''Μπαμπα...μαμα..Σόνια?''
Γυρισαν και μας κοιταξαν.
Ο αντρας ηταν μεσης ηλικιας και η γυναικα το ιδιο.Αλλα το μονο που δεν μου αρεσε καθολου ηταν η παρουσια της Σονιας.
Ο Αντρας εδειξε να χαρηκε που ειδε τον Άρη αλλα δεν μπορώ να πω οτι εκανε το ιδιο οταν αντικρισε εμένα.
"Άρη γιε μου.''εκανε κατι πολυ ασηνιθισθο για εμενα αντι να τον αγκαλιασει του εδωσε απλα το χερι του.
"Πατέρα..''ειπε και εδωσε και ο Άρης το χερι του.
"Γιοκα μου!!" η γυναικα τον πλησιασε και τον αγκαλιασε αλλα κατι μου εκανε την εντυπωση τον αγκαλιασε με πολυ αγαπη και στοργή σε σχέση με τον πατέρα του.
"Μαμα''ειπε και ανταπεδωσε την αγκαλια.
Μετα γυρισαν και κοιταξαν και οι δυο εμενα μετα με κοιταξε και ο Αρης.
"Και πια ειναι η φιλη σου?''ειπε ο πατερασ του.
"Πατερα μητερα να σας γνωρισω την Μαρινα ειναι-''
"ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ποσο μου ελυψες!''τον διεκοψε μια σπαστικη φωνη.
Η Σόνια ηρθε και τον αγκαλιασε.
Αρχισα να βγαζω καπνους.
Ηταν και η Δάφνη εκει και μάλλον το κατάλαβε και μου εκανε ενα πολυ σύντομο νόημα.
"Λοιπον παμε ολοι να φαμε εβαλα να μας ετοιμασουν ενα δειπνο''ειπε η μητερα του.
"Ναι μητερα''
Η Σόνια επιασε τον Άρη απο το χερι και το τραβηξε προς το τραπεζι.
Καθησαμε ολοι κατω και αρχισαμε να τρωμε.Επικρατουσε απολυτη ησηχια.
"Λοιπον Μαρινα με τι ασχολεισε¨?''με ρωτησε ξαφνικα ο πατερας του και ολοι με κοιταξαν.
"Βασικα.. σπουδαζω νομικη σκοπευω να γινω δικηγορος''
"Αλλα σχεδια?''
"Οριστε?''
"Λεω αν εχεις αλλα σχεδια αν αποτυχεις σε αυτα που σκεφτεσαι τωρα.''
Δεν μου αρεσε η ερωτηση του.Ηθελε σκληρη σηζητηση;θα την ειχε.
"Ειμαι αθλητρια του κικ μποξ.Πρωταθλητρια. Το μποξ για εμενα ειναι ο τροπος απαλαγης απο ασχημα συναισθηματα, ο τροποσ εκτονωσης μου θα λέγατε.Και επίσης μπορώ να προστατεύω τον εαυτό μου."
Τους είχα αφησει άφωνους.Η Δάφνη χαμογέλασε πονηρά έριξε ενα γελακι και ήπιε απο το ποτήρι ακριβής σαμπάνιας.
Ο Άρης μου χαμογέλασε.Μετα ο πατέρας του εβιξε.
"Γυναίκα με τα ολα της"είπε η Δάφνη και μου έκλεισε το μάτι και της ανταπέδωσα με ενα χαμόγελο.
"Μάλιστα"είπε ο πατέρας του
"Δεν το πιστεύω Θεέ μου ξαχαστηκα!"
Σηκώθηκε πανω η μητέρα του.
"Άννα"είπε και μου έδωσε η μητέρα του το χέρι της.
"Μαριάνα"είπα και σηκώθηκα να σφίξω το χέρι της.
Της χαμογέλασα θερμά.Και εκείνη.
"Δημήτρης"σηκώθηκε και ο πατέρας του.
"Χάρηκα"είπα και του έδωσα το χέρι μου το έσφιξε και κάθησε κατω χωρίς να απαντήσει.
Μια στιγμή ηθελα να παω τουαλέτα.
"Με συγχωρήτε παω λιγο στην τουαλέτα"είπα και σηκώθηκα.
Οταν τελιωσα βγήκα εξω αλλα άκουσα φωνές νόμιζα πως ηταν εξέτιας μου και πηγα να ακούσω.
Κρύφτηκα πισω απο τον τοίχο.
Ηταν ο πατέρας του και ο Άρης εκει.
"Μα εισαι τελείως ανεύθυνος;Εισαι άχρηστος!Πως τολμάς να φύγεις και να πας με την καθε άσχετη και να αφήνεις την αραβωνιαστικα σου μονη της;"
Είπε αραβωνιαστικα;;;Τα ματια μου γέμισαν δάκρυα χωρίς να πω τίποτα έτρεξα στην πόρτα.
Δεν μπορουσα να το πιστέψω με κοροϊδέψε με χρησιμοποίησε τι χαζή που είμαι!
Έφτασα στήν εξώπορτα.Άκουσα να ανοίγει η πόρτα απο πισω μου.
"Μαρίνα που πας;"φώναξε ο Άρης.
"Παράτα με!"
Ήρθε απέναντι μου.
Πήγε να μου αγκιξει το χέρι.
"Μην με ακουμπας!"
Πάγωσε με κοιταζε στα ματια και η καρδιά μου έσπασε.
"Μαρίνα γιατι κλαις;"είπε γεμάτος φόβο.Ψευτικο φόβο.
Πήγε πάλι να με ακουμπήσει.
"Σου είπα μην με ακουμπας!"
"Ρε Μαρινα γιατι κλαις γαμωτο τι εκανα;"
"Τίποτα.Αρη δεν θελω να ξαναμιλήσουμε.Θα ζητησω να αλλάξουμε συνεργάτες στην εργασια."
Ηταν γεμάτος οργή.
"Δεν υπάρχει περίπτωση!Οχι Μην τόλμησεις να κανεις καμια μαλακια."
"Ξεκολλα!Δεν μου αρέσεις!"
"Αλλα έλεγε το φίλι σου και σίγουρα το σωμα σου!"
"Εχεις δίκιο αλλα μάλλον θα εκανα μεγάλο λαθος ήσουν μια δοκιμή τίποτα άλλο.Σκεφτόμουν τον Γρηγόρη!"η καρδιά μου πονέσει με αυτα τα λόγια που ηταν πολυ μακριά απο την αλήθεια ψέματα και μόνο ψέματα.
"Λες ψέματα δεν ενοεις αυτα που λες."
"Και ποιος εισαι εσυ που μου λες τι νιώθω και τι οχι;"
Ξαφνικά ακούσαμε κάποιον να φωνάζει.
"Άρη γυρνά μέσα τωρα!"ηταν ο πατέρας του μαζί με την Σονια.
Γύρισε τα ματια του.
Με άρπαξε απο το χέρι.
"Άφησε με!"προσπαθούσα να ελευθερώθω απο το κρατημα του.Αλλα αδύνατον.
Μπήκαμε στο αμάξι του.
"Εισαι τρελός;Τι κανεις;Που παμε;"
"Ώρα για αυτή την κουβεντούλα."Σας αρέσει;Θέλετε να αλλάξω κατι;Πείτε μου σχόλια παρακαλω!!!!και ψηφίστε!
YOU ARE READING
Σε θελω δικό μου.
RomanceΗ Μαρίνα ειναι ένα ήσυχο και διαβάστερο κορίτσι δεν ξέρει και πολλά απο διασκέδαση αλλα γιαυτο εχει την κολλητή της Λίλη. Ενώ ειναι έτοιμη για την σχολή που επέλεξε να παει και ήθελε απο παντα την ζωή της θα αναταράξει ο γόης και γυναίκας Άρης. Τι μ...