22 - Prostě musí!

747 31 17
                                    

Jsem docela v koncích, protože teď opravdu netuším, kam by ji ten zmetek mohl odvést.

Harry:

Netuším, kde bych ji měl hledat, tak si zkusím najít kontakty a adresy na něj u jeho lidí. Pár jich znám od Liama. Ten idiot je tam určitě taky.

Možná by mi neuškodilo se zeptat Lucy. Říkala něco o společné minulosti, tak by mohla vědět, kde má nějaké svoje sídlo.
---
Vlastně jsem vám ještě neřekl, kde pracuji. Všichni si myslí, že dělám manažera v jedné stavební firmě, ale to je lež. Kdybych někomu totiž řekl, co doopravdy dělám, byl by to pro mě konec.

Živím se jako takový ten IT stalker. Nejsem vyloženě stalker, ale zjišťuji cenné informace, pomocí počítače. Je to dobře placené.

Teď si asi říkáte 'tak ji najdi pomocí počítače, když jsi stalker'. To ale nejde. Neumím hledat místa, majetek, nemovitosti a takové věci. Jsem zaměřený jen na věci, co jsou movité. Ale tohle jde mimo mě.
---
Obvolal jsem pár lidí, ale většinou mě odhalili, takže jsem na sebe naštvaný. Ti co mě neprokoukli, nic nevěděli.

Mám v záloze ještě pár plánů B, takže je hned použiji. Jestli i tyhle nebudou fungovat, tak to vzdávám. Ne, nevzdávám, protože Harry Styles se nikdy nevzdává! Prostě ji najdu, ať to stojí, co to stojí.

Kate:

Když jsem už byla zase nahoře ve svém pokoji, zaťukal Tomlinson. Jak já ho nenávidím.

,,Harry se po tobě shání" ušklíbl se.

Když to dořekl, poskočilo mi srdce. Bylo mi jasné, že mě bude hledat, ale myslela jsem si, že to bude řešit spíš mamka. Matky přeci chtějí chránit své děti, nebo ne? Místo toho mě tu hledá její přítel, co mě zná sotva tři měsíce. To je na hlavu toto.

,,Myslel jsem, že budeš mít větší radost" ušklíbl se znovu a zase odkráčel.

Já mám radost, ale na druhou stranu mě mrzí to s mojí mámou. Ale co to tu plácám. Ona mě určitě taky hledá. Jistá si nejsem, ale doufám, že mám pravdu.
---
Už se venku stmívalo a já zase ležela na posteli a koukala do stropu. Přemítala jsem v paměti o každém radostném okamžiku mého života. Náladu jsem ale pořád měla na bodě mrazu.

Na chodbě se ozvaly kroky, z čehož jsem usoudila, že sem zase někdo jde. Tomu člověku ale zazvonil telefon, tak jsem se rychle zvedla a potichu šla odposlouchávat za dveře.

,,Jak jako že o tom ví?... Nemá v plánu?... To se nemůže takhle lehce posrat!... Prostě musí a jestli ne teď, tak za pár dní. Ví přece kam, ne?... Nazdar" dořekl naštvaně Tomlinson a zavěsil.

Ano, hodlám ho takto oslovovat. Je to takové neosobní, což se v mé situaci víc než hodí. Kdybych mu říkala Louis, mohlo by se stát, že bych se s ním skamarádila. Ne! Ani na to nemysli Kate! S tímhle člověkem nikdy nebudu vycházet.

Rychle jsem zase odcupitala na postel a zalehla do peřin.

Kroky se ozývaly čím dál potišeji, takže jsem usoudila, že sem už nikdo nejde. Taky že další hodinu nikdo nepřišel.

Po hodině mě zavolali na večeři. Dokonce jsem tam měla dojít sama. Nikdo mě nestrážil, jak tomu bylo u snídaně a oběda. Mají ve mně asi až moc velkou důvěru.

Sice nemám v plánu utíkat, nebo tak něco, ale co oni vědí.
---
Zatím to vypadá, že to tu bude probíhat celkem v klidu. Nikdo mě neobtěžuje, nikoho nezajímám. Takhle mi to vyhovuje.

Je to ale divné, protože kdyby tu opravdu šlo o mě, tak by mě hlídali víc. Takže je mi jasné, že o mě vůbec nejde. Nechápu tedy o co, ale to se snad brzy dozvím.

Harry:

Můj první plán B se totálně dosral, takže jsem nasadil druhý plán B. Nebo plán C, jak chcete.

Plán C, může zabrat klidně i pár dní, takže to snad nebude ztráta času. Měl být účiný.

Pořád mi nejde do hlavy, proč se Lucy nezapojí do hledání její dcery, ale vždy se jen zeptá, jak na tom jsem. Je to k zbláznění, protože vždy když chci, aby mi pomohla, tak se vymlouvá. Kate je teď ale hlavní priorita! Nechápu její myšlenkové pochody.

Garantuji vám, že až ji najdu, tak už ji nepustím. Já ji totiž zachráním život a ona mi bude celý život vděčná. Bude moje.
.
.
.
.
Jakto, že se Lucy nezajímá o nalezení své dcery? Kdo stojí za vraždou otce Kate? Kdy se podaří Harrymu najít Kate? Zapojí se do toho i policie?🤔

New Daddy | H.S. ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat