Společně s ním jsem se rozešla do útrob překrásné zahrady.
Kate:
,,Tady je altánek... Většinou se tu dělají různý párty, nebo něco takovýho" ukázal rukou Zayn.
,,Hezký" pokývala jsem hlavou.
,,Támhle jsou nějaký záhonky nebo co aaaa, tady" odmlčel se, zatímco jsme šli někam za roh.
,,Je krytej bazén" usmál se.
,,Úžasný... Myslíš, že bych si někdy mohla zaplavat?" rozzářila jsem se.
,,Jo, myslim že jo" zamyslel se Zayn.
,,Skvěle" zaradovala jsem se.
,,Půjdem si sednou do altánku?" navrhl.
,,Jo, můžem" odsouhlasila jsem a rozešla se zpět k altánku.
---,,Je to tady hezký" řekla jsem, zatímco jsem si sedala ke stolečku.
,,Jo, to jo... Rád sem chodim, když mě Louis zrovna nepotřebuje" pokýval hlavou.
,,Je to asi blbý se tě na to ptát, aleee... Proč tu teda jsem?" sklopila jsem zrak a následně se mu zahleděla do tváře.
,,Strašně bych ti to chtěl říct, ale... Prostě nemůžu." povzdechl si.
,,Víš jak je to strašný? Nic nevědět, nic nechápat..." postěžovala jsem si.
,,Jo, naprosto tě chápu"
,,Teď mě něco napadlo" usmál se Zayn.
,,Co? " vyhrkla jsem.
,,Ale nikdo to nesmí slyšet ani vidět" pošeptal. Na to jsem kývla
,,Posaď se tady vedle mě" poklepal na místo vedle sebe na lavičce, co stála naproti mě.
,,Tak?" pobídla jsem ho, když jsem si sedla.
,,Utečeme spolu." usmál se.
,,Co? Jakože, fakt utečeme?" vyvalila jsem oči.
,,Jo, jakože fakt" zasmál se.
,,A jako, kam?"
,,Nevim, prostě někam pryč" myknul rameny.
,,Promyslím to" usmála jsem se. Byla jsem šťastná, ale já jen tak někomu nevěřím. Docela jsem pochybovala. Co když mě jen chce nalákat?
Jak jsem se zamyslela, nevnímala jsem okolí. Jen jsem tam seděla a ani nevěděla kam koukám.
Najednou se na mých rtech objevily ty Zaynovi. Trhla jsem sebou. On mě ale chytl za hlavu a snažil se polibek prohloubit. Já stále nespolupracovala.
Po chvíli se mi podařilo se odtrhnout. Chvíli jsem na něj s otevřenou pusou koukala. Nevěřila jsem tomu. Docela mě to namíchlo.
,,Děláš si prdel?"
Rychle a energicky jsem vstala a vlepila mu obří facku. Zayn na mě jen nevěřícně koukal a tvářil se jako štěňátko, kterému jste vzali hračku.
Sebrala jsem se a utekla zpět do domu. Zabouchla jsem za sebou dveře a vyběhla schody do mého pokoje. I tyto dveře jsem zabouchla a s tlumeným prásknutím dopadla na postel obličejem dolů.
Ležela jsem a přemýšlela o tom, co se stalo v zahradě.
Líbilo se mi to? Jasně, že ne. Vždyť jsem ani nezačala spolupracovat. Sice mě líbal něžně, ale ne tak jako Harry.
Co teď asi dělá Harry? Jak se má? Myslí na mě? Hledají mě?
Tím, že už jsem ho neviděla tak týden a půl, jsem si uvědomila, jak moc mi chybí. Chci ho mít u sebe a ležet tu s ním. Chci aby mě hladil ve vlasech. Chci ležet na jeho hrudi. Chci aby mě líbal ON, ne Zayn.
Dost přemýšlení. Čím víc na něj myslím, tím horší to je.
Pomalu jsem se zvedla a procházela se po pokoji. Co. Se. To. Sakra. Stalo.
Nevím jak si to vysvětlit. Zayn mě má až tak rád? Nebo mě chce jen využít? Co kdybych mu kývla na ten útěk a on mě někde znásilnil? Jak se mu teď asi budu dívat do očí? Nezvládnu s ním být v jednom domě! To je hrůza.
O ten útěk se pokusím sama. Co nejdřív. Vymyslím co a jak a prostě uteču. Nevím kde jsem, co je za den, prostě nic. Ale to mě nezastaví. Nechápu, jak jsem tu vůbec mohla být dobrovolně tak dlouho? Jsem tak blbá!
Už dnes začnu shánět nějaké trvanlivé jídlo a vodu. Nevím přeci jak dlouho budu někde mimo. Peníze by se taky hodily.
.
.
.
.
Nazdar lidičky! Sorry za neaktivitu, ale měli jsem hodně testů a já to totálně doj*bala, tak jsem se musela víc učit🤣🤣😆 Vůbec netušim, jak to teď bude s vydáváním nových dílů😬 Nechci nic slibovat, abych neměla výčitky a vy se netěšili zbytečně, takže jen řeknu, že se budu snažit vydávat co nejčastěji💫🙏💖 Doufám, že se vám díl líbil! Určitě mi dejte hvězdičku a napiště nejaký komentík😁 BTW ten Harry na te fotce je uplne aaaaah🥵🥵 Mějte se👋
ČTEŠ
New Daddy | H.S. ✓
FanfictionLáska. Když spolu dva lidi chtějí být a potřebují toho druhého ke štěstí. Co když jim ale do toho něco pořád zasahuje a brání jim v tom být šťastní? . . Zveřejněno: 1. 12. 2020 Dokončeno: ✅