05 - Ziua cea mare.

14.7K 597 51
                                    

Ma trezesc in apartamentul meu de vis, din cauza noului meu telefon, ce suna in continuu. Somnoroasa, imi ridic capul din perna asta pufoasa si confortabila, apoi duc lenesa mana spre noptiera pentru a gasi sursa zgomotului.
-Alo? spun cu vocea mea de dimineata.
-Ariel! Ce ma bucur ca esti treaza!
-De fapt, eu dorme...
-Iti place apartamentul? ma intrerupe Crina.
-Il iubesc! ii raspund.
-Pai, ma bucur ca am putut sa te ajut! Acum, este ora doisprezece. Gerard este deja pe drum. O sa vina sa te ajute sa arati impecabil pana la ora trei!
-Pot sa arat impecabil si fara ajutorul lui! ma apar.
-Haha, da, sigur scumpo. Acum trebuie sa plec. Urgenta de la birou inca nu a disparut! zice iar dupa cateva secunde imi inchide in fata.

Pun telefonul la locul lui, apoi ma arunc iarasi cu fata in perne. Nu sunt pregatita sa stau cu dobitocul ala vreo ora, plimbandu-ne pe strazi si razand. Nu pot nici macar sa stau in preajma lui fara sa-mi doresc ca ceva sa pice din cer si sa aterizeze fix in capul lui.
Stiam ca va fi dificil, dar nu ma asteptam la un Styles fara emotii, rautacios si cu nasul pe sus.
Soneria se aude. Pai, se pare ca Gerard este aici sa ma "ajute".
Ma dau jos din pat, si umblu precum un zombie prin casa.

Descui usa, iar zambetul lui Gerard apare imediat.
-Hei, heei! saluta el, apoi trece pe langa mine, si intra in casa. Sunt gata sa te fac sa stralucesti!
-Asta nu inseamna ca imi vei lipi sclipici pe tot corpul, nu? ridic o spranceana.
-Nu, prostuto! Acum, domnul Styles deja se pregateste pentru prima voastra intalnire, asa ca tu trebuie sa arati mult mai bine decat el. Desi, daca ma intrebi pe mine, asta-i imposibil! spune si se roseste putin la fata.

-Ai calcaiele aprinse dupa viitorul meu iubit, domnule Gerard? il tachinez punandu-mi mainile in san.
-Oh, mai taci! Ajuta-ma sa-ti gasesc outfit-ul perfect pentru o plimbare.
-Pai, afara bate vantul, asa ca probabil azi voi renunta la fusta. Niste blugi si o bluza cred ca merge.

In urmatoarele ore, Gerard si cu mine radem si facem glume despre ce urmeaza sa se intample. Trebuie sa recunosc, el face situatia asta mult mai amuzanta si placuta.
-Sunt gata! spun entuziasmata.
-Si se pare ca si domnul Styles este gata! spune de langa fereastra.
Ies din camera unde m-am aranjat, si ma duc dupa el la geam.
-Maiculita, arata asa apetisant! zice el.
-Si asa enervant! imi dau ochii peste cap in timp ce ma uit la Harry, stand jos, asteptandu-ma.

-Pai, du-te acolo jos si tabaceste-i fundul ala pentru mine! imi spune.
Rad putin, apoi imi iau tocurile in picioare, imi apuc geanta, si ies din apartament, plina de speranta.
Poate aseara doar era suparat, nu? Poate nu este asa mereu. Sau cel putin... imi place sa cred asta.
Ma urc in lift, si imi fixez parul uitandu-ma in oglinda. Cand se aude "clink"-ul specific, usile se deschid, si sunt ajunsa la parter.
Poti s-o faci, Ari! Poti s-o faci!

Merg pana la iesire, unde usierul imi deschide, apoi cand pasesc afara, il vad pe el.
Se pare ca ma observa, si se uita la mine cu ochii mari. Cobor scarile incercand sa nu-l privesc, iar cand ajung langa el, vorbeste:
-Ariel! saluta el, zambind fortat pentru fotografii.
-Numele meu este Ariana, zambesc inapoi.
-Ti se pare ca am intrebat care-i numele tau? isi ridica spranceana la mine.
Clar. Nu o sa pot sa-l suport timp de o ora.

Incepe sa mearga, iar eu il urmez.
-Harry, daca vrei ca acele fotografii sa arate credibile, vorbeste cu mine si zambeste! ii zic incercand sa-l prind din urma.
-Nu imi spune ce sa fac! spune si se uita la mine.
-Crina a spus sa facem as...
-Crina poate sa se duca si sa se spanzure! ma intrerupe.
Rad fortat, si il imping usor in umar. Imi urmeaza exemplul, si rade la randul lui pentru poze.

Observ cateva blitz-uri si cativa cameramani care incearca sa para subtili. Mai subtil poate fi un elefant dansand balet!
Harry se opreste din drum, la un mic chiosc. Ia doua vate pe bat, si imi inmaneaza una.
-Mersi! ii zic cand apuc batul.
-Da, da, doar taci si zambeste!
Baiatul asta este o cauza pierduta.
-Unde mergem? il intreb ranjind.
-Nu imi pasa. Vreau doar sa se termine o data.
-Stii, ar putea fi mai placut daca nu ai mai fii asa nesimtit.

-Haha! Ce amuzanta esti! rade inca o data pentru camera.
Doua mii de dolari pe saptamana! Faci asta pentru doua mii de dolari pe saptamana, Ariana! Poti sa te descurci. Poti sa-l suporti.
-Scoate-ti telefonul, ordona el.
-De ce? intreb confuza.
-Sa para ca facem schimb de numere de telefon, duuh! Toate actritele sunt asa batute-n cap precum tine?
Ignor ultima lui fraza, si imi scot din poseta telefonul.

Butonam putin amandoi, zambim, ne prefacem ca ne placem, apoi el primeste un SMS.
-Slava domnului! spune. Crina a zis sa te duc inapoi la apartament. Chestia asta s-a terminat.
Ne oprim brusc din drum, si ne intoarcem. Pe drumul inapoi, nici unul dintre noi nu mai scoate un cuvant, pentru ca toti fotografii s-au retras.
De ce nu poate sa fie mai prietenos? Este precum o durere de cap, asta este el.
Cand ajungem inapoi la apartament, eu ma opresc, iar el merge in continuare.
-Pai, pa si tie! zic ironica, apoi intru in cladire.

..

-Stiu, draga mea, dar se va obisnui intr-un final! ma consoleaza Gerard stand in tocul usii.
-Nu prea cred asta! imi dau ochii peste cap, stand lipita de usa.
-Pai, eu trebuie sa plec! Ai grija de tine, si vorbim mai tarziu! imi face cu mana, apoi paraseste apartamentul.
Merg inapoi spre pat si imi iau laptop-ul in brate apoi imi deschid TV-ul.
-Tanarul Harry Styles a fost astazi vazut impreuna cu o domnisoara misterioasa! Cei doi pareau foarte veseli in compania celuilalt. Harry a cumparat vata de zahar, si se pare ca cei doi au devenit apropiati, facand schimb de numere. Este asta inceputul unei noi relatii? vorbeste o prezentatoare in timp ce pe ecran apar pozele de azi.
Schimb canalul.
-Se pare ca Harry incepe o noua relatie! o alta prezentatoare spune.

Pai, se pare ca planul a mers perfect! Imi deschid twitter-ul, si aporape ma inec cu bucata de ciocolata pe care o mananc, cand vad ca am 600.000 de urmaritori.
Cum de s-a intamplat asta? Banuiesc ca fanele lui Styles m-au gasit.
In timp ce ma uit la tweet-urile pe care le-am primit, aud cateva batai in usa. Probabil Gerard si-a uitat ceva.
Imi pun laptop-ul deoparte, si ma dau jos din pat. Ajunsa la usa, o deschid, iar de dupa ea apare... Jai?!
-Hei! saluta el. Am cam ramas fara zahar. A-ai putea sa-mi imprumuti un pliculet? isi duce mana dupa ceafa, fiind jenat.
-Umm, sigur! ii spun, apoi ma dau ca sa intre in apartament.
-Frumos loc! complimenteaza.

Ma urmeaza pana in bucatarie, unde caut pliculetele cu zahar. Ii intind punga plina, sa isi ia cate doreste.
-Te-am vazut la stiri, schimba subiectul.
Oh, frate!
-Serios? intreb mirata.
Da din cap in semn ca da.
-Tu si tipul ala pareti... draguti...
-Pai, mersi! spun nestiind ce altceva as putea zice in situatia asta.
Imi place si mie un tip, iar el crede ca ma vad cu un star pop! Numai mie mi se putea intampla una ca asta.

-Ca sa fiu sincer, azi voiam sa te invit la un film sau un suc, dar, hello! Ar fi nepotrivit din moment ce tu te vezi cu altcineva! bate un apropo incercand sa afle mai multe despre mine si Harry.
-Pai, Jai, mi-ar placea sa ne uitam la un film... acasa. Nu imi prea plac cinematografele! mint, fiind constienta ca nu am cum sa ies cu alt tip ca paparazzi sa ma observe.
-S-serios? intreaba mirat.
-Serios, ii zambesc.

Isi ia cateva pliculete de zahar din punga, apoi imi multumeste, si iasa pe usa.
Viata mea devine o telenovela spaniola.

ce parere aveti de jai? :>
oh, si, JARIANA sau HARIANA?
intrebare dificila, stiu.

The Beard // H.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum