07 - Gwen Stacy si furculita.

13.4K 689 26
                                    

Au trecut doua zile de la accidentul din Lion's Food. Doua zile in care am putut sa pun linistita capul pe perna, gandindu-ma ca nu va mai fi atat de rau sa ma prefac. Doua zile in care am avut o mica pauza, si m-am pregatit sufleteste pentru ziua de azi.
Nu, nu o sa am inca o intalnire falsa cu Harry. O sa am o intalnire adevarata... cu Jai.
Ma macina gandul ca poate o sa creada ca sunt o usuratica, avand in vedere ca eu apar impreuna cu Harry pe fiecare revista posibila si ca se vorbeste de noi aproape mai tot timpul.
Acum sunt in fata oglinzii, incercand sa potolesc avalansa din capul meu. Ne-am hotarat ca el aduce mancarea si filmul, iar eu aduc... apartamentul si DVD player-ul. Bine jucat, huh?

Verific ceasul. Este deja 17:06 iar el trebuie sa apara aici la si jumatate. Ma ridic de pe scaun, si incep sa aranjez un mic pat confortabil pe jos, in fata plasmei, din toate pernele si paturicile pufoase pe care le detin.
Cand termin de aranjat totul si imi potolesc putin emotiile, se aud cateva batai in usa. Hai, Ariana! Poti s-o faci!
Merg pana acolo, si deschid usa zambind.
-Heei, tu! saluta el, apoi intra inauntru cu bratele pline.
Intr-una are filmul si patru cutii de pizza, iar in cealalta o punga plina de sucuri si de cateva dulciuri.
-Stii ca suntem doar noi doi, nu? imi ridic o spranceana jucaus.
-Spre apararea mea, mi-era foame cand am facut cumparaturile! se apara, in timp ce mergem spre locul amenajat de mine.
Pune cumparaturile intr-o parte, iar eu dau fuga la bucatarie pentru doua pahare si farfurii.

-Dragut! spune el gesticuland spre perne si paturi.
Incuviintez din cap, apoi ma asez jos langa el.
-Inainte sa incepem, rupe el tacerea, asta e o intalnire, da? zambeste.
-Tu spune-mi, ii intru in joc.
-Paaai, daca nu ar fi o intalnire, m-as supara extrem de rau.
-Serios? intreb si fac o fata mirata, in gluma.
-Foarte serios.
-Ei bine, ca sa nu te superi "extrem de rau" o sa cedez, si o sa fie o intalnire!
-Okay atunci, isi ridica din umeri si zambeste.

Bag filmul, apoi ma asez langa el.
-Am citit undeva ca Gwen va muri, sopteste el, de parca am fi intr-un cinematograf adevarat.
-Pe bune? intreb suparata si speriata.
Se misca putin mai aporape de mine si crede ca eu nu observ.
-Pizza? zic deschizand o cutie.
-Pizza! raspunde si apuca o felie.
Ma asez iarasi langa el, dar de data asta isi pune mana in jurul umerilor mei, iar eu imi pun capul pe pieptul lui. Pare putin surpins de gestul meu, dar pot sa jur ca zambeste deasupra capului meu.

-Nu am apucat sa-ti spun ca arati foarte sexy in top-ul asta, nu? ranjeste cand ma intind sa beau putina apa.
-Nu prea, zambesc si pot simti cum obrajii mi se rosesc.
-Pai, arati al naibii de sexy in el, ma priveste profund in ochi cand rosteste cuvintele.
Aer. Am nevoie de aer.
Ma apropii iarasi de el, si urmarim fascinati o scena de lupta.
-Oh, doamne, Peter! spun fericita.
-Aww, i-a scris Te iubesc din panza de paianjen! continua si el.

Ii simt privirea spre mine, iar dupa cateva secunde in care ma prefac ca nu observ, imi intorc si eu capul spre el.
-Ce este? rad observand cat de atent se uita la mine.
-N-nu stiu... doar ca...
Imi ridic sprancenele in asteptarea unui raspuns.
-Vreau al naibii de mult sa te sarut, apune el, apoi inghite in sec.
-Siii, de ce nu o faci? il provoc.
Se misca putin mai aproape de mine.
-Pentru ca sunt un las.
-Hmm! fac eu in timp ce ma apropii si eu de el, iar acum, varfurile nasurilor noastre aproape ca se ating. Imi plac lasii, intrerup tacerea.

-Mie imi plac fetele carora le plac lasii, imi intra in joc.
-Saruta-ma si gata! ma abtin sa nu rad cand vad cat de aerian este.
Ne apropiem usor unul de altul in lumina televizorului, si simt cum inima aproape ca-mi sare din piept. Vad cum isi linge buzele in asteptarea mea, iar eu fierb de nerabdare. Acum nasurile noastre s-au atins, iar noi ne privim in timp ce el imi atinge mana.
Cand aproape ca buzele noastre se intalnesc, auzim usa de la intrare, si sarim departe unul de altul. Lumina din living se aprinde, si auzim cativa pasi. Cand ne intoarcem sa observam cine este... dam de...
-Harry? intreb eu cand il vad.
-Intrerup ceva? isi ridica o spranceana in timp ce-si arunca haina pe o canapea.
-De fapt, da, spune Jai.
-Pai, ma bucur atunci, zambeste el.

Merge spre noi de parca nu ar fi cine stie ce sa intri in casa unui om, apoi exclama:
-Oh! Va uitati la The Amazing Spider-Man 2?! Frate, ador filmul asta, spune apoi se aseaza intre noi doi. Aveti si pizza cu pepperoni? Hah, parca ati fi stiut ca vin aici! rade si apuca cutia de pizza, uitandu-se la film.
Schimb niste priviri cu subinteles cu Jai, apoi il intreb pe Harry:
-Tu ce naiba cauti aici, oricum?
-Crina m-a obligat sa vin, vorbeste cu gura plina. Sa petrec mai mult timp cu tine! spune si creeaza niste ghilimele in aer folosindu-si degetele.
-Eu... ar fi mai bine daca as pleca, spuna Jai, si da sa se ridice.
-Da, ar fi fain, spune Styles in acelasi timp in care eu spun:
-Nu, mai stai!

Se uita confuz la noi doi, in timp ce eu ii trag o privire de te-ucid-nenorocitule lui Harry. El isi da ochii peste cap, si se intinde dupa suc.
-Eu si Jai eram la o intalnire, daca nu te superi, am vrea sa pl..
-Ariel, incerc sa urmaresc un film, in numele lui Dumnezeu! ma intrerupe.
-De ce tocmai ti-a zis Ariel? intreaba Jai confuz.
-Pentru ca asa imi place, i-o taie Harry, uitandu-se urat la el.
-Um, eu am... chestia asta de facut, asa ca... o sa va las, zice Jai in timp ce se ridica si isi apuca telefonul.
-Mai multa pizza pentru mineee! se bucura Harry.
Ma ridic si eu, si il urmez pe Jai pana la usa.

-Imi pare rau, eu n-am stiut ca va veni si s...
-E ok, intrerupe si zambeste. Sa imi dai mesaj, bine? intreaba, apoi face cativa pasi pana la apartamentul lui.
Inchid usa dupa el, apoi deja ma pregatesc pentru o morala buna.
-Esti ticnit? Tocmai mi-ai stricat intalnirea perfecta! tip si merg furioasa catre el.
-Uite, as spune ca imi pare rau si chestii, dar as minti. Si oricum, e vina Crinei, nu a mea!

Imi dau ochii peste cap, apoi ma asez langa el. Apuc un fursec adus de Jai, si rontai nervoasa.
-Sper ca Gwen sa moara, rupe linistea.
-Poftim? imi ridic sprancenele in mirare.
-E asa enervanta cu parul ei blond si cu chestia "Esti Spider-Man si iubesc asta, dar il iubesc pe Peter Parker mai mult"! spune intr-o voce pitigaiata.
-Ba nu! E o dulce si daca va muri, eu o sa imi infig o furculita in gat.
-O sa moara imediat, ranjeste el.
-Opreste-teee! ii spun si il imping in umar.

Urmaresc scena din film cu foarte mare atentie, rugandu-ma ca nu cumva Gwen Stacy sa moara.
-Nuu! tip cand ea nu se trezeste dupa ce a picat.
-Daa! se bucura Harry. Acum, unde sunt furculitele? Iti aduc eu una.

nu ma injurati, nu ma injuraaati.
stiu ca voiati ca intalnirea sa fie perfecta.
acum, ca sa am timp sa fac urmatorul capitol, o sa pun un miculet goal.
25 de voturi? stiu ca puteti.

The Beard // H.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum