42 - Ne!

591 23 7
                                    

Harry se jen hrdelně zasmál a položil mě na zem. Mé nohy došláply, ale Harryho ruce mě stále svíraly. Stáli jsme nemluvně proti sobě.

Určitě vám došlo k čemu se teď schyluje. I mě samotné to došlo dost rychle, což není zrovna normální.

Chci ho nechat udělat první krok. Jen tu stojím, zírám do těch jeho kouzelných očí, ve kterých by se ztratil každý a stále ho držím za paže.

Harry se nade mnou pomalu sklání a hlavu vytáčí z mého pohledu trochu do prava. Přivírá oči a prsty zarývá do mých boků. Ve mně stoupá nervozita a nejistota.

V tu chvíli, kdy se naše rty znovu setkají, se mi v břiše rozletí hejno motýlků a já si stoupám na špičky.

Harry mě líbá jemně, jako bych byla něco, co nechce rozbít. Jeho ruka přitom směřuje k mému obličeji a pomalu mě víská ve vlasech.

Moje ruce také směřují do jeho kudrnatých loken, kde putují mezi jednotlivými pramínky.

Harryho rty se začali stěhovat od mých rtů, k mému uchu. Jeho horký dech mě příjemně šimrá na krku.

,,Asi tě miluju..." vyřkl tu osudnou větu a jemně mě obejmul, abych mu nikam neutekla, čekaje na mou reakci.

Zalapala jsem po dechu a na chvíli strnula na místě. Když jsem se jakž takž zpamatovala, opětovala jsem mu obětí, ale mnohem pevněji a po lících mi ukáplo pár slz.

Cítila jsem jak se široce usmál a úlevně vydechl.
---
,,Dobré ráno" probudil mě těžký tvor dopadající vedle mě na úzkou postel.

Přehodil přeze mě svou svalnatou paži a obličej zabořil do polštáře.

Po asi deseti sekundách nečekaně rychle zvedl hlavu a vlepil mi dětskou pusu na tvář.

,,Mhhhmmmm" zamručela jsem ospale.

,,Vstávej" zaklepal se mnou energicky a vyskočil z postele.

,,Jdem si zaplavat" zasmál se a poskakoval po chatce jako šašek.

,,Tak pojď..." řekl a vzal mě do náručí a nesl mě jako princeznu. To mě hned probudilo.

,,Neee, pusť mě okamžitě dolů" zapištěla jsem.

,,Dobře, dobře, dobře" dal mě na zem a zvedl ruce v obraném gestu.
---
,,Ježiši, pomalejc by to nešlo?" povzdychnul si Harry se založenýma rukama, stojící po pas ve vodě.

,,Vždyť je to ledový" křikla jsem o oktávu vyšším hlasem a stříkla na něj vodu.

,,Hej" vypískl.

Rozešel se ke mně krokem zpomaleným vodou a na tváři se mu vytvořil úlisný úšklebek.

Chytil mě v pase a vyzvedl nad hlavu. Pokrčil ruce a vzápětí je zase natáhl, což způsobilo mé nepříjemné přemístění přímo do vody.

Hladina se za mnou zavřela a už po mně zbyly jen zčeřené obrazce.

Hned jak jsem se dotkla dna, se ve mně probudila mstivá stránka. Okamžitě jsem vyskočila ze dna a začala cákat po Harrym.

,,To si vypiješ!" řekla jsem skrz zuby a skočila mu na záda.

Byla mi neuvěřitelná zima a já se Harryho tělem snažila zahřát. Teplo z něj jen sálalo, že jsem si jen užívala ten příjemný pocit a nevšimla si vody pomalu obklopující větší čast mých nohou.

Mám panický strach z hloubek, takže jsem sebou začala okamžitě házet a snažila jsem se slézt z Harryho, abych mohla zpět na břeh.

,,Harry pusť mě! Já nechci! Ne!" křičela jsem hystericky.

,,Proč?" zeptal se se smíchem.

,,Já se bojim hloubek!" zapištěla jsem chytila se pevněji Harryho zad.

,,Vždyť to nic není" zasmál se a schválně šel ještě dál.

,,Opovaž se jít ještě dál! Pojď zpátky!" zoufale jsem kopala nohama.

Harry na to nereagoval a v jednu chvíli se odlepil nohama ode dna a plaval se mnou na jeho zádech.

To už ani nemělo cenu ho zkoušet přemluvit, aby šel zpátky na břeh, protože jsme byli skoro uprostřed jezera.

To zjištění mě překvapivě uklidnilo a konečně jsem si začala užívat tu krásnou přírodu kolem mě a tu úžasnou osobu plavající pode mnou.
.
.
.
.
Po delší době jsem tu s další kapčou❤Moc se omlouvám, že nemáte co číst, ale návrat do školy mě malinko odrovnal😭🤚 Snad už teď budu více aktivní!





New Daddy | H.S. ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat