno. Vlastně je docela fajn, ale je až moc čistej, takže nezajímavej. Asi tolik toho mám s ním společného. Princezno..." dořekl a pořádně si pohrál s jeho posledním slovem na jazyku.

,,Skvěle. To je všechno" usmála jsem se na něj falešně.

,,Dobře, zítra v osm ráno ti začíná první směna. Takže tady budeš nastoupená. Ostatní holky ti pomůžou. A teď ji Liame odveď do jejího pokoje." dovysvětlil a už nás strkal ze dveří.

Liam mě dovedl až na pokoj a zavřel za námi dveře. Najednou se jeho prsty omotaly kolem mého zápěstí a přitáhl si mě víc k němu. Druhou rukou mě chytil za krk a přiblížil naše obličeje k sobě.

Vůbec mi to nebylo příjemné, ale radši jsem se o nic nepokoušela, aby mě nijak nepotrestal. Ta představa se mi hnusila. Ať už mě Harry vysvobodí prosím.

Pořád nic neříkal. Přiblížil si mě ještě víc, že jsem se ho málem dotýkala špičkou nosu. Jeho horký a nepravidelný dech se odrážel od mé pokožky a tím mi způsoboval husí kůži.

Najednou se překvapivě jemně otřel svými rty o ty mé a přitáhl si mě za pas tak blízko, že jsem cítila rostoucí problém v jeho kalhotách.
.
.
.
.
Ahoj! Dneska jsou Vánoce, takže bych vám chtěla popřát veselý Štědrý Den a bohatého Ježíška! 😌💙💚

Nezapomeňte mi napsat komentář a hlasovat pro tento příběh! Budu ráda za každou zpětnou vazbu! 💖

New Daddy | H.S. ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat