4 - To tedy nevím daddy...

1.6K 44 9
                                    

Šla jsem tedy zpět do pokoje a vymýšlela plán...

Chtěla jsem prostě upoutat jeho pozornost. Letmými doteky se taky nic nezkazí.

Ráno jsem se probudila už v 7 hodin, ale byla středa, kdy jsme měli hodiny až od desíti, takže jsem se pokusila ještě usnout. Když se mi to ani po půl hodině nepodařilo, šla jsem do koupelny si udělat hygienu a pak do kuchyně se nasnídat. To už bylo 8 ráno, takže už by nemělo vadit, že někoho vzbudím.

Udělala jsem si tousty. Moje oblíbené. Do nich jsem si dala sýr, šunku, trochu kečupu a posypala sušeným česnekem, aby tomu nechyběla pořádná chuť. Pak jsem je jen dala do toustovače a čekala až se udělají.

Zrovna, když jsem měla snědeno, tak se pomalu začali otevírat dveře a v nich se objevil Harry. To se mi zrovna hodilo, abych mohla aplikovat můj plán.

,,Máš něco i pro mě?" zeptal se mlsně.

,,Ne, ale můžu ti něco udělat, jestli chceš.". Dobře, moc se mi zrovna nechtělo, ale musím být i trochu milá, ne?

,,Dal bych si palačinky s tvarohem a čokoládovým topingem. Máš na to čtvrt hodiny, protože pak bych sežral klidně i tebe." zašklebil se.

,,Aha? Tak to asi schválně nestihnu.  Nechceš mě teda sežrat rovnou?" řekla jsem a zasmála se.

,,Ježiš holka, nechci." řekl a uhodil se do čela.

Na to už jsem mu radši neoodpověděla. Když jsem měla hotové těsto, tak jsem začala smažit palačinky. Mezitím jsem si umíchala tvaroh a připravila toping.

Když už jsem je skládala na talíř, tak pomalu přišel až ke mně a koukal mi přes rameno. Dotýkal se mě hrudníkem a ruce měl na mých bocích. Byl tak zatraceně blízko, až jsem zapomněla dýchat.

Jeho teplý dech mi narážel do pokožky pod uchem, až mi naskočila husí kůže. Vyzařovalo z něj teplo.

,,Tak co? Už to bude? Už je pryč 15 minut princezno..." hladově mi zamručel do ucha.

Když jsem konečně popadla dech, tak jse vše naskládala na talíř, aby to bylo hezky naaranžované a s úsměvem mu podala talíř s hotovou snídaní. On mi ho jen vytrhl z ruky a už ťapkal ke stolu, kde se pořádně zakousl do první palačinky.

,,Uuummm, přesně takhle to mám rád." zamumlal s plnou pusou, čemuž jsem se musela smát.

Ten jeho slastný pohled za tu práci stál. Takhle rozmazlovat si ho budu častěji. To by mi mohlo pomoct, aby mi vyšel můj plán. Když se na mně bude pokaždé takhle lepit, tak to bude jenom dobře.

,,Bylo to výborné. Od teď máš na starosti moji snídani. Už se těším co mi uděláš zítra." řekl a ještě vylizoval talíř, jako náznak toho, že mu to opravdu tak chutnalo.

,,To teda nevím daddy. To si budeš muset vymyslet sám." řekla jsem zamyšleně, což se mu asi líbilo, protože ke mně zvedl pohled s tím jeho úšklebkem.

Pár kroky přešel ke mně a hlavu přiblížil k mému uchu, že mezi námi nebyl skoro žádný prostor. Zase na mě byl nalepený. Nevím co to znamená, ale správný tatínek tohle se svou nevlastní dcerou nedělá ne? Né, že by mi to vadilo, to ne. Hraje mi to do karet. Ale asi ho musím hodně přitahovat, protože jsem ho ještě neviděla toto dělat ani s mámou.

,,Míchaná vajíčka s topinkama a zeleninou..." pošeptal jako by to snad bylo nějaké tajemství. Na to jsem mu jen přikývla.

Už se otáčel k odchodu, ale já ho chytla za zápěstí, aby mi neodešel.

,,Kde je vlastně máma?" zeptala jsem se rychle, protože jsem ji ještě dneska neviděla.

,,Myslím, že šla do práce, prý něco důležitého. Vrátí se až večer kolem osmé." usmál se.

,,Dobře" řekla jsem jednoduše. Pak se jen vykroutil z mého sevření a už zase mizel ve dveřích své pracovny a já sledovala jeho zmenšující se záda.

Když se zaklaply dveře, šla jsem umýt nádobí a poklidit ten nepořádek v kuchyni, co tam byl ještě od včerejší večeře. Mezitím jsem si rovnala v hlavě, co se vlastně stalo a to, že to vlastně udělal on sám a já nic nemusela ani dělat. Přišlo mi to divné, ale co už. Nebudu se pokoušet nic měnit. Takto je to skvělé.
.
.
.
.
Tak tu po menší pauze máme další díl! Chtěla jsem vydávat nové díly každý den, ale moc se mi nechtělo, tak jsem to nechala být.
Nezapomeňte sdílet mezi vaše kamarády😌💖
Budu ráda za každý komentář⛄

New Daddy | H.S. ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat