Usnout se mi podařilo asi po půl hodině, což bylo docela v pohodě vzhledem k ostatním dnům. Většinou jsem tu usínala až za dvě hodiny, ale teď jsem měla dobrý pocit z té kytary.
Ráno mě vzbudil pocit strachu a nervozity z mého nočního neklidného spánku.
Zdálo se mi, že někdo mě blízký mě podrazil neskutečným způsobem. Neřekl mi spoustu věcí a pak chtěl odpustit, za to, že mě dobrovolně poslal na 'smrt'.
Nepamatuju si celý sen, ale jen to, že jsem volala o pomoc a on mi řekl, že jsem pro něj nikdy nic neznamenala. Nepamatuji si ani hlas, co to říkal. Nevím jestli to byl muž, nebo žena. Mám to neskutečně zamlžené.
Probudila jsem se celá zpocená a vyklepaná. Po tvářích mi ztékaly dvě slzy, které se dostaly na povrch až po mém probuzení.
Nejhorší je, že když se mi zdají takové sny, v blízké době se většinou splní. Tohle se mi potvrdilo už třikrát. Tenhle sen byl ale ze všech nejděsivější.
Když jsem se trochu oklepala a uklidnila, všimla jsem si mírného pohybu vedle mé postele.
,,Sakra Zayne! Víš jak jsem se lekla?" vyjekla jsem.
,,Promiň, jen jsem se šel podívat, co se děje. Mluvila jsi ze spaní" omluvil se a hřejivě se usmál.
,,V pohodě" řekla jsem a vyndala ruku z jeho stisku, kterého jsem si předtím nevšimla.
,,Co se ti zdálo?" zeptal se po chvilce ticha.
,,Ale nic zajímavýho" odbyla jsem ho a zvedla se z postele s cílem koupelna.
,,Dobře, tak já už teda půjdu" kývnul a rychlým krokem odešel z mého pokoje.
Tak to bylo sakra divný. V poslední době se s tím Zaynem něco děje. První den se ke mně choval jak ke kusu masa a teď? Jako kdybych byla jeho sestra, nebo tak něco.
Třeba mu to nařídil Tomlinson, co já vím. I když tomu úplně tak nevěřím. Tomlinsonovi je jedno co se mnou bude. Jemu jde jen o někoho z mých blízkých.
Lucy:
Už se pomalu nemůžu Harrymu podívat ani do očí, jak mě mé svědomí sžírá. Často přemýšlím nad tím, jak se stalo to, co všechny tyhle problémy začalo.
Flashback
Lucy's boyfriend:
To si dělá srandu. Tak já se tu snažím, aby byla šťastná a ona mě vymění za toho mamrda. Fakt někdy nechápu ženský. Ona ho viděla jednou! Jednou!
Se mnou už je rok. Tedy byla. Nevím jestli si někdy najdu jinou. Já jsem ji miloval! Pořád ji miluju!
Konec Flashbacku
Neskutečný jak dva chlapi můžou zničit život tolika lidem.
Zayn:
,,Sorry šéfe, ale ona beze mně nikam nepůjde. Vymyslíme něco jiného" navrhl jsem.
,,To si děláš prdel, ne? To teda nevymyslíme! Já ji nepotřebuju, takže ji tu nebudu mít dýl než je potřeba. Nějaký tvoje posraný city mě nezajmaj!" zařval nazpátek.
,,Ale-"
,,Žádný ALE. Prostě se do toho neser a zařiď si to jindy. Já ti v tom pomáhat nebudu" uzemnil mě a s hlasitým bouchnutím dveří vyletěl z místnosti.
Na to jak je malej, není zrovna kompromisní. Vypadá jak andílek, fakt, ale opak je pravdou. Na tu jeho krásnou tvářičku se chytaj holky jak mouchy na med.
Tak to se posralo. Prostě jí donutím k tomu, aby nikam nechtěla.
Kate:
Dole byla slyšet nějaká hádka a následné bouchnutí dveří, což mě trochu vyděsilo. Ještě víc mé ale vyděsily kroky směřující ke mně do pokoje.
,,Zayn sem má zákaz vstupu, je ti to jasný?!" kázal nasupeně Tomlinson, potom co rozrazil dveře.
,,Proč?" zeptala jsem se vyjeveně.
Zayn byl jediný s kým se tu dalo trochu mluvit. Docela mě to zamrzelo.
,,Protože by ti mohl něco udělat. Jednou ho tu uvidím a letí, je ti to jasný?" gestikuloval prstem.
Na to jsem jen nerozvážně přikývla a dál byla zticha. Nechápu co by mi mohl udělat. Vždyť je na mě hodný.
.
.
.
.
Nazdárek👋💖 Co si myslíte, že se stane dál? Co s tím má společného Katina matka?🤔
Hezký den🌿🔥
ČTEŠ
New Daddy | H.S. ✓
FanfictionLáska. Když spolu dva lidi chtějí být a potřebují toho druhého ke štěstí. Co když jim ale do toho něco pořád zasahuje a brání jim v tom být šťastní? . . Zveřejněno: 1. 12. 2020 Dokončeno: ✅