29 - New York Trouble.

9.7K 480 32
                                    

-Cat mai avem? intreb pentru a zecea oara, la fel de nerabdatoare.
-Un minut! ma anunta soferul, pe care probabil l-am scos din pepeni.
Imi mut privirea din nou catre Harry. Si vreau sa rad inca o data de paltonul lui de Mos Craciun, dar nu apuc, pentru ca intrad pe strada unde are loc evenimentul. Sunt atat de entuziasmata! 
Insa, mi se cam sterge zambetul de pe buze atunci cand vad iarasi marea de fotografi infometati, in fata noastra.

-Orice s-ar intampla, sa nu le raspunzi, okay? Or sa vea doar sa ne infurie, spune el atunci cand ma vede uitandu-ma pe geam cu dezamagire.
Sunt constienta ca asta este prima noastra aparitie dupa tot scandalul cu relatia falsa creat de Jai. Sper doar.. ca apele s-au mai linistit si ca ei au mai uitat cate ceva din toate cele intamplate. Oricum... nu vor stii niciodata adevarata poveste..
Masina se opreste langa un covor rosu, iar  un domn imbracat de parca ar intalni-o pe Michell Obama, ne deschide usa. Harry isi pune imediat zambeul lui alb imaculat pe fata, iar fotografii parca o iau razna.
Acesta se intoarce cu fata spre mine, si imi intinde mana. Iau o gura maaare de aer, apoi ii apuc mana si cobor usor din masina. Ma apuca de talie si ma trage mai aproape de el, in timp ce tot ce vad este alb. Alb, alb, alb. Orbitor de alb.

Dupa ce face cu mana catorva fotografi norocosi, pasim pe covorul rosu si incepem sa mergem.
-Ariana, este adevarat ca relatia voastra este falsa?
-Ce ai de spus in apararea voastra?
-Cum ati putut minti milioane de oameni cu nerusinare?
-Cu cat esti platita pentru a ti-o trage cu el?
Se aud din toate partile diferite intrebari, si jur ca daca el nu m-ar tine de mana, as putea pica din picioare. Vreau sa le raspund, pentru ca adrenalina a inceput sa curga prin venele mele, insa atunci cand ma uit spre un reporter ce a adresat o intrebare tampita, Harry ma strange de mana, si imediat inteleg ce trebuie sa fac.
Sa inspir si sa expir usor. Inspir si expir.

Imi inchid ochii pentru cateva clipe, iar apoi totul este mai limpede. Ni se deschid usile de la intrare de catre doi barbati bine facuti, apoi toate strigatele si injuraturile reporterilor se aud in ceata.
Ma uit in sus catre el, si il vad zambind usor.
-Sunt mandru de tine! zice mestecandu-si guma.
Chicotesc usor, apoi continuam sa mergem pe holul ce pare ca nu are sfarsit.
-Domnul Styles! spune un domn cu o lista si un pix in mana. Ati ajuns la tanc! Imediat incepe petrecerea! surade, apoi bifeaza pe lista un V, langa nume.
Harry da din cap in semn de multumire, apoi ni se descid alte usi, si imediat muzica imi invadeaza timpanele.

Se uita spre mine cu sprancenele ridicate, iar eu ii zambesc entuziasmata, urmandu-l. Oamenii stau la diferite mese, iar podiumul este deocamdata pustiu. Undeva in dreapta vad un bufet imens, iar ochii mi se blocheaza pe o fantana de ciocolata enorma. Okay, aici vreau sa mor!
Un alt chelner vine catre noi, tinand o tava cu pahare pline. Se opreste in fata noastra, si refuzam amandoi sampania de capsuni.
-Sa va conduc la masa dumneavoastra! se aude o voce groasa, ce ma face sa tresar putin.
Ne indreptam fetele catre un domn la costum, ce zambeste cu gura pana la urechi.

Incepe sa mearga in fata noastra, iar noi il urmam in tacere. Acesta se opreste langa o masa rotunda, cu doua scaune, frumos aranjata. Vad un buchet de flori mov puse in mijloc, si cateva petale si margele impodobesc toata suprafata mesei. Apoi imi sare in ochi un cartonas micut, pe care scrie "STYLES si ROSE" cu litere aurii.
-Aici este si meniul! Bucatarii nostri vor incerca sa va satisfaca gusturile pana la inceperea show-lui! Bon appetit! zambeste, apoi paraseste zona.

Apuc meniul, si asta face si el. Il rasfoiesc, insa nu ma pot concentra pe niciun preparat. Cuvintele lui Jai din dimineata asta mi se tot repeta in gand. Nu stiu daca ar trebui sa-i spun ce minciuna a creat Jai, sau daca ar trebui sa tac, pentru a nu mai cauza inca o disputa intre ei doi..
-Azi-dimineata m-am intalnit cu Jai! zic fara sa gandesc.
Vad cum ii scapa meniul din mana, si isi muta imediat privirea la mine.
-Poftim? intreaba serios.
Siiii, iarasi are acea privire pe fata. Privirea aceea cu care ma intalneam la inceput...
-Jai era la usa mea. Si, incep sa rad incontrolabil, o sa mpri de ras atunci cand o sa aflii ce m-a zis! rad in continuare, insa el are aceeasi figura.
Ridica sprancenele, asteptand sa ma opresc din ras si sa ii spun.
-A spus...
-Heeei, Harry-Bubu! ma intrerupe o alta voce feminina.

Amandoi ne mutam privirile catre sursa zgomotului. O blonda sta langa masa noastra, cu zambetul larg si cu bratele deschise.
-Cara-Luluuu! spune acesta ridicandu-se in picioare si dandu-i acea imbratisare pe care o astepta.
-Imi era asa de dor de tinee! Ce faci aici? il intreba aceasta "Cara-Lulu", dupa ce se retrage din imbratisare.
-Am venit impreuna cu...
Pentru un moment, astept sa zica "iubita", si ma ridic si eu in picioare, pentru a face cunostiinta cu ea.
-...prietena mea, Ariana! spune si face semn catre mine.

Ma uit la el putin confuza, dar apoi blonda se pune in fata mea, si nu il mai pot vedea.
-Cara, model, incantata de cunostiinta! spune cu zambetul pe buze, si isi intinde mana.
-Ariana, iubita lui Harry, incantata! intind si eu mana, si dam un "noroc" femeiesc.
-Pai, porumbeilor, ma duc la machiaj si par! Harry, sa fii in primul rand, ca de obicei, okay babe? intreaba muscandu-si buza inferioara, in timp ce se duce langa el.
-Voi fi acolo, holbandu-ma la fundul tau, ca de obicei! rade el, iar ea se aproapie si mai mult de el.
Credeam ca are de gand sa il imbratisese inca o data, onsa doar sta acolo, si isi pune mainile pe gulerul paltonului lui, aranjandu-l suav.
Okay, ce?!

Face cu mana, apoi pleaca, iar el se uita dupa ea.
-Woah, esti la fel de prietenos cu toate modelele de pe-aici? intreb, afisand un zambet fals pe fata.
Tresare putin, apoi isi muta privirea de la ea, catre mine.
-Scuze, nu am auzit. Poti repeta? se uita confuz catre mine.
-Am spus ca este foarte draguta! zic, asezandu-ma inapoi la masa.
Nu vreau sa-i arat ca sunt geloasa. Chiar nu vreau. Si in plus, nici nu am de ce sa fiu geloasa, nu?
Oh, ba da... am! De ce nu m-a prezentat ca si iubita lui, oricum? Poate.. in viata reala.. inca nu suntem la acel pas, insa don cate imi amintesc, sunt platita pentru asta! Si nici nu vreau sa pomenesc de remarca despre fundul ei..
-Cred ca o sa comand caracatita si rizotto. Tu?
Hm, poate o sa comand o pastila calmanta si putina apa..
-Probabil un desert! ii zic, rasfoind meniul.

-Cara este o fosta iubita, in caz ca te intrebi.
Foarte bine, Capitanul Evident! Daca nu imi spuneai, muream proasta..
-Oh...
-Apropo, voiai sa-mi zici ceva de Jai? imi reaminteste, si isi aseaza meniul deoparte.
-Ah, nimic interesant. Doar m-a salutat! mint, penteu ca nu imi mai poate sta gandul la nimic altceva exceptandu-i pe el si Cara-Bleach.
-Sper ca nu esti geloasa! zambeste putin, examinandu-mi fata, insa eu continui sa ma prefac ca citesc meniul.
-Eu? Geloasa? De ce as fi?
De multe!
-De nimic.. intre mine si ea s-a terminat totul acum ceva timp.
Spune-i asta sclipirii din ochinpe care ai avut-o atunci cand i-ai vazut fata!
-Stiu! ii zambesc, si pun meniul langa al lui.

Vad chelnerul cu tava si paharele pline de sampanie, si ma grabesc sa ma ridic de pe scaun si sa sar in fata lui. Se opreste si apuc repede doua. Pe unu il dau imediat peste cap, il pun la loc, si iau altul in locul lui. Apoi, ma asez iarasinpe scaunul din piele.
-Wow, mai incet. Stiu ca este gratis, insa, sampania asta e foarte tare! ma anunta el, si isi intinde mana peste masa, pentru a-milua unul din pahare, insa le apuc repede pe amandoua, si le ridic.
Ridica din sprancene si isi retrage mana.

-Doamnelor si domnilor, va invitam sa va ocupati locurile pentru ca prezentarea de moda a primei seri din New York Fashion Week incepe imediat! se aude in toate boxele, iar Harry se ridica imediat de pe scaun. Apuc unul dintre cele doua pahare si il dau peste cap, apoi ma ridic si eum cu celalalt pahar in mana. Vad cateva stele incercand sa stau bine pe tocuri, dar ma dezechilibrez un pic. Insa, nu observa, pentru ca deja este in fata mea, grabindu-se sa ocupe primul rand penteu pretioasa lui Cara.
Okay, incerc sa-mi pastrez calmul, in timp ce il urmez. Ma asez langa el, in timp ce incepe muzica pentru cat walk. Dupa ce termin si al pateulea pahar de sampanie, totul este cam in ceata, insa pun paharul jos, si urmaresc modelele, asteptand-o cu rabdare pe Cara.
Vreau sa vad reactia lui, atunci cand o vede.

Dupa ce cateva modele isi prezinta tinuta, apare si ea. Cu parul desprins si cu un machiaj mai strident decat culorile neon, incepe sa mearga cu un picior in fata celuilalt, si o vad ca pe o papusa Barbie. Atunci cand ajunge in fata noastra, se intoarce catre Harry, si trimite un mic pupic prin aer.

Si aici mi-am pierdut tooot controlul.

omgomgomg
abia astept sa scriu rumatorul capitol.
apropo, nu o urati pe Cara. nu este un personaj ATAT de negativ.

The Beard // H.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum