Tohle bude třeba moje záchrana.
Pohledem jsem hledala nápis Holmes Chapel, ale zatím marně. Vždyť ani nevím jak daleko od mého rodného města jsem! Hledání Holmes Chapel jsem po chvíli vzdala, ale začala jsem hledat něco, co je poblíž.
Našla jsem jen Stockford, který je odsud víc než 50 mil... Dobře, tak to neujdu pěšky. Ve Stockfordu mám nějakou tetu, kterou jsem viděla jednou.
Kam až mě to ten pomatenec odvezl? To je strašná dálka! To budu jako někde stopovat nebo co? Vždyť mě může unést ještě někdo horší. Do čeho jsem se to dostala...
Jen jsem nad tím zakroutila hlavou a povzdechla si. Tak to teda bude vzrůšo.
Takže plán asi zní, že půjdu směrem na Stockford a cestou někde usnu v křoví. Až se probudím celá rozlámaná v křoví, tak budu vyhlížet někoho, kdo mě odveze blíž k mému cíli. Netuším jak vyjdu s jídlem, ale to snad přežiju. Mám s sebou jen tři bagety a dvě flašky s vodou.
Rozešla jsem se směrem, kterým to potencionálně bylo na Stockford. Netuším jestli jdu dobře, ale stejně moc daleko nedojdu, takže to je úplně jedno.
Po pár kilometrech už jsem byla docela unavená, tak jsem si našla hezké místo kde to vypadalo docela čistě a usedla tam. Po chvíli mi ztěžkla víčka a já se vydala do říše snů.
Harry:
,,Takže všichni chápeme?" zeptal se naposledy Watson a já kývl. Moc se mi to nelíbí, ale budu to muset vydržet. Navíc je brzy ráno a já jsem unavený.
Já, Lucy, Watson a pár ozbrojených mužů jsme si posedali do aut a rozjeli se k místu.
Když jsme skoro po dvou hodinách únavné cesty dorazili na místo, znervózněl jsem ještě více. Už před odjezdem jsem byl na nervy, ale teď to bylo strašné.
,,Jdeme" zavelel zahalený muž.
Na jeho povel se všichni rozběhli k domu a celý ho obklíčili.
Lucy vzala její telefon a vytočila jeho číslo. Všichni měli v uchu sluchátko, ve kterém slyšeli celý hovor. I já.
,,Ano?" zavrčel nevrle.
,,Ahoj Louisi" řekla nervózně Lucy.
,,Ale ahoj koťátko" slyšel jsem, jak se usmál.
,,Ahoj" opětovala znovu.
,,Copak, copak?" zasmál se.
,,Jdu si pro Kate... Jsem tady"
,,Jako- Teď?" zarazil se.
,,Teď" přikývla.
,,Je tu s tebou i ten tvůj šohaj?" byl slyšet opovrhovačný tón hlasu.
,,A-ano, je" potvrdila.
,,Tak pěkně z ruky do ruky" ušklíbl se.
,,Jo..." vydechla a típla hovor.
Svalila se mi do náruče a nechala se objímat.
Louis:
Přesně na tohle jsem čekal! Konečně je tady a už bude jen a jen moje... Samozřejmě, že jsem nikdy nechtěl aby to takhle dopadlo, ale já věřím, že si zase padneme do oka.
Rychle jsem se vyhrabal z postele a navlékl na sebe nějaké oblečení. Učesal jsem se a vyrazil do Katiného pokoje. Včera jsem ji už nestihl zkontrolovat, protože jsem na to zapomněl a pak jsem usnul.
S úsměvem jsem rozrazil dveře a šťastně jsem začal básnit.
,,Už budeš volná Kate. Tvoje matka tě přišla vysvobodit. Ale bohužel pro ni, ona se už pryč nedostane... Ani nevíš jak strašně mě to mr-... co? Kde seš ty malá couro?" zarazil jsem se.
,,Kate seš tady? Okamžitě se ukaž" křikl jsem a začal procházet celý dům. Nikde nebyla.
,,Zayne!" zařval jsem na toho idiota.
,,A-ano? Děje se něco?" vyptával se debilně.
,,Jasně že se děje! Kate se děje! Kde je?!" štěkl jsem po něm rozzuřeně.
,,Ehh- já nevím" znervózněl.
,,Tak ty nevíš! Kdo ji měl včera hlídat?" nadzvedl jsem obočí a praštil do stolu.
,,Já, pane..." odpověděl.
,,No vidíš! A bylo to k hovnu! Ty seš takovej píčus Maliku, to ti řeknu" ukončil jsem a rozešel se ke vstupním dveřím.
,,A teď vypadni" zavrčel jsem.
Co teď? Nemám Kate a bez ní nebudu mít nejspíš ani Lucy. Kam ta malá štětka zdrhla? A kdy? Z toho mi jednou jebne. Musím to prostě nějak zahrát.
Zhluboka jsem se nadechl a vydechl. Pomalu jsem otevřel dveře a vykoukl ven. Nikde nikdo, jen ti dva v objetí.
,,Ahoj Lucy" nasadil jsem ten nechutný hraný úsměv.
,,Ahoj" zvedla rozklepaně pohled.
,,Pojď ke mně" udělal jsem pár kroků směrem k ní.
,,Říkal jsi z ruky do ruky" zavrčel nebezpečně Harold.
,,Jo, to jsem sice říkal, ale Kate ti nedám dokud u sebe nebudu mít Lucy" uchechtl jsem se.
,,Ne, z ruky do ruky" zavrčel znovu ten omezenec.
,,Ale prosimtě, nedělej drahoty. Stejně tady někde určitě máš schovaný další lidi" zasmál jsem se ironicky. Pevně jsem doufal, že tu nikoho dalšího nemá.
Nic neříkal a pomalu pouštěl Lucy z objetí. Ta se na něj jen podívala se strachem v očích a pomalu si to kráčela ke mně.
.
.
.
.
Tak jak se to vyvrbí dál? Kdy zasáhne policie? Co bude s Kate?Jinak Harry na fotce nahoře je takovej seksouš, že bych se z něj roztekla😏🔥
ČTEŠ
New Daddy | H.S. ✓
FanfictionLáska. Když spolu dva lidi chtějí být a potřebují toho druhého ke štěstí. Co když jim ale do toho něco pořád zasahuje a brání jim v tom být šťastní? . . Zveřejněno: 1. 12. 2020 Dokončeno: ✅