Objala jsem jo, jako ještě nikoho. Chtěla jsem, aby věděl, že mi může říct všechno. Já vím, mělo by to být naopak, ale prostě se to takhle stalo.
Horor jsme dokoukali, ale byla jsem u toho dost podělaná. Navíc u titulků jsme oba asi usnuli, protože jsme se vzbudili až ráno v objetí toho druhého, když Ash dělala rámus v kuchyni.
Byli jsme v docela komické pozici. Harry byl natažený přes celý gauč a já vměstnaná mezi jeho nohama. Mé nohy visely přes okraj gauče.
Měla jsem z toho docela noční můry, takže jsem se v noci asi dvakrát probudila a zkoumala Harryho andělskou tvář, zatímco spal.
Nechtělo se mi vstávat, protože mi bylo dobře, ale věděla jsem, že musíme ještě na policii kvůli nějakým důkazům, takže musím vstávat. Stejně zas nic mít nebudou a pojedeme tam zbytečně.
---
Po snídani, kterou udělala Ash jsme se s Harrym vypravili na policejní stanici.Ash už také odešla.
Samozřejmě, že nic neměli. Věděli jen, že to udělal muž.
Harry tam ještě zůstal a něco řešil se strážníkem a já se vydala napřed. Stoupla jsem si za auto tak, že na mě Harry nemohl vidět, což byla osudová chyba.
Někdo mě zatáhl bokem a překryl mi ústa nějakým hnusným hadrem abych nekřičela. Ten muž byl na mě moc silný, takže útěk nebyl možný.
Pořád mě táhl dál a nakonec mě zavřel do nějakého auta. Nebyla to dodávka nebo tak něco. Bylo to normální auto se zatmavenými skly. Nikdo by nepoznal, že v tom autě nejsem dobrovolně.
---
Za volantem seděla známá osoba. Tomlinson. Pořád mi nedocházelo, proč mě už podruhé unesl.,,Čau kotě" mrknul na mě.
,,Sundej jí to" rozkázal chlapovi, co mě stále držel. No konečně. Už jsem skoro nemohla dýchat. Ta látka mi zakrývala i nos.
,,Co zase chceš ty bastarde! Okamžitě mě pusť, nebo ti vysklím tu tvoji držku!" začala jsem na něj sypat všelijaké nadávky a výhružky.
,,Tak kočička má drápky" zasmál se, zatímco zabočil k nějakému domu.
,,Co po mně chceš? Co jsem udělala, že se mi furt cpeš do života?!" zakřičela jsem znovu.
,,Počkej až tam dojedem kotě. Nechci to řešit tady" ušklíbl se slizky. Na to jsem mu nic neodpověděla.
---
,,Tak?" vyštěkla jsem, když jsme byli v jeho kanceláři.,,Ty jsi neudělala nic" prohodil lhostejně. Jak jako nic? Tak proč mě tu drží? Tohle mě fakt nebaví!
,,Tak proč tu jsem?" nadzvedla jsem obočí.
,,To tě teď nemusí vůbec zajímat, takže ti teď řeknu jen to, co se bude dít v dalších pár dnech." řekl významně.
,,To ti řeknu já, co se bude dít! Okamžitě mě zavezeš zpátky, nebo ti nakopu tu tvoji kulatou prdel!" vyjela jsem podrážděně.
,,No, takhle to rozhodně probíhat nebude" uchechtl se společně s tím mužem.
,,V tomhle domě jsou určitá pravidla... A jestli je nebudeš dodržovat, bude následovat trest." odmlčel se.
,,Budeš mě poslouchat na slovo a nebudeš vycházet z domu. Za pokus o útěk budeš o hladu. Telefonovat nemůžeš, což mi připomíná... Dej mi tvůj telefon" nakázal pevným hlasem.
,,Ne!" bránila jsem se, avšak jsem věděla, že je to zbytečné. Ten chlápek co byl celou dobu za mnou už ho totiž držel v ruce.
,,Dobrá práce Zee" pochválil ho s arogantním úšklebkem.
,,No a další pravidla se dozvíš v průběhu zbytku pobytu. Teď padej se Zeem nahoru do tvýho pokoje a opovaž se vyjít ven, jinak tě budu nucen zamykat" usmál se vítězně.
Jakej pobyt? Tohle je únos, ne pobyt! Nenávidím ho. Nechápu, jak mamka mohla být tak klidná, když mě unesl poprvé. Vždyť on není ani lidská bytost. Je to totální magor!
To už mě ten 'Zee' chytal za paži a drsně zvedl ze židle. Odvláčel mě až do 'mého' pokoje a hodil na postel.
,,Zayn" natáhl ke mně ruku. Nějaký zdvořilý najednou, ne? Tenhle možná nebude tak špatnej.
,,Kate" řekla jsem, ale jeho ruku nechala viset v prostoru, bez jediného dotyku. Nemám náladu na to, se tu s někým kamarádit.
,,Budeš tu se mnou trávit hodně času, takže ti radím, abys mě neštvala" řekl nezaujatě.
Jeho výraz byl neurčitý. Měl něco jako ledovou masku, přes kterou nepustil ani náznak nějaké emoce.
Jen jsem kývla hlavou na znamení, že chápu a odešel.
Teď jsem tu sama v domě Tomlinsona hlavu v dlaních. Nevím co budu dělat. Tentokrát mě nemusí najít tak rychle...
.
.
.
.
Je tu další díl! Proč myslíte, že ji opět unesl? Jaký má důvod?
ČTEŠ
New Daddy | H.S. ✓
FanfictionLáska. Když spolu dva lidi chtějí být a potřebují toho druhého ke štěstí. Co když jim ale do toho něco pořád zasahuje a brání jim v tom být šťastní? . . Zveřejněno: 1. 12. 2020 Dokončeno: ✅