Teď jsem tu sama v domě Tomlinsona hlavu v dlaních. Nevím co budu dělat. Tentokrát mě nemusí najít tak rychle...
Ráno jsem se probudila schoulená na posteli. Byla ještě tma a bylo mi strašně.
Okolnosti na mě většinou doléhají až druhý den a dnešek nebyl výjimkou.
Třeštila mi z toho hlava. Nesnáším Tomlinsona, nesnáším Liama, nes-... Kde je vlastně Liam? Proč mě sem teď přivedl Zayn, a ne Liam?
Že by ho Tomlinson už nepotřeboval? Nechápu, kam zmizel, ale upřímně, je mi to jedno. Aspoň mě tu nikdo nebude obtěžovat.
Vstala jsem a šla do koupelny. V zrcadle se objevila mrtvola s mým obličejem. Vypadala jsem hrozně.
Dodělala jsem ranní hygienu a šla zpět na postel. Nevím co tu budu dělat, když nemám vycházet z pokoje. Budu se tu jen užírat myšlenkami o tom, jak o mně mají mamka s Harrym strach.
Aspoň budu moct přemýšlet o tom, co všechno jsem v životě podělala, a proč se toto na světě děje.
Každý by se na mém místě ptal, proč zrovna já? Ale to mi příjde sobecké, protože není hezké přát takové věci druhým. Já to beru jako zkoušku životem a užitečnou zkušenost. Ikdyž byla bych samozřejmě šťastnější, kdyby se toto nestalo.
---
Seděla jsem tam už docela dlouho a probrala jsem se celým mým životem skrz na skrz. Ani jsem si nevšimla, že už je venku světlo. Z mého přemýšlení mě probralo zaťukání na dveře od pokoje.,,Pojď" řekl stroze Zayn a vzal mě za paži. Já se raději nebránila, protože by to se mnou určitě dopadlo špatně.
Sešli jsme schody a vešli do nějaké jídelny. Byla tam místa asi pro šest lidí a na stole byla snídaně. Vlastně už jsem měla docela hlad.
Zayn mě posadil před talíř s jídlem a sám si sedl vedle mě. On nic neměl a jen mě sledoval.
Začala jsem jíst, ale bylo mi nepříjemné jak na mě zírá. Neopovážila jsem se však na něj promluvit, protože vypadal jako ten typ, co se s ničím nesere.
Harry:
Ta holka už zase zmizela, ale tentokrát se mi nepodařilo je najít podle tý podělaný apky. Prostě nefunguje! Pořád do toho ale nechci zatahovat policii.
Ani vlastně nevím proč po Kate jdou. Nechápu to. Asi to budu muset probrat s Lucy, protože se mi zdá, že mi něco tají.
Vyšel jsem schody a zamířil do ložnice, kde Lucy měla údajně být. A také že byla.
,,Můžeme si o něčem promluvit?" zeptal jsem se opatrně.
,,Jo, o čem chceš mluvit?" opáčila vynervovaně.
,,Zdá se mi, žes mi neřekla všechno. Proč pořád Kate mizí a co o tom víš?" promluvil jsem po chvíli formování otázky v hlavě. Hned na to jsem přešel k posteli a posadil se na její okraj.
,,No víš, já a Louis máme společnou minulost. Ale vážně nevím, proč se zaměřil na Kate a proč jí zase unesl!" už skoro křičela.
,,Jak jako společnou?" zeptal jsem se nechápavě.
,,To teď neřeš, není to důležitý" odsekla a vyšla z ložnice. Nezapomněla naštvaně prásknout dveřmi.
Tak to je výborný! Co si pod tím pojmem 'společná minulost' mám jako představit? Jako že si spolu chodili dát panáka každou středu, nebo jak?
Na tohle vážně nemám! Ta ženská ke mně není upřímná a to mě sakra že štve! V normální situaci bych se to snažil nějak napravit nebo se s ní rozešel, ale teď to není vhodná chvíle. Náš vztah spěje k podobné věci už dost dlouho, ale teď prostě ne.
Teď musím najít Kate a srovnat si v hlavě, co vlastně chci a co od života očekávám. Mám v tom docela zmatek.
---
Nemohl jsem v této situaci jen tak sedět doma, takže jsem nasedl do auta a vyjel se podívat, jestli Kate není zase v tom baru, což vlastně byla strašná blbost, ale já chtěl mít jasno. Jaký blbec by někoho unesl dvakrát na stejné místo?Potom tu byla možnost, že to nebyl Tomlinson, ale to jsem si nepřipouštěl. Mohlo by to totiž být ještě horší a já bych to musel nahlásit.
Jestli se ptáte, proč se tak straním tomu nahlášení na policii, tak proto, že nemám rád pletky s nimi. Jednou už jsem něco nahlásil a táhlo se to se mnou dobré tři roky. A to jsem byl jen svědek přepadení. Hrůza.
V tom baru nikdo nebyl. Tedy kromě těch holek, co tam prý pracují dobrovolně.
Docela mě děsí, že ony jsou tam opravdu dobrovolně. Nechápu proč by tedy Kate unášel, když mohl mít spoustu jiných holek a navíc legálně. Asi to nebude kvůli obchodu...
Jsem docela v koncích, protože teď opravdu netuším, kam by ji ten zmetek mohl odvést.
.
.
.
.
Jakou společnou minulost má Katina matka s Louisem? Je to důležitá informace nebo není? Za jak dlouho se Kate najde a jak na to zareaguje Katina matka? Toť otázka🤔 Odpovědi se dozvíme v dalších kapitolách!
Mějte hezký den😁💖
ČTEŠ
New Daddy | H.S. ✓
FanfictionLáska. Když spolu dva lidi chtějí být a potřebují toho druhého ke štěstí. Co když jim ale do toho něco pořád zasahuje a brání jim v tom být šťastní? . . Zveřejněno: 1. 12. 2020 Dokončeno: ✅