Harry's POV.
-Asculta bine, Harold. O sa respecti acest plan, si o sa faci exact ce iti zicem noi! spune Crina cu vocea ei de Shrek.
-Ca altfel?! o provoc.
-Garret! striga, chiar daca asistentul ei, Gerard, e chiar langa ea.
-D-da, domnisoara Crina?
-Mai multa cafea, te rog! Si repede! Baiatul asta imi da o durere de cap mai mare decat contul meu bancar! se incrunta, iar el o ia imediat la fuga.
Revine la discutia cu mine:
-Ei bine, nu o sa stau aici cu mainile in san uitandu-ma cum tu tragi in jos trupa. Nu vom avea ce sa facem, zice in timp ce se aseaza la biroul ei mai scump decat casa multor oameni, asa ca va trebui sa parasesti One Direction! ranjeste.
-Fanii nu vor accepta asta. In veci.
-Oh, pe bune?! Pentru ca acum, pot numara pe degete singurii oameni de pe planeta care te mai suporta.
Ma ridic de pe afurisitul asta de scaun, si ies din biroul ei, trantind usa dupa mine. Cine se crede scorpia asta?! Oh, vai, esti sefa managementului. Asta nu te face regina universului! Imi trec mana prin par si merg pe micutul coridor pana ajung la ceilalti baieti.
Se ridica de pe canapea atunci cand ma vad.
-Deci? intreaba Zayn plin de emotie.
-Ce ti-a zis? spune si Niall.
-O sa ma dea afara din trupa daca nu accept, suier eu si lovesc cu pumnul in perete.
-Oh, frate.
Ma asez pe un fotoliu si imi pun fata in palme.
Trebuie sa ma gandesc bine la ce o sa fac. Trebuie sa aleg varianta corecta. Cariera mea depinde de asta, si urasc acest plan.
-Harry, stim ca ai renuntat la droguri si alcool de cateva saptamani. Noi stim asta, spune Liam, dar presa... presa o sa scrie despre acest subiect luni la rand! Nu or sa te uite pentru asta, si stii bine ca jurnalistii sunt o durere in fund! Trebuie sa le luam mintea de la droguri. Trebuie sa te combinam cu cineva.
-Exact! Asta le-ar placea mult mai mult decat sa te pozeze cu ochii rosii sau injurand paparazzi. Or sa uite imediat de tot scandalul acela! adauga increzator si Louis.
-Doar accepta! Nu vrei sa iti dezamagesti fanii, nu?
-Si ei m-au dezamagit pe mine, spun fara emotie.
-Da, Harry! Dar ei ne-au adus aici! Daca tu nu te duci la Crina sa ii spui ca o sa continuam operatiunea "The Beard", atunci sa stii ca ma duc chiar eu! zice inca o data Liam.
Omul asta chiar trebuie sa inceteze sa aiba mereu dreptate si sa fie mereu ca un parinte cicalitor!
-Urasc atat de mult toata treaba asta, spun incruntat, dar, puteti sa o anuntati pe scarba ca operatiunea poate sa inceapa!
Imediat ce spun asta, baietii ma imbratiseaza si se bucura aplaudand.
-Ne-a fost dor de tine amice!
-Bine ai revenit la normalitate!
...
-Bun atunci, surade Crina. Deci trebuie sa gasim fata perfecta. Sa fie o satanista nebuna dupa rock?
-Asta chiar ar inrautati situatia! se revolta Louis.
-Nu, absolut nu! spun si eu.
-Atunci, o fata pacifista? Cu capul in nori?
-Nu cred ca asta ar ajuta, vorbeste Liam.
-S-scuzati-ma doamna, indrazneste asistentul, sau mai bine zis, sclavul Crinei sa vorbeasca, a-ar fi mai bine sa alegeti o fata inocenta, clasica, eleganta, o fata de care p-presa ar putea scrie ca-l ajuta pe Harry sa iasa din partea intunecata in care e-este acum! se balbaie Garret, tremurand cu paharul de Starbucks in mana.
-La asta m-am gandit si eu! zice aroganta. Asa ramane, atunci.
-Unde sa gasim o fata asa? intreaba Niall.
-Sa facem un casting? se baga Louis.
-Nu, idiotule, presa va afla! Trebuie sa cautam chiar noi o fata ca asta.
Isi duce mana la frunte, si se gandeste pentru cateva secunde.
-Oh! bate de doua ori din palme. Puneti-va look-ul de "nu sunt faimos" pe voi! Mergem la o plimbaricaaa! zice si isi ia Chanel-ul de pe masa, ducandu-si-l pe umar.
-Ooh, frate, ne dam toti ochii peste cap.
In scurt timp, ajngem pe strazile New York-ului, holbandu-ne la un trilion de fete. Hei! Nu ma plang!
-Prea slaba, prea grasa, prea urata, prea cu negi, prea gotica, ugh! da Crina din gura. De ce toate fetele din New York sunt asa de... bleac? intreaba in timp ce da din fundul ei acoperit de o rochie extrem de mulata.
-Poate ca trebuie sa cautam in alta parte o fata clasica! sugereaza Niall.
-Da! Cum ar fi... o biblioteca sau ceva! intervine Liam.
-Liam, vrem o fata eleganta, nu o tocilara! ma ratoiesc la el.
-Uuuh! tipa Louis, iar toti ne oprim din drum.
-Ce naiba? zice Crina dandu-si ochelarii de soare putin jos, astfel incat sa i se vada doar ochii.
-Se joaca Mica Sirena chiar acolo! zice entuziasmat.
-Si?! Nu vrem sa agatam fete de cinci ani ce viseaza sa devina printese! i-o tai eu.
-Uita-te la fata ce o joaca pe Ariel, zice Crina dandu-si complet ochelarii jos.
-Eu ma refeream ca am putea lua niste vata de zahar si sa ne uitam cinci minute sa admiram spectacolul... dar da, da... cred ca merge si asta.
-Atat de gratioasa! zambeste Crina.
-Atat de eleganta! spune Liam.
-Atat de clasica! continua si Zayn.
-Atat de sexyyy! ma bag si eu. Uita-te la fundul ala!
Toti se intorc si se uita la mine ciudat.
-Aaadica... daa! Cat de inocenta pare! zic rusinat.
Crina isi apuca telefonul din geanta ei Chanel.
-Gerard, vreau sa vii in Central Park acum! Este o fata pe scena. O joaca pe Ariel. Vreau ca in momentul in care spectacolul se termina, sa o abordezi si sa ii oferi postul de viitoare doamna Styles! spune mandra.
Isi inchide telefonul, apoi se uita la noi multumita.
-Operatiunea The Beard - inceputa! aplauda iarasi de doua ori.
primul capitoooool
yay yay yay
scuzati-i marimea si plictiseala.
trebuia sa va introduc in actiune, si stiti si voi deja, primul capitol e mereu cel mai naspa, so.. sorrehlove u