Dupa ce inchid usa, ma intorc usor pe calcaie, stiind ca il voi vedea stand inca la masa in bucatarie. Incep sa merg spre incapere, cu pasi mici si nesiguri.
-O sa strang masa, spun usor, luand farfuriile si punandu-le in chiuveta.
El nu spune nimic, ci doar sta langa paharul lui de suc, batand usor cu degetul in masa, uitandu-se in gol.
-Putem sa ne culcam? Imi este foarte somn, spun dupa ce casc.
Iarasi tace, insa se ridica de la masa, si iasa din bucatarie dupa ce isi pune paharul langa farfuriile murdare.
-Oh, deci ai de gand sa ma ignori acum? spun putin mai tare, cand el paraseste bucataria.
Sting becul si ies si eu dupa el, urmandu-l in dormitor.
-Imi aplici tratamentul tacerii? intreb, cand el isi da jos tricoul.
Inghit in sec incercand sa nu ma las distrasa de corpul lui. Isi pune tricoul langa celelalte haine murdare, un alt semn ce ii evidentiaza supararea. De obicei tricoul ala era pe mine.
-Ugh, okay, nu vrei sa vorbim, nu vorbim, spun dandu-mi ochi peste cap si dezbracandu-ma usor langa dulap.
Trag cu ochiul spre el, cumva sperand sa se uite la mine, dar nope, este acoperit cu plapuma, stand cu spatele la mine.
Dupa ce sunt imbracata in pijamale, ma asez usor in pat, sperand ca el sa nu fi adormit inca. Ma duc mai aproape de el, pana cand corpurile noastre se ating, iar atunci imi strecor o mana in jurul lui. Nu il pot lasa sa adoarma suparat.
-Incerc sa dorm aici, spune el serios.
-De cand sunt facute paturile pentru dormit? imi ridic o spranceana, desi nu ma poate vedea.
Cu o miscare, se intoarce. Brusc cu fata spre mine, si imi scapa un mic zambet, vazand cum incearca sa ramana incruntat.
-Stiu ca am stricat seara. Rau de tot..
-Oh, waw, capu' taiat sabia nu-l taie, huh? ma intrerupe.
-Taca-ti fleanca aia si lasa-ma sa vorbesc! spun scotand limba spre el. Cum spuneam, seara asta nu a mers asa cum voiam, dar o sa ma revansez. Maine o sa facem ce vrei tu.
Isi ridica o spranceana, iar pe buze ii apare un ranjet.
-Nu chiar ce vrei tu, Harold. Ma refeream la o intalnire.
-Ah, nu vrei o intalnire cu domnul sirena? intreaba.
-Eric era un print, si nu, nu vreau o intalnire cu el.
-Pacat. Va potriviti perfect, plus ca aveti o poveste de dragoste frumoasa.
-Stiai ca esti adorabil cand esti gelos? intervin, ranjind putin.
-Scuza-ma?! Sunt mereu adorabil.
Imi apropii fata de el, apoi ii las un mic sarut pe buze.
-Noapte buna, zic, apoi ma intorc cu spatele, pentru ca vreau sa ma ia in brate.
-Noapte buna.
**
Harry's POV.
Ma trezesc din cauza zgomotului puternic ce se aude de ceva timp incoace. Am observat ca Ariana nu mai este in pat, insa imi este prea lene ca sa-mi deschid ochii. Simt un miros placut si obisnuit, insa nu imi dau seama ce este.
Dupa cateva minute petrecute asa, ma hotarasc sa ma duc la baie. Azi va fi o zi interesanta. Noaptea trecuta ma tot gandeam unde am putea merge, deoarece restautantele sunt blestemate pentru noi, si mi-am amintit de o reclama la un carnaval dragut din centru. Acolo ce ar putea merge prost?!