19 - Intalnire ruinata.

11.5K 556 40
                                    

-Poftim?! spune ea cu o fata confuza si oarecum ciudata.

-Um, okay, asculta bine de data aceasta, caci a treia oara nu o mai sp...

-Nu, nu! Am inteles perfect ce ai spus. Insa.. CUM?! ma intrerupe.

-S-a intamplat pur si simplu.. si cred ca sunt pregatita sa accept consecintele! mint... nu vreau sa fiu data in judecataa!

-Stii ca ar trebui sa sun chiar acum cel mai bun avocat din New York si sa te fac varza in instanta pentru ca nu ti-ai respectat contractul, nu? isi ridica on spranceana, apoi isi pune fata il palme.

-Stiu..

-Si stii ca ar trebui sa te dau afara in acest moment? continua.

-Mda, spun din ce in ce mai speriata.

In aceste momente nici nu mai gandesc. Nu imi mai e frica.. nu mai am nicio emotie. Simt doar ca destinul isi va face treaba lui si asta este. Sunt descurcareata, asa ca..

-Si stii de ce nu fac toate chestiile astea? intreaba uitandu-se urat la mine.

Umm, pentru ca sunt adorabila si draguta si nu ai vrea sa vezi fatuca asta trista?

-Nu..., raspund, uitandu-ma in jos.

-Pentru ca.. sunt super incantata! sare de pe scaun, si vine catre mine.

-Ce?! intreb atunci cand nu primesc raspunsul pe care il asteptam.

-M-ai auzit prostuto! Eu il cunosc pe Harold mai bine decat oricine.. si stiu o fata de baiat indragostit atunci cand vad una, intelegi? Am observat ca e mort dupa tine de la inceput. Asa ca, stii ce?! Uita de contract. De-acum fara intalniri fake, fara saruturi fake, totul o sa fie real si sunt asa fericitaa! spune intr-o voce pitigaiata de bucurie.

-De ce zic toti ca esti scorpie? intreb mai mult pentru mine.

-Poftim? isi ridica sprancenele.

-Nimic! ii zambesc, apoi ma ridic si eu in picioare. Deci, pur si simplu nu ai nimic de spus in asta? spun pentru a ma asigura.

-Oh, ba da! Am cate ceva de spus..

Te rog sa nu ma omori, te rog sa nuu..

-Va trebui sa folositi protectie! 

-Scuza-ma?! Crinaa! Opreste-te! ii spun, acoperindu-mi fata de rusine.

-Uite, chiar daca nu am un copil, inca am instincte de mama, okay? Si asta ar zice o mama..

Usa de la intrare se deschide, iar zgomotul o opreste din vorbit. Cand imi intorc capul sa vad cine e, il vad pe Gerard. Nu l-am vazut pe tipul asta de saptamani intregi!

-Mai, mai, mai! Arieel! Mi-a fost asa dor de tine! spune si lasa plasele pe care le avea in mana, pe jos, pentru a veni catre mine si a ma imbratisa.

-Gerard! tipa Crina la el. Chanel-ul nu se trateaza asa! zice furioasa.

-Scuze, doamna! spune speriat, apoi merge sa ridice plasele pentru a le inmana ei. Acum pot sa ma duc la intalnirea mea?

-Intalnire? Whoa! Ai o intalnire? intreb bucuroasa.

-El si tipul asta.. se cunosc de mult timp, si acum i-am convins sa iasa impreuna! spune Crina mandra de ea.

-Ei bine, succes! ii zic.

-Nu o sa-mi trebuiasca! isi trece mana prin par, increzator in el.

Rad putin, apoi el pleaca din camera, luandu-si la revedere.

-Deci, presupun ca trebuie sa plec si eu.. pana nu te enervez cu ceva! glumesc, insa ea nu prea pare amuzata. Okay.. am sa plec pur si simplu! ii zic luandu-mi geanta de pe scaun.

The Beard // H.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum