Najednou se překvapivě jemně otřel svými rty o ty mé a přitáhl si mě za pas tak blízko, že jsem cítila rostoucí problém v jeho kalhotách.
Kate:
,,Harry měl pravdu. Jsi krásná. Vidíš co se mnou děláš?" zavrčel vzrušeně Liam a spojil naše rty. Teď už ale o něco drsněji. Rozhodně jsem neplánovala s ním spolupracovat, tak jsem se snažila držet rty co nejvíce u sebe.
Rukama mě držel za boky a občas mě sevřel ještě víc. Někdy i zabořil konečky prstů do mé kůže tak moc, až jsem skoro nedýchala.
Nevěděla jsem co dělat. Měl tak pevný stisk! Přemýšlela jsem co udělat, aby mě nechal na pokoji. Ani jsem nechtěla myslet na to, co by se mohlo stát! V mysli se mi odehrávaly opravdu hrozné scénáře.
Už mě líbal nějakou tu chvíli. Pořád drsněji a drsněji. Snažila jsem se dostat z jeho stisku už asi po sté a už mě to přestalo bavit.
,,Nadrženej idiote!" vykřikla jsem a kopla ho kolenem do jeho stále narůstajícího problému. Že mě to nenapadlo dřív! Nemusela bych být teď nechutně oslintaná od toho zvířete.
,,Ty malá svině!" zaskučel a svalil se k zemi. ,,To si odskáčeš zmije jedna..." zašeptal pomstychtivě a odplazil se ke dveřím s jednou rukou v rozkroku.
Zabouchla jsem za ním dveře a opřela se o ně zády. Po chvíli jsem se zmoženě sesunula k zemi a oddechla si.
Harry:
Přišel jsem domů a v ložnici ze sebe všechno sundal oblečení. Zalezl jsem do sprchy a rychle se omyl. Bylo asi jedenáct v noci.
Oblékl jsem si boxerky a šel zkontrolovat Kate, jestli už spí a není na mobilu. Lucy přespala u kamarádky z práce, protože to má daleko a už bylo pozdě, když chtěla jít domů.
Nakoukl jsem do pokoje Katie a rozhlédl se po něm. Na posteli byla nějaká boule, takže z toho jsem usoudil, že spí.
---
Ráno jsem se probudil a šel dolů. Kate už by mi měla dělat snídani. Ale nikde jsem ji neviděl. Zavolal jsem její jméno do prostoru, ale nikdo se neozýval. Šel jsem tedy prohledat celý dům, abych ji náhodou nepřehlédl.Nadzvedával jsem snad všechno, ale marně. Šel jsem se tedy podívat i do její koupelny. Tam jsem ale našel jen její věci na spaní a jinak nic.
,,Kate?" zakřičel jsem do chodby.
,,Kate! Jsi tady?" zakřičel jsem ještě silněji.Byl jsem z toho v rozpacích. Co když se jí něco stalo? Půjdu do vězení a vyhodí mě z práce. Kate může být i mrtvá! Princeznička moje...
Za tu dobu mi strašně přirostla k srdci. Neměl jsem v tu chvíli ani pomyšlení na nějaké hříšnosti, které jsem si někdy představoval.
Vzpomněl jsem si na telefon, který byl v mé kapse u kalhot. Rychle jsem ho vytáhl a vytočil její číslo. Nedostupná! To si dělá srandu...
Obvolal jsem všechny její kamarádky a kamarády. Předtím jsem si o jejich čísla řekl, kdyby se něco stalo. Nic nevěděli.
Zavolal jsem i Lucy, jestli něco neví a že pro ni jedu. Nemohl jsem to řešit sám.
Nasedl jsem tedy do auta a obvolával i moje kamarády. Zayna, Nialla, Jamese.... Nikdo nic nevěděl. Napadl mě ještě Liam.
,,Čau, prosim tě, Kate není doma a říkal jsem jí ať je do večera zpátky. Nevíš kde by mohla být?" vysypal jsem ze sebe rychle. Každá sekunda je drahá.
,,Emm ne." řekl jako když bolestně.
,,Je ti něco?" zeptal jsem se starostlivě.
,,Ne není, jen jsem si ukopl malíček." zaskučel.
,,Dobře..." nechal jsem ho.
,,Aaaaaaa..." ozvalo se z jeho strany. Znělo to jako nějaká holka nebo co. Kate! Já věděl, že se mu nedá věřit...
,,Co to bylo?" zeptal jsem se vyděšeně.
,,Kurva" zašeptal potichounku. No, slyšel jsem to.
Hned jsem zavěsil a otočil auto směr Liamův dům. Nedělal jsem si příliš velké naděje, že tam je, ale třeba mi to nějak pomůže.
Ještě jsem zavolal Lucy, že vlastně nepřijedu, protože mám stopu a jedu si pro Kate.
Zastavil jsem před jeho domem a rozhlédl se kolem. Nic podezřelého. Šel jsem se ale radši podívat blíž.
Všude ve vnitř byla tma, tak jsem si posvítil mobilem. Taky nic.
Najednou mě napadlo něco nadějného. Najít ho podle mobilu. Našel jsem si na to aplikaci a napsal tam jeho telefonní číslo.
Hned mi to vyhodilo pár adres a jmen. Nějaká restaurace, zapadlá vesnička, kino, klub,.....Klub? O tom mi jednou říkal! Že prý jeho kámoš to tam má!
Do navigace jsem hodil tu adresu a smykem se tam rozjel.
Když jsem byl u cíle, zaparkoval jsem před klubem. Vlastně to byl bar. Strip bar.
Otevřel jsem dveře, ale uvnitř byl jen uklízeč.
,,Kde může být taková holka, kterou sem přivezli, aby dělala striptérku?" optal jsem se zadýchaně.
,,Po schodech nahoru a doleva. Mají tam pokoje." odpověděl nechápavě.
,,Dobře, díky" poděkoval jsem mu rychle a vyběhl schody. Vydal jsem se tedy do leva a šel chodbou až na konec.
Postupně jsem otevíral všechny dveře. Některé byly zavřené a v některých pokojích byly holky. Zatím jsem žádnou neidentifikoval jako moji Kate.
Narazil jsem na dveře které byly odemčené, ale nešly otevřít, tak jsem trochu víc zatlačil. Odsunul jsem tak něco, co mi bránilo v tom je otevřít.
Vešel jsem dovnitř a rozhlédl se po pokoji. Kate.
Kate:
Po chvíli jsem usnula na té zemi před dveřma. Spala jsem neklidným spánkem a měla jsem noční můry.
Najednou se kolem mě omotaly svalnaté paže a objaly mě. Myslela jsem si, že je to Liam, tak jsem se snažila bránit.
,,Nešahej na mě, ty úchyle!" zakřičela jsem s odporem. Ruce mě opravdu pustily!
Už podle toho to asi Liam nebyl. Otevřela jsem tedy oči.
,,Harry!?" rozzářily se mi oči a skočila mu do pevného objetí. Byla jsem tak šťastná...
,,Kate... princezno..." řekl dojatě.
,,Teď ale musíme jít. Pojď!" zašeptal naléhavě a už mě zvedal ze země.
Prošli jsme dveřma a potichu sešli schody.
Harry:
Ten uklízeč už tam nebyl, což je jedině dobře. Ale to by se něco nesmělo posrat.
Ze dveří u baru vyšel nějakej týpek. Jen co nás viděl, tak se ušklíbl.
,,Ale aleee... přišel sis pro princeznu?" řekl s úšklebkem na tváři.
,,Jo, přišel. A teď nás omluv." vrhl jsem na něj ošklivý úsměv a vyběhl s Kate ze dveří.
,,Mě se jen tak nezbavíš... hezounku." slyšel jsem ještě. To už jsme ale seděli v autě a ujížděli za Lucy.
Kate:
Jsem mu tak vděčná, že mě našel tak brzo! Ani nechci pomylet na to, co by se dělo, kdyby pro mě nepřijel!
.
.
.
.
Tak dneska to máme trochu delší! Přes tisíc slov. To je můj rekord😂✌ Můžete mi napsat svůj názor do komentářů. Co si myslíte, že se stane dál? Jak se vám tahle kapitolka líbila?Tak zase u dalšího dílu! Pápá😂💚💙
ČTEŠ
New Daddy | H.S. ✓
FanfictionLáska. Když spolu dva lidi chtějí být a potřebují toho druhého ke štěstí. Co když jim ale do toho něco pořád zasahuje a brání jim v tom být šťastní? . . Zveřejněno: 1. 12. 2020 Dokončeno: ✅