"ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ"
"ΜΑΡΙΝΑΑΑΑ"
"Λιλη οχι οχι οχι"
"Ελααα σε παρακαλωωω"
"Λιλη είπα ΟΧΙ!"
"Μα γιατιιιι;;;Θα περάσουμε τέλεια."
"Ναι σίγουρα"
"Καντο για εμένα"είπε και με κοίταξε με μια λυπημένη φατσούλα.
"Δεν το πιστεύω οτι χρησιμοποιείς την φιλία μας για να σου κάνω την χάρη να πάμε στο πάρτυ του Άρη!"
"Δηλαδή πάμε;"με κοίταξε με ματια που έλαμπαν απο χαρά.
Την κοίταξα με ενα δολοφονικο βλέμμα.
"Ναι..."είπα και αναστέναξα γεμάτη απογοήτευση.
Άρχισε να τσιρίζει και να πηδάει πάνω κατω σαν τρελή.
"Για ενα λεπτό εισαι υπερβολικά χαρούμενη για ενα πάρτυ.Μηπως χαίρεσε που θα δεις τον Μιχάλη;"
Την κοίταξα πονηρά.
"Τι;Οχι!Εγω;Εκείνον;πφφφ ποτε!"
"Κοιτά που δεν ειναι η μονη κακή ψευτρα"άρχισα να γελάω.
"Καλα καλα εσυ σκέψου οτι θες!"και μετα εκανε πως και καλα θύμωσε.
Μετα κοίταξε το ρολοι της.
"Παναγία μου γρήγορα θα αργήσουμε"
"Γιατι τι ώρα ειναι το παρτυ;"
"Δέκα"
"Ε..Λιλη ειναι εφτά"
"Και;Θα αργήσουμε!"
"Τι θα κάνουμε 3 ώρες;"
"Πίστεψε με τις χρηαζομαστε.Ελα!"
Με άρπαξε απο το χέρι και άνοιξε την πόρτα και βγήκαμε στο διάδρομο.
"Γκρέτα!Σεσίλια!Στο κομμωτήριο σε 5!"φώναξε.
"Καλα τώρα θα πάμε στο κομμωτήριο;"
"Οχι θα δεις"
"Ξαφνικά άνοιξε μια πόρτα και μπήκαμε και οι δυο μέσα με φορα.Δεν το πίστευα,εχει κομμωτήριο στο σπιτι της.Υπηρχαν όλων των ειδών μηχανημάτων για το κομμωτήριο.Ηταν ένας τεράστιος καθρέφτης μπροστα απο τους πάγκους και τα καθίσματα και υπήρχαν χτενες, πιστολάκια,τσαντάκιας με μεικ-απ
σκιές και γενικά όλα τα βάφτηκα που μπορουσα να φανταστώ.
"Μα που ειναι αυτές οι δυο;Δεν είπα σε πέντε;"
Ξαφνικά μπουκαραν μέσα στο δωμάτιο δυο λαχανιασμένες μεσήλικες γυναίκες.
"Συγνωμη που αργήσαμε Κ.Λιλη"είπε μια με παράξενη προφορά.
"Δεν έγινε τίποτα"είπε η Λιλη και τους χαμογέλασε θερμά.
"Αλλα χρειάζομαι να κάνετε τα μαγικά σας και σημερα!"
"Φυσικά"είπαν και οι δυο.
"Μαρίνα αυτή ειναι η Γκρέτα η καλυτερη κομμωτρια στον κόσμο"μου έδειξε την κυρία που μίλησε πριν.
Ηταν λίγο παχουλη και κοντουλα με ξανθιά μαλακια πιασμενα σε Κοτσο απλά ντυμένη, είχε ρυτίδες στο πλάι των ματιών της οπότε συμπέρανα οτι χαμογελούσε πολυ και γιαυτο μου φάνηκε πολυ συμπαθητική.
"Χάρηκα"της χαμογέλασα
"Επίσης"είπε και μου ανταπέδωσε το χαμόγελο σφηγωντας μου το χέρι.
"Και αυτή η ειναι η Σεσίλια.Ειναι ο άνθρωπος που ειναι υπεύθυνος για το μακιγιάζ μου και όλα τα σχετικά."
Εκείνη ηταν λεπτή και ψηλή με κάστανα μαλλιά πιασμένα σε αλογοουρα.Ντυμένη και αυτή απλά.
"Χάρηκα"
"Επίσης"και οι δυο φενοντουσαν πολυ συμπαθητικες.
"Λοιπόν κορίτσια εσείς απλά χαλαρώστε και σε λίγο θα είσαστε έτοιμες!"είπε η Κρετα
Κάτσαμε στης καρέκλες και εκείνες έκαναν τα παντα λούσιμο κούρεμα χτένισα αλλα δεν βλέπαμε τίποτα είχαν καλύψει τους καθρέφτες για να δούμε μετα την έκπληξη.
Μετα μας πήρε η Σεσίλια για το μακιγιάζ και εκει δεν βλέπαμε τίποτα δεν μας άφηναν.
"Έχεις υπέροχα ματια οπότε θα τα τονίσω περισσότερο."
"Ευχαριστω"
Μου χαμογέλασε και συνέχισε.
"Μαλλιά;τσεκ Μεικ-απ;τσεκ Νύχια;τσεκ.Μην σας στηλουμε γυμνές ,ελάτε!"
Μπήκαμε σε ενα τεράστιο δωμάτιο και αυτο που ειδα με άφησε άφωνη.Παπουτσια, Φορέματα ,μπλούζες όλα ταξινομενα σε σχέση με το είδος και χρωμα.
Μας έδωσαν δυο φορέματα και μας εσπροξαν να μπούμε σε κατι δοκιμαστηρια που ηταν ενα απέναντι απο το αλλο.
"Λιλη ειναι πολυ κοντό!"δεν το έβλεπα αλλα το ενιωθα πολυ κοντό.
"Σκάσε και φόρα το!"
Που φώναξε απο το απέναντι δοκιμαστηριο.
"Ανυπομονώ να δω το αποτέλεσμα"
Δεν είχαμε δει ακόμα η μια την αλλη και ανυπομονουσα και εγω.Και εξω απο τα δοκιμαστηριο υπήρχε ένας καθρέφτης που θα βλέπαμε μαζί το αποτέλεσμα.
"Με το τρία.Ενα,Δυο,ΤΡΙΑ!"
Βγήκαμε και οι δυο απο τα δοκιμαστηρια και αντικρίσαμε η μια την άλλη.Εκείνη είχε μείνω άφωνη και εγω αποσβολωμένη.
Τα μαλλιά της Λιλη είχαν μια πανέμορφη απόχρωση μοβ χρώματος.Και φορούσε ενα άσπρο φόρεμα κοντό αλλα της τέριαζε γάντι ήξερα οτι ηταν ομορφη αλλα αυτή η Λιλη ηταν απλά τέλεια!
"Είχες αυτα τα πόδια και τα εκρυβες;"είπε κοιτάζοντας με.
"Λιλη εισαι πανέμορφη!"
"Οκ εισαι ετοιμη να δούμε τα αποτελέσματα;"
"Ναι"
"Τρία δυο ενα!"
Κοίταξα στον καθρέφτη και δε το πίστευα.Τα μαλλιά το φόρεμα το μεικ απ όλα όλα θεϊκά.
Αυτή στο καθρέφτη δεν ηταν η Λιλη που ήξερα.
"OH.MY.GOD"
"Γκρέτα!Σεσιλια!"φώναξε θυμωμένα.
Νόμιζα πως τρελαθηκε.
Αμέσως μπήκαν και οι δυο μέσα αναστατωμενες.
"Δεν σας αρέσει;"
Ρώτησαν και οι δυο λυπημένες.
Κοιταχτηκαμε με την Λιλη και κατάλαβα τι σκεφτόταν.
Με τρία βήματα τις αγκαλιάσαμε με όλη μας την δύναμη.
Εκείνες είχανε μηνει κάγκελο!
"Είσαστε φοβερές!"ειπα
"Οι καλύτερες!"
"Ευχαριστούμε"είπαμε και οι δυο.
Χαμογελασανε.
"Χερομαστε.Αλλα πρέπει να φύγετε ειναι δέκα η ώρα."
"Τι;ποτε πήγε;"
"Ειδες που σταλεγα"
"Σας περιμένει κατω η λιμουζίνα."
"Πάμε"είπε η Λιλη και με άρπαξε απο το χέρι.
Κατεβήκαμε κατω,βγήκαμε απο το σπιτι της και μπήκαμε στην λιμουζίνα που μας περίμενε στην είσοδο.
"Είσαστε και οι δυο πανέμορφες"
"Ευχαριστω Κ.Γιαννη"
Και μετα ανέβασε ο Κ.Γιαννης το παραθυράκι ανάμεσα σε εμάς και σε εκείνον.
"Λιλη μήπως φενονται λίγο σαν..."
"Ουτε να το σκέφτεσαι!Ειμαστε πανέμορφες!Τελεια και παύλα!Οι άγγελοι του παρτυ!"
"Ναι αλλα-"
"Δεν εχει αλλα Μαρίνα!"
"Καλα καλααα"
Μετα απο δέκα λεπτά γεμάτα συζητήσεις για το τι θα κάνουμε εκει,ξαφνικά άνοιξε το χωρίσματακι.
"Κ.Λιλη φτάσαμε"
"Ευχαριστούμε"
"Ειδοποίηστε με οταν θα θελήσετε να έρθετε να σας πάρω εντάξει;"
"Ναι"
Βγήκαμε απο την λιμουζίνα και σταθήκαμε στην είσοδο του κλαμπ.
"Ετοιμη να περάσεις γαματα!"
"Οχι"
"Ρε Μαρίνα!"
"Καλα καλα!Ναιιιι"είπα ειρωνικά.
"Πάμε"
Με τράβηξε και μπήκαμε μέσα.
Το πρώτο πράγμα που παρατήρησα αμέσως ηταν η δυνατή μουσική τοσο που τράνταζε το έδαφος.
Μετα όλους αυτούς που χόρευαν.Αυτους που καθόντουσαν στο μπαρ.Αυτους που καθόντουσαν στα τραπέζια που μίλαγαν έπιναν φλερταραν ή κοιταζαν αυτούς που χόρευαν.Αλλα εμένα ολοι αυτοί μου ηταν αδιάφοροι.Εγω έψαχνα για ενα άτομο.Ξαφνικα άρχιζε να παίζει ενα τραγούδι που μου άρεσε παρα πολυ.
Για να μπούμε ομως στο κυριό χώρο του κλαμπ επρεπε να κατέβουμε κατι σκαλιά.
Καθώς τα κατεβαίναμε άρχισα να νιώθω όλα τα βλέμματα να πέφτουν πάνω μας.
Ξαφνικά μου ψιθιριςε η Λιλη.
"Θα καψουμε καρδιές σημερα"
Και συνέχιζε να κατεβαίνει τα σκαλιά χαμογελώντας,έχοντας εμένα πιασμένη αγκαζέ.
Εγω έψαχνα για ενα άτομο.
Η Λιλη μάλλον το κατάλαβε και έσκυψε και μου είπε.
"Μην ανυσιχεις κάπου εδω θα ειναι δικό του ειναι το παρτυ ετσι και αλλιώς"
Την κοίταξα και γέλασε.
"Τυφλή δεν είμαι κοριτσάκι μου"
Και τότε τον ειδα.Μα τι θεός.Οπως παντα η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει σαν τρελή.Κανενας δεν συγκρίνετε μαζί του.Φοραγε ενα άσπρο πουκάμισο και ενα μπεζ παντελόνι.Φενοταν το καλυγραμμο σωμα του.Καθοταν σε ενα τραπεζι μαζί με τους δυο κολλητούς του και αλλα εκατό τςουλάκια που τους την έπεφταν.Εκεινοι οι δυο φλερταραν μαζί τους αλλα αυτός απλός καθόταν εκει χωρίς να τους μιλάει σαν να περίμενε κάποιον μάλλον την ξανθιά τσουλιτσα.Μολις το σκέφτηκα εκνευρίστηκα.Μεχρι που έγινε κατι που δεν το περίμενα.Με κοίταξε και νομίζω πως πως τον άφησα άφωνο.
Ε;απο που και ως που;
Εκανα και καλα οτι δεν τον ειδα παρόλο που ηθελα σαν τρελή να του μιλήσω!
"Πάμε να χορέψουμε"με διέκοψε η Λιλη.
"Εεε"
"Πάμε να του δείξουμε τη χάνει!"
Με άρπαξε και κυριολεκτικά με εσειρε στην πίστα.
Άρχισε να παίζει ενα φοβερό τραγούδι αλλα ντρεπομουνα οπότε δεν χόρευα και πολυ.
Πέρασε απο δίπλα μας μια γυναίκα με εναν δίσκο που πάνω του υπήρχαν μικρά ποτηρακια με κάποιο ποτό.
Άρπαξε δυο η Λιλη και μου έδωσε ενα.
"Πάρε.Πιες.Περνα καλα!"
Το πήρα και το ήπια μονορούφι αλλα το μετάνιωσα αμέσως γιατι έκαψε το λαιμό μου.
"Τι ειναι αυτο;"
"Μανιτάρι μαγικό χόρεψε!"
Άρχισα να νιώθω πιο χαλαρή.Αρχισα μετα να χορεύω πιο αισθησιακά.Κουνουσα τους γοφούς μου όσω πιο αργά και ωραια μπορουσα.
Μετα απο δέκα λεπτά ειδα κάποιον να με κοιτάει με επιμονή.
Και ηταν ο Άρης είχε κολλήσει το ματια του πάνω στο σωμα μου.
Κουράστηκα και ετσι είπα στην Λιλη οτι θα πάω να κάτσω στο μπαρ.
Πηγα και έκατσα.Μετα απο λίγη ώρα ήρθε ένας τύπος,ωραίος ,αλλα δεν μου εκανε καμία εντύπωση, και έκατσε δίπλα μου.
"Να σε κεράσω ενα ποτό;"
Πήγα να πω οχι αλλα επρεπε να κάνω κάπως κάποιον (τον Άρη) να ζηλέψει και να η ευκαιρία μου ετσι και αλλιώς δεν το έχω ξανά κανει!
"ΕΝΑ"τόνισα.Μου χαμογέλασε.
Αρχίσαμε να μιλάμε και εκανα πως γελαγα με τα απαίσια αστεία του.Μετα κοίταξα αν μας κοιταζε ο Άρης.
Και κοιταζε!Αλλα δεν φαινόταν καθολου χαρούμενος.Και τότε μαντέψτε πιος ήρθε;Η ξανθιά τσουλιτσα!Ναιιιιι.Εκατσε πάνω του και άρχισε να τον φιλάει αισθησιακά.Εσπασα.Δεν με ενδιέφερε.Σημερα θα πέρναγα καλα και θα τον ξεχναγα δεν άντεχα αλλη λύπη.Τα ποτά άρχισαν να έρχονται ενα πίσω απο το αλλο.
Ξαφνικά ο τύπος μου ακούμπησε το μπούτι.Και τυναχτηκα ολόκληρη.
"Τι κανεις!"
"Έλα μωρό μου ξερω οτι με θες"
"Πας καλα;Πάτρα βρομοχερα σου απο πάνω μου"
Πήγα να σηκωθώ αλλα το ποτό είχε παραλύσει το σωμα μου.
Ξαφνικά με πήρε αγκαλιά απο την μέση και πήγε να με χουφτωσει.
"Νομίζω πως η Δεσπινης αρνήθηκε."
Γύρισε να κοιτάξει πιος ηταν.
Ξαφνικά σωριάστηκε κατω.Καποιος του έδωσε μπουνια.
Και οταν κοίταξα πιος ηταν.Κοκκαλωσα.
YOU ARE READING
Σε θελω δικό μου.
RomanceΗ Μαρίνα ειναι ένα ήσυχο και διαβάστερο κορίτσι δεν ξέρει και πολλά απο διασκέδαση αλλα γιαυτο εχει την κολλητή της Λίλη. Ενώ ειναι έτοιμη για την σχολή που επέλεξε να παει και ήθελε απο παντα την ζωή της θα αναταράξει ο γόης και γυναίκας Άρης. Τι μ...