26 - Prezervative cu gust de banane.

11K 512 119
                                    

Harry opreste masina in fata cladirii imense, unde se afla biroul Crinei. Imi desfac incet centura, in timp ce el iese din masina. Vreau sa-mi deschid portiera, insa o face el pentru mine, si iarasi simt ca mor pe dinauntru. Sunt inca suparata pe el, okay?!

Vad cum blocheaza masina, apoi incepe sa mearga in fata mea, iar eu il urmez. Nu a mai scos nici macar un sunet pe drum, ci doar statea acolo si mai fredona cate ceva din ce se auzea la radio. Intram in cladire, si abia acum observ ca ochii mei sunt teferi. Poate paparazzi au picat intr-o groapa fara fund, asa cum imi doresc de atatea saptamani!

Harry apasa butonul liftului, iar cand usile se deschid, pasim amandoi in ascensor. Urasc faptul ca aici nu se afla o oglinda. As fi vrut sa vad unde m-am lovit atunci cand am cazut.

-Unde este Jai, apropo? vorbesc, alungand linistea de mormant.

-Uh, are ceva treaba cu mama lui, raspunde sec, apoi se uita in pamant.

Usile liftului se deschid, iar atunci cand iesim din el, o vad pe Crina stand pe canapeaua din fata biroului ei.

-Ariel! Oh, Doamne, Ariel! tipa, apoi se ridica brusc si alearga spre mine.

Isi pune mainile peste tot pe fata mea, si punandu-si un deget sub barbia mea, imi directioneaza capul in toate pozitiile posibile.

-Esti teafara?! intreaba, si ma strange de obraji, facandu-mi fata sa arate ca una de peste.

-Aham! zic speriata si confuza.

De cand este Crina asa de grijulie cu mine? Ceva i s-a intamplat acestei femei...

-Slava cerului! Am stat toata noaptea treaza din cauza ta! Oh, micuto! spune, si ma ia in brate.

Peste umarul ei, ma uit la Harry si mimez un "e nebuna" din gura. Acesta isi pune mana la gura pentru a nu rade, iar apoi Crina intrerupe imbratisarea.

-Sunt foarte dezamagita de tine, Harold! zice cu tonul ei ce sperie si fantomele.

Se intoarce spre el, si isi reia postura de diva.

-Stii cate pastile am luat noaptea trecuta pentru a ramane calma?! Stii? incepe sa tipe.

Ma simt oarecum bine. Harry merita asta. Poate acum ar fi momentul perfect sa-i spun si de micutul accident de ieri. Insa, cu totii stim ca nu o s-o fac. Sunt prea lasa.

-Si eu sunt bine! zice ironic, gesticuland la vanataile de pe fata lui.

De unde a capatat chestiile alea, oricum? O sa ma asigur ca o sa aflu.. cat mai curand.

-Mi-a stat inima in loc toata noaptea, Harold! Si ca sa ma asigur ca Ariel o sa fie bine, o sa ai grija de ea la apartament, okay? ii spune.

-Ce? Nu! Nu, nu, nu! protestez, si amandoi isi intorc privirile spre mine. Pot sa am grija de mine. Nu va faceti griji.. o sa stau in pat si o sa ma uit la Teen Wolf sau ceva. Promit ca nu o sa fac nimic rau! spun fara sa rasuflu.

Uite, nu vreau sa fiu in jurul lui. Ma face prea vulnerabila, si deja stiu ca o sa-mi pierd mintile si probabil vom sfarsi dormind in acelasi pat si mozolindu-ne. Nu imi trebuie asta acum..

-Trebuie sa repet din nou? se intoarce Crina spre mine, si cand ii vad acea fata de scorpie, fara sa gandesc imi misc capul in semn de nu.

Harry doar sta in spatele ei, uitandu-se la noi doua.

-Nu trebuie sa repeti! ii zambesc fortat. Am inteles. O sa stau cu el. Yay! zambesc stramb.

Dumnezeule, femeia asta ma sperie mai rau decat orice film de groaza existent!

The Beard // H.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum