19 - Hodně rád

883 37 20
                                    

Všiml si, že na něj koukám, tak se usmál a dal mi pramínek vlasů za ucho. Roztomilé.

Kate:

Já jsem mu jen dala svoji hlavu na rameno a zakoukala se do filmu. No, zakoukala. Dělala jsem jakože se koukám, ale ve skutečnosti jsem vnímala jen Harryho a jeho nepravidelný trhaný dech.

,,Jsi v pohodě?" zašeptala jsem směrem k němu.

Na tom se jen usmál a kývnul. Nechala jsem ho tedy být a opřela jsem se o něj jako předtím. Ještě jsem mu dala mu ruku okolo pasu a konečně se zadívala na film.

Škoda, že se teď necítí stejně jako já. Tohle je nejlepší chvilka u televize, kterou jsem kdy zažila. S osobou, kterou asi miluju?

Cítím se s ním tak dobře, tak v bezpečí a tak uvolněná. Jako v nebi. Zatímco on je z něčeho nervózní a já vůbec nevím z čeho. Radši to ale nechám být a užiju si poslední minutky filmu, před tím strašným hororem.

Film skončil, takže nadešel čas na horor.

,,Hele já asi půjdu nahoru. Není mi moc dobře" řekla ostýchavě Ashley. Ona tady ještě je? Aha...

Já vím, že nesnáší krváky, takže chápu, že jde pryč. Já je sice taky nesnáším, přímo nenávidím, ale chci být s Harrym.

,,Jo, však v pohodě. Ve skříňce vedle sprchy jsou ručníky" odpověděla jsem na otázku, na kterou by se stejně zeptala.
---

,,Tak připravená na pořádnou dávku krve?" zasmál se zlomyslně Harry a zakmital obočím.

Vypadalo to strašně vtipně a roztomile zároveň, tak jsem jen přikývla, protože jsem z toho byla trochu mimo.

Kam se ztratila ta odhodlaná Kate? Teď jsem z něj jen mimo a nic nedělám proto, se mu zalíbit! Jsem strašná. Teď to ale nechám být.

Harry se jen znovu zasmál a přinesl další popcorn. Dal si ho do klína a pustil film. Přehodil ruku přes má ramena a s úsměvem se na mě zadíval. Já se koukala na úvodní titulky filmu a dělala, že mě to zajímá.

Pořád na mě čučel, tak jsem se na něj podívala stylem 'co chceš'. On na mě jen dál koukal, ale to už nebyl vysmátý, nýbrž takový zamilovaný. Můj výraz se také pomalu měnil, ale spíš v podezíravý.

Pomalu se ke mně naklonil. Hlavu opřel o mé rameno. Přitáhl si mě blíž k tělu a křečovitě svíral.

,,Kate?" zašeptal mi do ucha. Jeho hlas byl tak hluboký a uklidňující.

,,Ano?" zašeptala jsem mu naoplátku.

,,Chci abys věděla..." zasekl se. Tak ať už to řekne, když to začal! Tohle fakt nesnáším! Však já to z tebe dostanu.

,,Abych co věděla?" hladila jsem ho pozádech.

,,Nech to být" to si dělá srandu... Zabiju ho, fakt!

,,Nenechám Harry. Když něco začneš, dodělej to" řekla jsem mu životní moudro. On se usmál a civěl na naše spojené ruce.

My teď vypadáme jak nějaký zamilovaný pár. Ale jako vážně. Ale bohužel je to jen jednostranné.

,,Dobře. Ale nesmí to nikdo vědět... Taky mi slib, že na mě nezměníš pohled a budeš se ke mně chovat pořád stejně" sklopil zrak.

,,Slibuju" šeptla jsem a prohrábla mu kudrlinky.

,,Já... No víš..." znervózněl.

,,Mám tě rád... Hodně rád" řekl rychle a upřel na mě zrak.

,,Já tebe taky Harry. Ale to není to co chtěl říct, že?" prokoukla jsem ho. Já už si myslela, že mě miluje! Takové zklamání.

Na to jen přikývl a hrál si se svými zpocenými prsty. Takhle nervózního jsem ho ještě neviděla. Proč se takhle chová?

Harry:

Tak takhle jsem se ještě nikdy necítil. Teď mám pohled na mých roztřesených prstech a bojím se. Ani nevím čeho.

Spíš jsem na sebe naštvaný, že jsem to nedokázal říct. Prostě ji miluju. Už to budou dva měsíce. Kvůli tomu se tu celou dobu klepu jak ratlík. Měl jsem v plánu jí to říct.

Stále v hloubi duše doufám, že ona to cítí stejně, ale to by byla opravdu náhoda. Co taky čekám?! Jak můžu být tak naivní? Že jsem si vůbec myslel, že ta pusa něco znamenala, já blbec. Vždyť je mladá a chce si užívat. Jen bych ji brzdil...

Mírně jsem zvedl pohled. Přes své vlasy jsem na ni neviděl, tak jsem musel zvednout i hlavu.

Soucitně se na mě usmívala a hladila mě po rameni.

Kate:

Objala jsem jo, jako ještě nikoho. Chtěla jsem, aby věděl, že mi může říct všechno. Já vím, mělo by to být naopak, ale prostě se to takhle stalo.
.
.
.
.
Omlouvám se, že tento díl vyšel takto večer, ale nebyla jsem doma🤗😁

Přeji hezký den

New Daddy | H.S. ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat