Part 17

1.2K 126 3
                                    

''Α-Αρη;''

Με κοιταξε με ενα βλεμμα γεματο θυμο ειχε κοκκινησει.

Ξαφνικα ακουσα φωνες απο πισω του.

Ενα χερι του επιασε τον ομω.

Και εμφανιστηκε ενας απο του δυο κολλητους του.

Ο Μιχαλης νομιζω.Αυτος που αρεσει στην Λιλη.

Μολις ειδε τον τυπο πεσμενο στο πατωμα γυρισε και κοιταξε τον Αρη.

''Ρε μαλακα τον σακατεψες''

Μετα ηρθε και αλλος κολλητος του και μαζι του η Λιλη.

''Τι στο...;''ειπε εκεινος.

Η Λιλη με κοιταξε και ετρεξε διπλα μου.

''Μαρινα εισαι καλα;''

''Ζαλιζομαι''πηγα να πεσω αλλα δυο δυνατα χερια με επιασαν.

''Αφου δεν το σηκωνεις το ποτο τι πεινεις''ειπε αυτος που με κρατουσε και δεν ηταν αλλος παρα ο Αρης.

''Παρατα με''του φωναξα.Αυτος ξαφνιαστηκε το ενιωσα αλλα δεν μπορουσα να δω την εκφραση του τα εβλεπα ολα θωλα.Αλλα η κολονια του ηταν τοσο εντονη τοσο ωραια.

''Θα φωναξω να ερθει η λιμουζινα''ειπε η Λιλη.

'Θελεις βοηθεια;''μιλησε ενας απο τουσ δυο κολλητουσ μαλλον ο Μιχαλης.

''Μηπως θες να πληκτρολογισουμε μαζι το τηλεφωνο στο κινητο μου;''δεν περιμενα αυτη την απαντηση απο την Λιλη.

''Εεεε...''τον αφησε αφωνο.

''Ωραια παω''

''Πηγενε την εξω Αρη να παρει και λιγο αερα μεχρι να ερθει η λιμουζινα''ειπε ο Μιχαλης και ακουλουθησε την Λιλη.χμμμ κατι παιζει.

''Παμε''

Περασαμε αναμεσα απο πολυ κοσμο αλλα τελικα βγηκαμε και απο την ζεστή αιθουσα του κλαμπ βγηκαμε εξω στην παγωνια.

''Περιμενε λιγο''ειπε και με αφησε'

ξαφνικα κατι ζεστο τυλιξε τους γυμνουσ μου ωμους.Ηταν το σακακι του.

''Ευχαριστω...για ολα Αρη''

Ξαφνικα σταθηκε μπροστα μου και με κοιταξε στα ματια ηταν εκνευρισμενοσ μετα περασε το χερι του μεσα στα μαλλια του.

''Αφου δεν το σηκωνεις το ποτο γιατι ηπιες,ξερεισ τι θα μπορουσε να σου ειχε κανει ο ανωμαλοσ αν αργουσα;''

''Ηρθες ομως''τα λογια βγηκαν αποτομα απο το στομα μου χωρισ να το περιμενω.

''Αυτο μετραει''

Ξαφνικα ζαληστκα και πηγα να πεσω.

Αλλα με επιασε αμεσως απο την μεση.

''Γαμωτο Μαρινα''

Τον κοιταζα στα ματια χωρισ ντροπη ηθελα να αγναντευςω αυτα τα ματια και αυτο θα εκανα.

''Αρη,εχεισ τα πιο ομορφα ματια που εχω δει ποτε μου''πηγε να μηλισει αλλα καταλαβα πως τον ξαφνιασα.

''Ειναι μοναδικα''ειπα και του χαμογελασα οσο θερμα μπορουσα.

Ξαφνικα ενα αυτοκινητο σταματησε στο δρομο και απο μεσα βγηκε η Λιλη.

''Θα την βαλω εγω μεσα''ειπε εκεινος και η Λιλη ξαναμπηκε μεσα.Με κοιταξε για λιγα δευτερολεπτα εφερε πιο κοντα το πρωσοπο του κοντα στο δικο μου και ενω μεσα μου φωναζα ΦΙΛΑΑΑ με εκεινοσ εσκυψε στο αυτι μου.

''Δεν θελω να κανω κατι που θα το μετανιωσεις αυριο''
πίστεψε με δεν θα το κάνω σκέφτηκα.

Με σηκωσε ορθια και ανοιξε την πορτα και με εβαλε μεσα στη λιμουζινα.

Πριν κλεισει η πορτα μου ψιθηρισε.

''Καλυνυχτα πριγκιπισσα''εκλεισε την πορτα και αρχισε η μηχανη του αυτοκινητου.

Εμενα με πειρε ο γλυκος υπνος.

Λοιπονννν εχω καιρο να γραψω ενα δικο μου σχολιο γιαυτο και θα το κανω τωρα.

Ηθελα να πω πως αληθεια προσπαθω πολυ για αυτη την ιστορια η οποια ειναι και η πρωτη μου και χαιρομαι πολυ που την διαβαζετε και την εχετε βαλει στην βιβλιοθηκη σας,δεν ξερετε ποσο χαρουμενη με κανετε.Χαιρομαι που την ψηφιζετε και σχολιαζετε.Επισης ηθελα να ζητησω συγνωμη που δεν υπαρχουν πολυ γουτσου γουτσου σημεια αλλα τα επομενα κεφαλαια θα υπαρχουν πιο γεματα το υποσχομαι!Συνεχιστε να διαβαζετε!Ευχαριστω.

οπως παντα

με αγαπη,

Λιλη

'

Σε θελω δικό μου.Where stories live. Discover now