37 - Máma- cože?

616 30 12
                                    

Odjela někam? Naštvala se na mě? Už nechce Harryho? Nechce ani mě? Co se tu proboha stalo?

,,Harry- jak to myslíš, že navždy?" sklidnila jsem se trochu.

,,My jsme pro tebe jeli- do toho domu" odmlčel se.

Oni pro mě jeli? Oni věděli kam?

,,A ta akce se... docela... hodně pokazila" párkrát rychle zamrkal, aby zahnal slzy.

,,Jak se jako pokazila?" vyhrkla jsem nedočkavě.

,,Já- řeknu ti to od začátku" vzhlédl ke mně.
---
Harry mi řekl vše o tom, jaký měli plán. Dokonce už i vím, proč jsem tam byla. Zajímavá storka.

Teď se začalo schylovat k tomu, že mi řekne co se tam stalo, čehož jsem se bála. Na druhou stranu jsem byla strašně zvědavá.
---
,,No, tak zavolala...Lou- tomu parchantovi" opravil se.

,,Po chvíli vyšel ven a přivolal si Lucy k sobě. Ona šla. Vzal ji a zatáhl do domu" promnul si oči.

,,To tam naskákali všichni z policie a chtěli ho zatknout. No a- a-..." zalapal párkrát po dechu.

,,Já jsem tam nebyl, ale- prý" nadechl se.

,,Ji měl jako štít. Odněkud vytáhl zbraň a chtěl se střelit. Pak chtěl střelit ji. Než ale stihl něco pokazit Tomlinson, pokazil to jeden z těch imbecilů, co ji měli přivést zpátky! Živou!" začal sebou škubat a vypadalo to, jako by měl panický záchvat.

Teprve potom jsem pochopila, co tím myslel. Tato slova se mi v hlavě přehrávala pořád dokola a dokola.

Měli ji přivést zpátky! Živou!Měli ji přivést zpátky! Živou! Měli ji přivést zpátky! Živou! Měli ji přivést zpátky! Živou! Měli ji přivést zpátky! Živou! 

Harry se na mě podíval výrazem -tak to jsem neměl takhle říkat- a čekal co udělám.

Máma. Je. Mrtvá.

To není možné! Jak se to mohlo stát!

Pěknou chvíli jsem jen nehnutě seděla a civěla na něj. Potom jsem začala tikat očima všede možně a rozmrkávala jsem další slzy.

,,Máma- cože?" řekla jsem jemně.

Harry nic neříkal a zabořil hlavu do svých dlaní.

Já se jen nevěřícně zavrtala do gauče a nechala slzy proudit.

Seděli jsme tam jako dva puberťáci, kteří se právě rozešli se svou 'navždy' láskou. Co je toto za život? Proč se toto děje?

Nejdřív mi bezdůvodně zabijou tátu a pak i mámu? To mi za chvíli vezmou i Harryho? Toho si musím chránit. Nesmím ho nechat jít! On nesmí nechat jít mě...
---
Ani nevím jak jsem se dostala do postele. Všude je tma a budík ukazuje 3:24 hodin ráno.

Vzbudilo škubnutí něčeho vedle mě. Pootočila jsem mírně hlavu a zjistila, že to něco, byl Harry. Nespal. Koukal na mě.

Zírali jsme na sebe bez jediného slova a ani jednomu z nás to nevadilo. Bylo to zvláštní.

Po chvíli se Harry převalil blíž ke mně a sevřel mě v pevném obětí.

,,Mrzí mě to" zašeptal zkrz zuby a nadechl se vůně mých vlasů.

Nic jsem mu na to neodpověděla. Místo toho jsem mu na rty přiložila ukazováček, na znamení, že má být zticha.

To asi pochopil a lehl si na záda. Mě si přitáhl na hruď a spokojeně vydechl.
.
.
⬇️⚠️DŮLEŽITÉ| PŘEČÍST⚠️⬇️
.
.
Tak Kate už ví, co se stalo. Zatím se nijak neuzavřela ani nic, tak snad dobrý, ne?😂

Minule jsem se vás ptala jestli jste fanoušky jenom Harryho, nebo i One Direction, takže jestli jste neodpověděli minule, tak mi to prosím napište do komentů teď😌✌ Je to kvůli novému příběhu, kde vybírám hlavní postavu.

New Daddy | H.S. ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat