Na to jsem jen nerozvážně přikývla a dál byla zticha. Nechápu co by mi mohl udělat. Vždyť je na mě hodný.
Nezbývalo mi nic jiného, než se sehnout pro kytaru a hrát vše co mě napadlo. Vždy si u toho skvěle pročistím hlavu.
Přemýšlela jsem tak nějak o všem. Co asi dělá máma? Co asi dělá Harry? Všimli si vůbec toho, že tam nejsem? Hledají mě? Přijedou si pro mě? Kdo zabil mého otce? Proč jsem tady?
Tohle rozhodně nebylo všechno. Přemýšlela jsem o tom všem až tak moc, že se mi myšlenky ještě víc pomíchaly a teď nechápu už vůbec nic.
Harry:
Lucy odjela někam na pracovní pohovor. Tu lepší pozici dostala, takže jak se zdá domů se bude chodit jen vyspat.
Pátrání samozřejmě nechala na mně. Jak jinak. Už jsem ani nespoléhal na to, že se aspoň malinko posnaží.
Vždyť je to její dcera! Proč ji sakra nehledá a nestrachuje se o ni? Tohle není normální, fakt. V tom něco bude. Je to celé divné a zamotané.
Včera mi volali z policie, že asi zjistili, kdo zabil Katiného otce. Docela se bojím, co zjistím. Doufám, že to byl někdo, koho neznám. Nesnesl bych, kdyby to byl můj kamarád, nebo tak něco.
---Nasedl jsem do auta a rozjel se směr kriminální stanice. Pustil jsem si rádio, protože jsem byl až moc nervózní.
Z přehrávače se začaly linout první tóny písně ,,Another one bite the dust" od Queen. Kdysi jsem je docela aktivně poslouchal.
---Když jsem už nějakou tu minutu nervózně čekal a podupával si nohou v nějaké místnosti, otevřeli se dveře. 'Konečně' řekl jsem si v hlavě a protočil očima.
,,Dobrý den, pane Stylesi" usmál se přitepleně ten chlap.
,,Dobrý den" pozdravil jsem rádoby zdvořile. Znělo to spíš jako kdyby mě mučili. Když jsem nervózní, dělám, že mi je všechno jedno.
,,Tak máme tady toho vraha pana Jacka Scotta. Už sedí v cele a odpykává si svůj trest...Znáte ho?" řekl a vyložil na stůl fotky.
Málem se mi zastavilo srdce! Tak to jsem nečekal...
Lucy:
Dnes jsem v práci až do devíti večer. Myslela jsem si, že na této pozici budu mít více času na rodinu, i když teď ho mít nepotřebuju. Doma na mě asi nikdo nečeká. Harry pátrá po mojí holčičce a ona nekdě sedí v pokojíčku. Přesně v tom domě.
Flashback:
,,Hele, dneska je u tvýho ex nějaká párty. Co to tam trochu přijít oživit?" zeptal se mě Jack.
,,Jak to myslíš, oživit?" ušklíbla jsem se a opřela se o stůl.
,,Tak já nevím... Prostě tam příjdeme a opijeme ho. Pak mu uděláme trochu ostudu." zasmál se.
Ale já mu nechci dělat ostudu. Milovala jsem ho. Pořád ho mám ráda, ale být s ním jen kamarádka nechci. Neudržela bych se.
,,No, to teda rozhodně neuděláme" řekla jsem trochu podrážděně.
,,No dobře, tak tam alespoň půjdem a užijem si to." smířil se s tou méně zábavnou variantou.
,,To beru" vyskočila jsem mu do náruče.
---Před chvílí jsme si to rozdávali na záchodě. Bylo to zábava poslouchat ty znechucené lidi, co procházeli okolo. Někdo se dokonce pokoušel dostat dovnitř, ale naštěstí jsme si zamkli.
---
,,Jacku?!" zakřičela jsem rozzuřeně.,,To si děláš srandu? Říkala jsem ti, že ho opíjet nebudeme! Co s ním chceš teď jako dělat?" vytknula jsem mu.
,,No co by, slíknout ho do naha a nechat, ať se ostatní holky kochají, ne?" zasmál se jak malý kluk.
,,Na to zapomeň" zasmála jsem se ironicky. Ale to už bylo pozdě.
,,Tak co holky?! Chcete ho vidět nahého?" zakřičel do davu.
Najednout se všechny hlavy otočily na nás a pár lidí se sem i rozběhlo. Začali z něj strhávat oblečení, až nakonec byl nahý. Na tohle jsem se dívat nemohla. Sebrala jsem se a odešla domů.
---Asi týden po této párty mi začalo být pořád špatně. V jednom kuse jsem zvracela. Napadlo mě i to nejhorší. To jsem ale hned zavrhla, to se nesmí stát.
Něchtěla jsem však nic podcenit, tak jsem si šla udělat test. Pozitivní.
Konec Flashbacku
.
.
.
.
Kdo zabil Jacka? Kdo je ex Lucy? Jak to, že je Lucy tak v klidu? A mnohem víc otázek, na které najdete odpovědi v dalších dílech!😁✌💖 Mimochodem, jak se vám líbí nový obal knížky?😏
ČTEŠ
New Daddy | H.S. ✓
FanfictionLáska. Když spolu dva lidi chtějí být a potřebují toho druhého ke štěstí. Co když jim ale do toho něco pořád zasahuje a brání jim v tom být šťastní? . . Zveřejněno: 1. 12. 2020 Dokončeno: ✅