29 - Proč?

596 27 16
                                    

Už dnes začnu shánět nějaké trvanlivé jídlo a vodu. Nevím přeci jak dlouho budu někde mimo. Peníze by se taky hodily.

Druhý den ráno do mého pokoje vtrhl Zayn. Na tváři měl lítostivý výraz a v ruce mou snídani.

,,Přinesl jsem ti snídani... Nech si chutnat" řekl nervózně a položi mi snídani na tácu do klína. Přisedl si ke mně na postel.

,,Víš, to co se stalo včera- proč jsi utekla?" protřel si dlaně.

,,Proč jsem utekla? Proč? Protože jsem se s tebou asi nechtěla nic mít. Možná proto!" vyštěkla jsem hnusně.

,,Ale proč?" rozhodil rukama zmoženě.

,,Ják to asi mám vědět? Já nevim Zayne! Prostě jsem to tak cítila." řekla jsem už trochu klidněji. Já však moc dobře věděla.

Zayn je víc než jen hezký, to mu neberu, ale prostě nemá ten šmrnc. A chováním je to prostě jen kámoš. Nikdy by mě nenapadlo s ním něco mít.

Navíc na mě doma určitě čeká Harry. Já vím, že není můj a asi ke mně pravděpodobně nic necítí, ale já bych se cítila, že jsem ho podvedla. A to nechci.

,,No jasně, vždyť ty máš na lepší" vyštěkl a odkráčel kamsi pryč. Jen jsem za ním nechápavě civěla.

Na co naráží? Na mě s Harrym? Ale do hlavy mi přece nevidí.
---

Naházela jsem do sebe snídani a vyštrachala nějaký černý batoh ze skříně. Je čas.

Do něho jsem začala házet jen k životu potřebné věci, jako třeba mou hygienickou taštičku. Našla jsem i baterku a zapalovač, což se může hodit. Zabalila jsem si i nějaké náhradní oblečení. Tričko, mikinu, tepláky, teplé ponožky a kalhotky. Podprsenku nepotřebuju. Všechno tohle mi sem v průběhu 'pobytu' přinesl Zayn nebo Louis.

Batoh už byl z půlky plný, ale ještě se do něj vejde pár věcí. Budu potřebovat nějaké peníze, které možná ani nevyužiju a jídlo s vodou.

Vůbec netuším kde jsem, telefon nemám a v hlavě mám prázdno. Přímo skvělá kombinace.

Abych vám popsala svůj plán... Ještě dnes chci prozkoumat okolí domu, abych zjistila umístění kamer a případných děr v plotě, kterýma bych se mohla dostat ven. Když mě někdo chytí už teď, bude to špatné.
---
Zkontrolovala jsem, jestli někdo nejde a začala nahlížet všude možně na místa, kde by mohla být kamera.

Po deseti minutách jsem prohledala už celé okolí domu a nikde ani kamera. Začíná nám to skvěle. Ale nemusí to tak končit...

Zayn:

Vyšel jsem na zahradu, protože jsem chtěl přemýšlet. O Kate. Co mi dnes řekla. Necítí to tak.

Ale ale ale... Nakukovala do všech zákoutí a asi se snažila najít průchod ven. Kamery tu nejsou, což je podle mě dost hloupé.

Tohle mi hraje do karet. Když jí teď odtáhnu k Louisovi, že chtěla zdrhnout, nebude mě podezírat z toho, že jsem utekl s ní, až opravdu utečeme. Sice nevím, jestli se mnou půjde dobrovolně, ale prostě půjde.

Měl jsem v plánu vzít ji ke mně, do mého starého bytu.

Je mi jedno, že zhatím Louisův plán. Louis je mi u prdele. Já chci tu holku. Říkal jsem už, že má libovou zadnici? Ne? Tak to říkám.

Kate:

,,Teď půjdeš se mnou kočičko" chytil mě Zayn za paži a táhl pryč.

Lekla jsem se. Nepostřehla jsem, že se tu ukázal. To se teda dost podělalo.

,,Kam?" zapištěla jsem.

,,K šefíkovi. Ten ze mně bude mít radost" chichotal se.
---
,,Takže je to pravda?" nadzvedl obočí.

,,Překvapilo tě to snad? Si myslíš, že tady chci být zavřená s takovejma kokotama? Jsi směšný, fakt že jo." zakončila jsem debatu.

,,Ooo, tak toto mě ale dojalo" zasmál se Louis.

,,Zavři jí do pokoje. Odteď bude hlídaná" nařídil Louis Zaynovi.

,,No tak to potěš prdel" protočila jsem očima.

,,Zavři hubu" zpevnil stisk na mé paži Zayn.

Co? Já myslela, že mě má rád. Asi jsem ho malinko naštvala, noo.
.
.
.
.
Po dlouhé době tu máme nový díl. Doufám, že se líbí😆✌🏳️‍🌈 Btw ano, budu sem dávat Larry memes🤡💀K té časové prodlevě, jsem se vyjadřovala minule, tak si to kdyžtak přečtěte.

New Daddy | H.S. ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat