,,Je to můj nový přítel. On ti to neřekl? Bydlí tady. Ostatně tohle je jeho dům...
Když jsem se konečně smířila s tím, že budu muset 24 hodin denně být s tímhle pohledným mužem, tak jsem se vydala za mamkou s tím, že se jí zeptám, kde budu mít pokoj. Upřímně jsem byla hodně zvědavá, protože tenhle dům byl fakt luxusní, takže snad takový bude i můj pokoj.
,,Mami? Můžeš mi prosím ukázat, kde je koupelna a můj pokoj? Potřebuju na záchod..." zeptala jsem se trochu nervózně z toho, že už fakt musím.
,,Zeptej se Harryho, já teď musím ještě něco zařídit ve městě. Tak se zatím zabydli" řekla a s úsměvem se vydala k hlavním dveřím, ale ještě než jsem po ní stihla střelit naštvaným pohledem, tak už byla pryč.
To si dělá srandu, ne? Však mi to mohla prostě říct. Teď tady budu hledat Harryho, když ani nevím kde je.
Už jsem to opravdu nemohla vydržet, tak jsem se rozhodla se přemoct a najít Harryho. Přece jenom je to lepší, než mu pak vysvětlovat, proč je na zemi louže, nebo co dělám v jeho ložnici...
Neušla jsem ani deset kroků a vrazila do něj.
,,Promiň! To jsem nechtěla..." řekla jsem trochu přidušeně. Přitom mi neunikla jeho osobitá vůně a jak se mírně pousmál, ale hned potom zase změnil výraz.
,,To je v pohodě. Potřebuješ něco?" zeptal se s vážným výrazem.
,,Jo. Můžeš mi ukázat kde je koupelna? Prosím rychle..." poprosila jsem ho.
,,Samozřejmě" řekl a svižným krokem se vydal asi ke koupelně.
Potom se nečekaně zastavil před koupelnou a já do něj opět vší silou vrazila. Spadla bych, kdyby mě díky jeho reflexům nechytil do jeho svalnatých potetovaných paží. Červená až na zadku jsem se zase začala topit v těch jeho smaragdech...
Držel mě poměrně dlouhou dobu, až mi to přišlo divné, tak jsem se rychle odtáhla a zamkla se v koupelně. Teď bych se nejradši propadla do země. Bylo mi tak trapně, jako nikdy v životě.
To na mě musí mít dobrý názor, po tomhle všem. Já z toho nebudu.
Rychle jsem si sedla na záchod a úlevně si oddychla. Držela jsem to v sobě celou cestu sem, takže není divu, že jsem si už potřebovala nutně ulevit. Při konání mé potřeby jsem si začala pěkně detailně prohlížet koupelnu.
Byla opravdu velká s bílými mramorovanými kachličkami, velkou vanou a umyvadlem. Sem tam bylo pár skříněk se zlatými madly a na zemi jeden červený kobereček. Později jsem si také všimla vyhřívané podlahy, o které jsem tak dlouho snila, kvůli té co byla u babičky. Byla vždy nechutně studená.
Když jsem konečně vylezla z koupelny, narazila jsem na Harryho, jak někam nese moje tašky.
,,Kam je neseš?" zeptala jsem se s trapným úsměvem.
,,Do tvého pokoje" odpověděl.
Nezbylo mi nic jiného, než ho následovat. Šli jsme do dalšího patra po nádherných dřevěných schodech, které s každým krokem příjemně zavrzaly. Všimla jsem si také elegantního zábradlí ze stejného dřeva jako byly schody.
Když jsme došli do dalšího patra, tak položil moje tašky před dveře s mým jménem a věnoval mi úsměv. Následně se otočil a odešel. Řekla jsem si tedy, že se podívám na ten můj nynější pokoj.
Pomalu jsem nahlédla dovnitř. Když jsem spatřila tu nádheru, tak jsem musela otevřít dveře dokořán a skočit na postel. Když už jsem asi 5 minut ležela zachumlaná do všemožných přikrývek, tak jsem uslyšela slabé uchechtnutí, což mě v tu chvíli víc než vyděsilo. Prudce jsem se otočila a viděla Harryho opřeného o futra dveří s velkým úšklebkem na tváři.
,,Tak se ti tady líbí?" zasmál se.
,,Ehh, j-jo líbí" vykoktala jsem ze sebe ještě trochu rozrušeně a usmála se na něj. Načež se jen zasmál a zase někam zmizel. Celá rudá jsem obličejem spadla zpět na postel.
.
.
.
.
Tak další část je venku!Mějse se moc hezky a užívejte zbytek distanční výuky, protože jak to tak vypadá, tak už se doma dlouho nezdržíme.🙂✌
Samozřejmě nezapomeňte sdílet, komentovat a hlasovat! Ráda si přečtu vaše názory. 💖💖
ČTEŠ
New Daddy | H.S. ✓
Fiksi PenggemarLáska. Když spolu dva lidi chtějí být a potřebují toho druhého ke štěstí. Co když jim ale do toho něco pořád zasahuje a brání jim v tom být šťastní? . . Zveřejněno: 1. 12. 2020 Dokončeno: ✅