Když jsme se odtáhli, usmál se na mě a já na něj. Moc dobře věděl, že o tom vím. Natáhl se pro polibek ještě jednou, když v tom...
Kate:
Naše rty se opět setkaly, když v tom se Harry svým jazykem probojoval do mých úst a prozkoumával každý jejich kout. Já mu neodporovala a přidala se k němu.
Nejdřív náš polibek probíhal docela obyčejně, mírně a ochotně. Po chvíli Harry začal polibek prohlubovat a vášnivě mě líbal.
Asi po pár minutách líbání jsem se musela odtáhnout a zalapala jsem po dechu. Harry se na mě jenom usmál jedních z jeho nejkouzelnějších úsměvů a já mu to s chutí oplatila.
,,Eštěéé" zakňučel Harry a vřele se usmál.
Sklonila jsem se tedy k němu a věnovala mu dětskou pusinku na rty.
,,Ale no ták" zavyl nespokojeně.
,,Máš smůlu. To by sis to musel odpracovat Harry" zasmála jsem se a slezla z jeho vzrušeného klína.
,,Jak myslíš. A teď mě na chvilku omluv" řekl a vypařil se do jeho koupelny.
To bylo úžasné. On líbá jako Bůh. Tohle nebyl můj první polibek, ale byl ze všech nejlepší a nejprocítěnější. Nečekala jsem, že bude žádat o další. Byl tak roztomilý.
Harry:
Tak to jsem nečekal. Myslel jsem si, že bude chtít třeba koupit nějaké oblečení, nebo dobrou snídani, ale toto? Ne, že by se mi to nelíbilo, ale dost mě to zaskočilo.
Potom jsem si musel odskočit, protože mě ta malá mrška trochu vzrušila. Nechápu, jak to udělala, ale docela se mi to zamlouvalo.
Ale začal jsem si vyčítat, že jsem souhlasil, protože by si to Lucy mohla špatně vyložit. Kdyby nás nachytala samozřejmě. Nehodlám jí o tom nic říkat.
S Lucy jsem vlastně nikdy nic takového nedělal. Mám ji rád, ale Kate je pro mě zajímavější. Nechápu to. Kromě normálního, obyčejného sexu jsem s ní žádné milostné hrátky nepraktikoval. Ani líbačky, ani flirtováni, nic.
S Kate je to o něčem jiném. Je mladá a nezkušená, ale ráda experimentuje. To se mi líbí. Ale tohle už nemůže dlouho vydržet fungovat. Jako ano, ještě se ani nic nestalo, ale už vidím konec našeho vztahu s Lucy, pokud to takhle bude dál pokračovat.
Kate:
Potom, co Harry zalezl do koupelny, jsem šla dolů a dala vařit vodu na můj čaj a Harryho ranní kávu. Zalila jsem čaj vařící vodou a začala dělat smažená vajíčka a opečené topinky, jak si Harry před pár dny vyžádal. U toho jsem posrkávala ovocný čajíček a čekala na Harryho.
,,Copak to děláš?" přišel Harry a nakoukl mi přes rameno.
,,Snídani" vydechla jsem klidným hlasem.
,,A kávičku mám?" zeptal se pomalu.
,,Jo, hned. Počkej si u stolu..." nařídila jsem a zalila kávu vodou.
,,Tady. Ještě něco pane?" zeptala jsem se s úsměvem, hrajíc si na číšnici.
,,Ještě tu snídani bych prosil." zaculil se Harry a já už si to pádila naservírovat mu topinky potřené česnekem a vajíčky.
,,Zde" usmála jsem se, když jsem mu donesla talíř a dala si ruce důležitě za záda.
,,Hezky to voní. Vypadá to kouzelně" polichotil Harry.
Potom si dal topinku s vajíčky do úst a slastně přivřel oči. U toho také potichu zapředl. Tenhle pohled je k nezaplacení.
,,Mmmmm... Výborné" pochválil mě.
,,Děkuji" řekla jsem se zájmem a odkráčela zase do kuchyně, připravit si snídani pro sebe.
Naházela jsem na talíř zbylá vajíčka a topinku s česnekem a šla zpět do jídelny. Sedla jsem si naproti Harrymu a koukla krátce na něj. Ten jen mírně pokýval hlavou na znak toho, že mu chutná a jedl dál.
Když dojedl podíval se na mě a hezky se na mě poculil. Odnesla jsem talíře do kuchyně a sehnula jsem se k myčce. Dala jsem do ní talíře a zavřela ji. Otočila jsem se a spatřila Harryho, jak mi očumuje zadek.
Dlouze jsem se na něj podívala s tázavým výrazem ve tváři. Chvíli na mě koukal, jakoby nevěděl a pak se odporoučel do své pracovny...
.
.
.
.
Takže ahooj, zase to píšu v jedenáct v noci, ale snad dobré😌✌ Dnes je to takové kratší, protože jdu spinkat. Takže se mějte krásně a dobrou noc děťátka🙈💖
ČTEŠ
New Daddy | H.S. ✓
FanfictionLáska. Když spolu dva lidi chtějí být a potřebují toho druhého ke štěstí. Co když jim ale do toho něco pořád zasahuje a brání jim v tom být šťastní? . . Zveřejněno: 1. 12. 2020 Dokončeno: ✅