36 - Navždy...

607 29 12
                                    

Cítila jsem jeho vůni, jeho přítomnost. Byla jsem šťastná. Stojím tu s mužem mých snů na zápraží v jeho objetí...

Stáli jsme tu takto asi pět minut. Nejúžasnějších pět minut. V tu chvíli na mě dopadly všechny následky.

Uvědomila jsem si, že mi chyběl víc, než jsem si prvně myslela. Uvědomila jsem si, že ho miluju, víc než jsem si myslela.

Pomalu se ode mě odtáhl a dojatě se na mě zadíval. Poté se zase pomaloučku začal přibližovat a skenovel můj výraz. Chce mě políbit.

Nevydržela jsem to a přitáhla jsem si ho za hlavu. Dlouze jsem ho políbila a šťastně vydechla.

Teď měl na tváři šťastný široký úsměv, který značil čistou radost. Pořád ale měl malou vrásku mezi obočím.

Vzal mě jemně za ruku a vešel se mnou do domu.

Louis:

Sedím tu v base v depresích jako troska. Jak se to mohlo stát? Jsem takovej debil! Můj život se už podruhé posral. Teď už ale pořádně.

Lucy byla to jediný co mi zbylo. Víte, nemám rodinu, ani moc přátel.

Lucyina rodina pro mě je také důležitá. Chtěl bych, aby to mezi námi bylo jako před tím. Tohle mi však už nikdy neodpustí. Nepochopí, že jsem to udělal jen z čisté lásky. Miloval jsem ji, jako nic jiného.

I Kate mám rád. Je to něco jako moje neteř, z mého pohledu. Kde vůbec je? To už se asi nedozvím, že?

Asi utekla a teď někde sedí v lese a čeká na vysvobození. Nebo už došla domů? Mohl za to ten krypl Malik?

Musím zjistit, jak na tom je. Mohl jsem ji způsobit třeba trauma, nebo něco. Já idiot.

Proč vždy všechno poseru? Zničil jsem ji celou rodinu! Liama jsem namočil do vraždy jejího otce a sebe odsoudil na pár let vězení.

Nejradši bych ale měl trest smrti. Stejnak se tomu nikdo nevyhneme, tak proč si neušetřit trápení?

Kate:

Sesunuli jsme se na gauč a tiše seděli v objetí.

,,Jak ses sem dostala?" šeptal tiše Harry.

,,Nevím" opáčila jsem taky šeptem.
---
,,Kde je máma?" odtáhla jsem se trochu.

,,Máma.... tady- není" posmutněl. Dokonce mu po tváři sjela i osamělá slza.

Jeho smutný výraz zaměnil vyděšený. Netuším z čeho byl vyděšený. Možná že přede mnou brečí? Proč?

,,Co se stalo Harry?" zeptala jsem se nežně a přitáhla jsem si ho do laskavého obětí.

Pod vzlyky se začalo jeho tělo mírně otřásat a z jeho úst se ozvalo tiché kňuknutí.

Je to pro mě utrpení sledovat, jak se trápí. A ani nevím co to způsobilo.

,,Harry" vydechla jsem a konečky prstů mu zajela do vlasů. Lehce jsem ho vískala ve vlasech a masírovala pokožku na hlavě.

Slastně zamručel a po tváři mu sjela další slza.

,,Máma- ...ona- už" zalykal se.

,,Nepříjde..." opatrně vzhédl a spojil naše pohledy.

,,Co-cože? Ona nás...opustila?" zamračila jsem se zmateně.

,,A-ano... navždy." Sklopil pohled a hrál si s mými prsty.

,,Jak jako navždy?" snažila jsem se zadržet slzy.

,,Navždy..." to už jsme brečeli oba a nevěděli co říct.

Nevěděla jsem, co tím myslel. Jako že je s někým jiným? To by mě tu ale nenechala, ne?

Odjela někam? Naštvala se na mě? Už nechce Harryho? Nechce ani mě? Co se tu proboha stalo?
.
.
.
.
Lidi, mám na vás docela zásadní otázku⚠️ Jste fanoušky JEN Harryho Stylese, nebo i One Direction? Mám totiž rozepsaný další příběh, ve kterém bych chtěla mít jako hlavní postavu jiného člena 1D... Dejte mi vědět do komentářů!😌

New Daddy | H.S. ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat