16 - Nic, měla bych?

943 36 64
                                    

Spala jsem hodně dlouho, ale ráno mě čekalo příjemné probuzení.

Vedle mě na posteli se prohnula matrace, tak jsem byla nucena otevřít oči. Mamka... Už dlouho jsem s ní nemluvila. Pořád je v práci, nebo někde jinde.

,,Dobré ráno" usmála se smutně.

,,Dobré" opáčila jsem.

,,Máš tady snídani" ukázala na noční stolek vedle postele.

,,Děkuju, to jsi nemusela" poděkovala jsem.

,,Udělala jsem to ráda" pohladila mě po tváři.

,,Jdu do práce... Vrátím se až na večer" zvedla se a došla ke dveřím.

Jak jinak. Pořád je v práci.

,,Jak to, že jsi poslední dobou pořád v práci?" zeptala jsem se na oko uraženě.

,,Usiluju o lepší místo... Zatím to vypadá, že mi ho dají, ale to ještě nevím. Dneska se to rozhodne" usmála se na mě s nadějí v očích.

,,Dobře" řekla jsem a povzdechla si.

Jen se na mě usmála a s bouchnutím dveří zmizela na chodbě. Zase jsem tu sama.

Posadila jsem se na posteli a začala jíst snídani. Když jsem dojedla, převlékla jsem se a začala si dělat něco do školy. Nějaká chemie a zeměpis.

Chemii nenávidím, protože probíráme věci, co se normálně učí až na vysoké škole a nejde mi to. Naše učitelka je celkem blázen. Zeměpis je v pohodě. Mám z něj jedničku. Celkem mě i baví.

Dodělala jsem všechno učení a napsala mé nejlepší kamarádce Ashley, jestli nechce přijít ke mně. Cítila jsem se docela na zemření a ona mi vždy zvedne náladu.

Přijala mé pozvání, tak jsme se domluvily na jedenáct hodin s tím, že oběd si uděláme.

Říkáte si, že jsem se s tátovou smrtí srovnala až moc rychle? Jo, docela jo. Skoro jsem ho ani neznala. Doma nikdy nebyl déle než hodinu a se mnou se moc nebavil. Přes to je mi líto jeho osudu.
---
,,Ahooj" pozdravila mě Ash ve dveřích.

,,Nazdaar" opáčila jsem a objala ji.

Přezula se a šly jsme do mého pokoje přes obývák. V obýváku seděl Harry a něco dělal na telefonu.

,,Dobrý den" pozdravila zdvořile Ash a usmála se na Harryho.

,,Ahoj, já jsem Harry. Tykej mi, prosím... Já se potom cítím starej" zamračil se na oko ublíženě a natáhl k ní ruku.

,,Dobře, ahoj. Já jsem Ashley" řekla a široce se usmála.

,,Tak my jdem nahoru, jo? Uděláš oběd, nebo ho máme udělat my?" zeptala jsem se a uculila se na něj, protože se mi opravdu nechtělo.

,,No tak ho udělám noooo... Ale přijďte mi aspoň pomoct" odsouhlasí a jde si zpět sednout na pohovku.

,,Díkyyy" zakřičela jsem ještě z chodby, když už jsme s Ash šly nahoru.

Zaběhly jsme do pokoje a Ash mi skočila na postel. Já samozřejmě za ní a už jsme si říkaly vše co se nám stalo za poslední dobu.

Když Ash dopovídala, přišla řada na mě. Já to neměla zas tak veselé, jako ona. Přerušila mě ale ještě, než jsem stačila cokoliv říct.

,,Ale teeeen.... Harry, ten je hezkej" zašeptala s úšklebkem.

,,Jo, to je" řekla jsem a v mysli vzpomínala na to, jak jsme se přesně tady líbali.

,,Co je? Ses nějak zasnila, ne? Co s ním máš?!" zasmála se a vyzvídala.

Tak to jsem podělala. Nechci aby tohle věděla. Chci jí oznámit až to, co bude oficiální. Ne něco, co je nezákonné a neoficiální. Prostě tohle nesmí nikdo, NIKDO vědět. Ani má nejlepší kamarádka, která ví úplně všechno.

,,Nic, měla bych?" odbyla jsem ji.

,,Možná bys měla. Je to kus" ušklíbla se a zakmitala obočím.

Tomu jsem se jen zasmála a dál jsme se náramě bavily.

Když přišla řeč na mého otce, nálada se mi jako lusknutím prstů vytratila. Řekla jsem jí o tom vše, co vím. Při mluvě o něm, mě bodalo u srdce.
---
Ozvalo se zaťukání a následně se otevřely dveře. Nakoukla do pokoje kudrnatá hlava a zasmál se, když nás viděl vedle sebe na posteli s rozházeným povlečením.

,,Jdete mi pomoct?" nadzvedl obočí.
.
.
.
.
Btw- ta fotka nahoře nedává smysl, ale mě se líbí, takže nemusí dávat smysl😇✌💖

Tak jak se vám líbí nová kapitola? Rozhodla jsem se zakomponovat další postavu, aby bylo víc akce, protože teď se chvíli nebude nic vážného dít.

Tedy pokud to nějak nepřehodnotím. Ale vidím to tak, že příští kapitolu se nic nestane a pak přijde zvrat. Ještě si nejsem moc jistá, jestli není moc brzo, protože kdyby přišel, tak tato fanfikce brzy skončí. A to nechceme, že? Takže se to budu snažit trochu protáhnout😂✌

New Daddy | H.S. ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat