Part 21

1.3K 126 4
                                    

Άνοιξα την πόρτα και την βάρεσα απο πισω μου ειχε εξαφανιστεί απο τον διάδρομο δεν ηξερα απο που να παω και τότε άκουσα γρήγορα βήματα.
Αριστερά!σκεφτηκα.
Και άρχισα να τρέχω.
Τότε τον ειδα μπροστα μου να προχωράει με γρήγορο βηματισμό.
"Άρη περίμενε!"πηγα δίπλα του και τον άρπαξα απο τον ώμο.
Γύρισε προς το μέρος μου.
"Τι στο διάολο θες;"με κοιταζε με αυτα τα υπέροχα ματια αλλα ο θυμός του ηταν παντού στο πρωσοπο του.
"Γιατι ήρθες στην βιβλιοθήκη;"
"Γιατι σαν μαλακας ηθελα να έρθω να ζητήσω κολοσυγνωμη και οταν ειδα το βιβλιο που αφήσεις στην τάξη σκέφτηκα πως θα ήσουν στην βιβλιοθήκη μονη σου και σκεφτηκα να σε βρω και να σου το πω.Αλλα τελικά ήσουν με τον μαλακά!"
"Δεν εχεις κανένα δικαίωμα να τον λες ετσι!Και θα μπορούσες να μου είχες πει να μιλάγαμε μόνοι μας."
"Και να σας διακοψω;Μπααα οχι ευχαριστω."είπε με το ειρωνικο ηφακι του.
"Δεν πας καλα τι να διακοψεις;"
"Ασε μας Μαρίνα πήγενει στο αγοράκι σου"
"Δεν ειναι το αγοράκι μου!"ενταξει τα είχα πάρει.
"Να πας ΕΣΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ στην ξανθιά τσουλιτσα σου να στην κάτσει."είπα φωνάζοντας.
Τα ματια μου είχαν βουρκωσει.
Με κοιταζε με ενα παγωμένο βλέμμα.Ωραια τωρα το έμαθε οτι τους είδα.Φανταστικά!
"Τι;"σκοτεινιασε το βλέμμα του.
"Δεν ξερω τι σε ενοχλεί που κανω παρέα με τον Γρηγόρη αλλα τουλάχιστον εκείνος ειναι άντρας και οχι αγοράκι."
"Τι είπες;"οχ οχ.
Έφερε το πρωσοπο του κοντα στο δικό μου.
"Του είπες μήπως οτι τα ματια του ειναι μοναδικά μήπως;"
Οχχχχ οχι.Το θυμόταν.
"Δεν έχω ιδέα γιατι μιλάς"
"Και ομως νομιζω οτι εχεις."
"Οχι"
"Εισαι σιγουρη δεν θυμάσε τι μου είπες στο παρτυ;"
"Κοιτά Αρουκο ήμουν μεθυσμένη.Οτι και να σου είπα ξεχνά το δεν εχει σημασία."
"Συνήθως λεμε την αλήθεια οταν ήμαστε πολυ μεθυσμένοι"
"Σε αυτή την περίπτωση δεν ισχύει"
"Δεν νομιζω"
"Ποοο τι δεν καταλαβενεις;Δεν σε παω βρε φίλε!εσαι σπαστικός,αλαζόνας,ψυχρός,γκομενιαρης και νομίζεις οτι όλος ο κόσμος σου ανήκει!"είπα κοιτάζοντας τον στα ματια.
Το βλέμμα του έγινε πιο θυμωμένο.
"Δεν με ξερεις"
"Μπορεί.Αλλα εγω σου λέω αυτο που δείχνεις"
Δεν μίλησε.
"Φεύγω"είπα και γύρισα την πλατη μου.
"Μην σε ξανακουμπησει"
Παει καλα ο τύπος;
"Αλλιώς θα έχουμε άσχημα ξεμπερδεματα"
"Πιος εισαι εσυ να μου λες τι να κανω και τι οχι;"είπα και συνέχισα να έχω γυρισμένη την πλατη.
Ήρθε δίπλα στο αυτί μου.
"Κάποιος που δεν θέλεις να τσαντισεις"ενα ρίγος διαπερασε ολο το κορμί μου.
Και μετα εξαφανίστηκε.

Σε θελω δικό μου.Where stories live. Discover now