23 - Proč tu jsem?

691 34 8
                                    

Garantuji vám, že až ji najdu, tak už ji nepustím. Já ji totiž zachráním život a ona mi bude celý život vděčná. Bude moje.

Už se ta její nepřítomnost na mě docela podepisuje. Vidíte jak z ní šílím? Není tu pár dní a já už jsem tak majetnický... Ale tak, kdo by nebyl, když to je tak pěkná holka.

Můj plán C zatím nějak nevychází, ale je to nějaká šance, že to vyjde.

Kate:

Už jsou pryč další dva dny, což znamená, že tu takhle trčím už čtyři dny. Je to neskutečná nuda a akorát se tu stresuju. Každý den se snažím zjistit, co po mně chtějí, ale zatím nevím nic.

Z přemýšlení mě vytrhlo pravidelné klepání na dveře. Ani jsem nestihla říct 'dále' a už se otevřely.

,,Pojď na oběd" řekne suše Tomlinson.

Od kdy pro mě chodí on? Ani jednou tu zatím nebyl. V tom něco bude a já toho využiju.

,,Proč tu jsem?" zeptám se odhodlaně.

,,Řekněme, že jsi taková menší návnada" vyrazí mi dech.

Já a návnada? Co si pod tím mám jako představit?

Jedno je ale jasné. Chce sem dostat někoho na kom mi záleží a komu zaléží zase na mně. Takových lidí moc nemám, takže to bude někdo z rodiny hádám. Pořád ale nechápu, proč je tu potřebuje?

,,Návnada na koho?" řeknu už se znatelným odporem.

,,Kdo se moc ptá, moc se dozví. A teď se zvedej a doprav se dolů" uzemní mě a hlasitým krokem odejde. Tak to mi moc nepomohlo. Taky co jsem čekala, že.

Zvednu se tedy a jdu se najíst. Jídlo je tu vždy dobré, takže si nestěžuju, ale to nemění nic na tom, že to tady nenávidím. Můžu být ale ráda, že mě nějak neobtěžují.
---
Harry:

Už jsou pryč další dva dny a můj plán bych už konečně mohl dotáhnout do konce. Doufám, že se to nepokazí na konci, stejně jako ten minule. Už jsem skoro tam.

Lucy:

Harry po ní pořád pátrá a já se cítím víc a víc špatně, vůči němu. Trhá mi to srdce ho takhle vidět. Pracuje na tom celé dny. Asi se spolu hodně sblížili.

Mám z toho hodně špatné svědomí, což by v mé pozici měl asi každý. Někdy mu to prostě budu muset říct, než bude pozdě.

Flashback:

,,Tohle je Jack" řekl a mladík mi s úsměvem podal ruku.

,,Ahoj, jsem Lucy" představila jsem se a věnovala mu také úsměv.

Nemohla jsem z něj spustit oči, ale volání mého přítele mě vytrhlo z tranzu. Byli jsme na nějakém večírku.

,,Pojď tancovat!" zasmál se na mě a tím odvedl mou pozornost od toho fešáka.

Celý večer jsme po sobě pokukovali, až si toho všiml můj kluk, ale pro dnešek se to snažil přehlížet.

Konec Flashbacku

Z tohoto večírku si toho pamatuji docela málo, ale stojí to za to. Na tyhle chvíle nikdy nezapomenu. Byli jsme tak mladí.

Kate:

Už se stmívalo a já zase seděla a čekala, až se něco stane. Sedím tu takhle celé dny a celé noci, protože nejsem vůbec unavená. Je jen otázka času, kdy to na mě bude vidět.

Už jsem si myslela, že se dnes nic nestane, ale najednou se pomalinku začaly otevírat dveře. Zpozorněla jsem, ale jakmile se ve dveřích objevila Zaynova hlava, zase jsem se hodila do pohody.

Zayn byl docela normální. Občas jsem si s ním i dobře popovídala.

,,Říkal jsem si, že se tady už musíš nudit, tak jsem ti něco přinesl" řekl natěšeně a nervózně zároveň.

,,A co?" zadívala jsem se na něj.

,,Tohle..." odpověděl a nahnul se za dveře, odkud vytáhl kytaru a nějaké noty.

,,Panebože..." vyletěla jsem z postele a s nadšením si ji od něj vzala.

Na kytaru jsem hrála od sedmi let a minulý rok jsem přestala, takže toho umím docela dost zahrát.

Zayn se jen přiblble usmíval a poslouchal tóny, co se linuly od kytary.

,,Miluju zvuk kytary" pochválí mě Zayn.

Hrála jsem všechny možné písničky a skladby, co jsem si pamatovala. Ani jsem si nevšimla, že Zayn už tu nebyl, ale hrála jsem dál.

Pomalu už bych i zapomněla, jak mě to vždycky bavilo. Někdy jsem vydržela hrát i tři hodiny v kuse. Byl to v té době můj jediný koníček, kromě tance.

Když jsem uznala za vhodné toho pro dnešek nechat, opřela jsem kytaru vedle postele o zeď a připravila se na spánek. Prsty mě pořádně bolely a na některých jsem měla i mozoly, ale to k tomu prostě patří. Zayn mi bohužel nedal trsátko, no.

Usnout se mi podařilo asi po půl hodině, což bylo docela v pohodě vzhledem k ostatním dnům. Většinou jsem tu usínala až za dvě hodiny, ale teď jsem měla dobrý pocit z té kytary.
.
.
.
.
Ahooj! Omlouvám se, že teď chvíli nevyšel nový díl, ale nějak jsem neměla nápady😅 Doufám, že se vám líbí. Jestli ano, určitě hlasujte a napište nějaký fajne komentík💖🌿






New Daddy | H.S. ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat