Δεν παει στο διάολο και αυτός και η σεξυ αντρική φωνη του που με υπνωτισε;
Πως γίνεται να μου ανεβάζει την πίεση στον αέρα και μέσα σε δευτερόλεπτα να με κανει τοσο υσιχη όσω ενα μικρό γατακι;
Αλλα οχι δεν είμαι εγω ενα μικρό γατακι!Ειμαι Η Μαρινα Αντωνοπουλου!Η γεμάτη Αυτοπεποίθηση Μαρινα!
ναι σιγα...
Ο άνθρωπος με τρελάνει!Την μια θελω να τον ...δεν ξερω απλα τον θελω γαμωτο!
Και απο την αλλη θελω να του ρίξω μια γερή στην μούρη...!
Αχ ξέχασα τον Γρηγόρη!
Άρχισα να τρεχω προς την Βιβλιοθήκη.
Εσπρωξα την πόρτα και μπήκα μέσα.
Τον ειδα να μαζεύει κάποια βιβλία φενοταν τοσο γλυκουλης!
Πηγα κοντα του.
"Χίλια συγνωμη για αυτο που έγινε"
Ισιοσε την πλατη μου με κοίταξε και μου χαμογέλασε.
"Δεν πειράζει"
Πηγα να μάζεψε τα βιβλία που ηταν πανω στο θρανίο αλλα με σταμάτησε.
"Δεν χρειάζετε να αρχίσεις απο σημερα.Ξεκουρασου το Σαββατοκύριακο και ξεκινάς την Δευτέρα"
"Μα θελω να σε βοηθήσω"
"Θα είμαι μια χαρα"μου χαμογέλασε.
"Ευχαριστω"είπα και του χαμογέλασα.
Πριν βγω απο την πόρτα του φώναξα
"Τα λεμε την Δευτέρα!"
Βγήκα στο διάδρομο και οταν κοίταξα την ώρα καταλαβα πως επρεπε να παω προπονηςη όσω χάλια και να ενιωθα.
Άρχισα να περπατάω στο πεζοδρόμιο.
Άκουγα μουσική.
Έφτασα στο κτήριο και μπήκα μέσα όπως παντα έφτασα πρώτη μια ώρα νωρίτερα.
Ντύθηκα και άρχισα να προπονουμαι.
Σκεφτόμουν τον Άρη οταν ηταν εδω.Ποο κοριτσι μου ξεκολλα!
Αυτή την φορα δεν φόραγαν μπλούζα μόνο το αθλητικό μου σουτιέν.
Οταν ηταν εδω ο Άρης φυσικα και φόραγα σιγα μην με ξαναεβλεπε έτσι.Όπως τότε στο αυτοκίνητο.
Πηγα στον σάκο και άρχισα να τον βαράω.
"Βλάκα,αλαζόνα,ψωνάρα,βλάκα,βλάκα,βλάκα!"έλεγα ενώ φανταζόμουν τον Άρη για σάκο.
Ξαφνικά άκουσα ενα θόρυβο απο εξω.Νομιζα πως ηταν τα παιδια.Και γιαυτο βγήκα.
Μόλις βγήκα εγω πάγωσα.
Τρεις άντρες ντυμένοι με κουρέλια κλοτσούσαν κάποιους κάδους.Φενοτουσαν μεθυσμένοι η πιος ξέρει τι αλλο.
Ο ένας κρατούσε ενα σπασμένο μπουκάλι και οι άλλοι κομμάτια σιδήρου.
Μόλις με κοίταξαν πάγωσα.
"Βρε βρε βρε κοιτά γκομενακι που πετύχαμε"
"Κοιτά καμπύλες"είπε ο δεύτερος κοιτάζοντας το στήθος μου.
"Θα κρύβει και αλλα"είπε ο τρίτος.
Άρχισαν να με πλησιάζουν πολυ γρήγορα πανικοβλήθηκαν.Πηγα να ανοίξω την πόρτα.Αλλα ειχε κλειδώσει.
Είχαν έρθει σε απόσταση μισού μέτρου έτοιμοι να μου κάνουν αυτο που θα έκαναν.
"Μην την αγγίξεις"
Και μια γροθιά προσγειώθηκε στο πρόσωπο του ενος απο τους τρεις άντρες.
YOU ARE READING
Σε θελω δικό μου.
RomanceΗ Μαρίνα ειναι ένα ήσυχο και διαβάστερο κορίτσι δεν ξέρει και πολλά απο διασκέδαση αλλα γιαυτο εχει την κολλητή της Λίλη. Ενώ ειναι έτοιμη για την σχολή που επέλεξε να παει και ήθελε απο παντα την ζωή της θα αναταράξει ο γόης και γυναίκας Άρης. Τι μ...