Ma trezesc cu o durere ingrozitoare de cap. Abia imi mai pot simti ochii, si incerc sa-mi misc pleoapele, insa parca am pietroaie pe ele. Ma misc putin in cautarea unei pozitii mai confortabile, iar atunci cand simt ca el nu este in pat, reusesc sa-mi deschid ochii.
Iar apoi, imi dau seama ca era mai bine sa dorm inca putin. Totul este in ceata, si clipesc de cateva ori pentru a incerca sa vad ceva. Ma las patimasa, si imi pun capul intre ceva perne. Am o sensazie gretoasa de voma, si tot corpul imi este amortit.
-Heeei, in sfarsit te-ai trezit, huh? aud vocea lui, si parca ma zgarie si mai rau pe creier.
-Mhmm, murmur din cauza durerii, apoi dau jos pernele de pe fata mea.
Imi deschid iarasi ochii, si reusesc sa-i vad parul lui lung, dat pe spate.
-Uite, lasa-ma sa te ajut, zice, apoi ii pot simti mainile reci si mari atingandu-mi corpul ce e in transa.
Ma reazama de lemnul patului, si incerc sa nu pic iarasi jos. Ma uit catre el si il vad tinand o tava in mana.
-Ce e aia? soptesc cu o voce ragusita, ce ma sperie si pe mine.
-Asta este salvarea ta. Daca vrei sa scapi de durere si greata, ar fi bine sa termini tot ce e in farfurie, apoi sa iei pastila! spune, apoi imi aseaza tavita in poala.
Observ un pahar de apa si o farfurie cu oua prajite, bacon, toast si alte chestii de care nu o sa ma ating.
-Um, nu vreau sa mananc. Vreau doar sa scap de durerea asta insuportabila! zic, si gesticulez spre capul meu.
-Atunci, mananca! imi spune, apoi vine si mai aproape de mine. Trebuie sa omori alcoolul ala cu ceva proteine.
-Nu vreau sa omor alcoolul, vreau sa ma omor pe mine, zic bosumflata, apoi iau o bucata de bacon si o arunc in gura.
Il aud razand usor, insa continui sa mananc ce a pregatit pentru mine. Probabil daca nu m-as simti asa de mzerabil, i-as multumi frumos si i-as fi dat un mic pupic, insa acum, tot ce vreau este sa se termine senzatiile astea gretoase.
El sta pe fotoliu, holbandu-se la cum mananc eu.
-Uite, nu mananc sexy, asa ca poti sa stai si tu pe Instragram ca un om normal, si sa ma lasi sa cioflai ca porcul! spun cu gura plina, si mainile murdare, apoi il aud chicotind usor.
In timp ce mestec pe rand ce este in farfurie, incerc sa-mi amintesc cate ceva de noaptea trecuta. Cateva imagini fara sens imi vin in minte, insa nu au nicio legatura una cu alta. Imi amintesc de Cara, si de cum luam pahar dupa pahar din mana acelui chelner, si imi amintesc cat de mult o dispretuiam, si inca o dispretuiesc, insa nimic mai mult. Habar nu am cum am ajuns acasa sau cum am ajuns in pat.
Stiu ca ar trebui sa intreb, insa o parte din mine imi spune ca probabil am facut ceva stanjenitor. Poate am tarat-o pe Cara de par asa cum voiam, sau poate m-am urcat pe podium si am stricat intreaga prezentare. Cine stie...
-Pentru ce este pastila asta? intreb, dupa ce termin de mancat, tinand pastila intr-o mana, si paharul cu apa in cealalta.
-Pentru fete extrem de frumoase carora le place sampania?! Duuh, credeam ca ai auzit de ea pana acum.
Ma bufneste putin rasul, apoi bag pastila in gura si o fac sa dispara cu apa. Pun tavita intr-o parte, apoi ma descopar usor. Vad cum rochia mea este ridicata, si observ ca mi se poate vedea cu usurinta lenjeria intima, insa in acest moment, chiar nu ma intereseaza. Simt ochii lui pe mine. Simt cum ma analizeaza din cap pana in picioare, si probabil intr-o zi oarecare m-as fi simtit rusinata, insa acum, doar vreau sa scap de rochia asta ce miroase a mancare si tutun, si sa iau ceva mai confortabil pe mine, asa ca ma ridic usor in picioare. Parchetul rece face ca fiorii diminetii sa-mi viziteze corpul, iar eu ma misc usor pana la dulapul lui.