Cand Crina m-a sunat in aceasta dimineata pentru a ma chema la biroul ei, eram un dezastru total. Nu am putut dormi deloc noaptea trecuta. Pana la trei am stat impreuna cu Jai, sa ma asigur ca este bine, si sa il ajut cu pansamentele, iar apoi... doar am stat in pat si m-am holbat pe tavan. M-am imbracat cu ochii pe jumatate inchisi, si ma mir cum am ajuns in limuzina alba intreaga si nevatamata.
Azi este ziua salariului, asa ca merita sa merg cu ochii cat cepele pana acolo si sa-mi iau banutii...
Surprinzator, Gerard nu este aici. Unde s-o fi bagat omul ala?! Simt ca nu l-am mai vazut de secole...Soferul ma anunta intr-un final ca am ajuns, si ma grabesc sa ies de aici. Aproape ca am uitat cat de imensa este cladirea in care Crina face pe scorpia. Ma uit putin la zgarie norul din fata mea, iar dupa putin timp incep sa urc scarile pentru a intra inauntru. Oameni agitati, sefi enervati si secretare sexy sunt tot ce vad in drumul meu spre lift. Apas etajul la care ma asteapta sefa mea, apoi astept...
Cand se aude clinck-ul, usile se deschid automat, si pasesc afara. Aici este etajul Crinei, unde toti oamenii sunt terotizati. Aici este locul in care miroase a vise spulberate si a frica. Crina-i o scumpa, nu-i asa?
In drumul meu spre biroul ei, dau de Liam. Se opreste din mancat chipsuri, si imi face cu mana.
-Hei! il salut si eu. Umm, este si Harry pe aici? intreb, doar ca sa ma asigur.
-Da! Crina tocmai ce a terminata de discutat cu el. Harry a trancanit toata noaptea despre cum are ceva foarte important de spus Crinei. Acum cateva minute a iesit din biroul ei! aud din gura lui fix lucrurile de care ma temeam.
-Oh, m-multumesc! ma balbai, iar gura mi se usuca.Nu, Ariana, nu! Harry nu ar fi putut sa-i spuna despre tine si Jai! O fi el un dracusor deghizat, dar nu este atat de diabolic... sau este?!
Ii zambesc inca o data lui Liam, apoi imi continui drumul spre birou. Daca o sa ma concedieze?! Oh, Doamne! O sa ma omoare! O sa ma tarasca catre tribunal si o sa ma dea in judecata! Dumnezeule..
-Ariel! spune incruntata Crina, de pe scaun.
-Buna! salut inca terifiata.
-Harry tocmai ce a plecat de aici. Mi-a lasat niste informatii.. interesante, sa spunem, zice in timp ce se joaca cu un pix.
-Serios? incerc sa afisez un zambet, si sa ma comport normal in timp ce inchid usa si ma asez pe un scaun.-Foarte serios, zice, accentuand cuvintele extrem de mult.
-Oh! fac, si cred ca incep sa transpir.
-Acum, inainte sa fac un gest neputincios, as vrea sa te intreb si pe tine.
-P-pe mine? ma fastacesc in scaun.
-Da! Vreau sa vad ce ai si tu de spus in aceasta... situatie...
-SA STITI CA HARRY L-A LOVIT SI NU E VINA MEA CA AM SENTIMENTE SI VA ROG SA NU MA DATI AFARA IMI ADOR ACEST JOB INAFARA FAPTULUI CA TREBUIE SA-L SUPORT PE STYLES DAR VA ROG LASATI-MA SA VA EXPLIC POT SA RENUNT LA JAI DACA VRETI VA ROG NU MA DATI IN JUDECATA! incep sa trancanesc foarte, foarte repede.
-Poftim?! isi ridica o spranceana.
-Poftim? repet.-Eu voiam doar sa te intreb daca esti de-acord sa va mutati impreuna de pe-acum! spune si parca treizeci de tone imi sunt date jos de pe umeri.
-Oh! zambesc putin, dar apoi realizez ca si aceasta situatie este nasoala. De ce de acum? A trecut abia o luna!
-Da, dar Harry spune ca asa va parea mai "plauzibil"! Si sincer, sunt de acord cu el.
-Um, si... vom locui impreuna? inghit in sec.
-Nu chiar! Doar veti petrece cateva nopti impreuna, pe-acolo, ca presa sa creada ca relatia este ceva serios. Poti sa dormi int-o alta casa, nu?-Umm, da! Cred ca da...
Mint! Nu pot sa stau sub acelasi acoperis, cu el! Abia daca pot sa-l suport cateva ore la o intalnire! Dar, presupun ca trebuie sa ma sacrific... cel putin nu mi-a dezvaluit relatia.
-Excelent atunci! Asta seara veti pleca impreuna de aici, si va veti duce acolo! aplauda in incantare.
-Stai! Din noaptea asta?! imi fac ochii mari.
-Da! O sa sun presa si o sa-i anunt! zambeste in continuare, iar eu fac o fata confuzo-frustrata. Nu esti bucuroasa?! intreaba uimita.
-Ah... pfft! Ba da! Yaay! O sa stau cu Styleees! Uraaa! fac.
Se uita chioras la mine, dar usa se deschide, si ne indreptam amandoua capurile spre sursa de zgomot.Harry apare de dupa ea, si intra, inchizand-o dupa el.
-Harold! Tocmai i-am zis lui Ariel propunerea ta!
-Da, Harold, ce propunere... interesanta! ii zambesc fals.
-Pai, ma bucur ca am idei inventive! imi zambeste inapoi.
-Deci, daca voi doi sunteti gata... puteti pleca in masina lui Harold! ne intrerupe privirile ucigatoare, Crina. Oh, si o sa-ti transfer banii pe cont, Ariel.
-Super! spun fara sa-mi iau privirea de la Styles.
Acesta deschide usa, ma lasa sa trec prima, apoi ma urmeaza.-De ce?! il intreb fara sa ma uit la el, in drum spre lift.
-Pentru ca asa am vrut! imi raspunde, si vad cu coada ochiului un ranjet nemernic pe fata lui.
El apasa butonul liftului, si amandoi stam in fata usilor, asteptand.
-Sper ca Jaicob sqa nu fie prea... furios, ranjeste in continuare, in timp ce usile se deschid, si pasim amandoi inauntru.
-De-asta faci toate astea?! Sa-l faci gelos?! Esti patetic! ii spun, apoi imi bag mana in poseta si imi scot rujul de buze.
-Asta este doar un bonus...
Murmura, in timp ce eu imi reaplic nuanta de roz pe buze, ajutandu-ma de oglinda.-In drum spre casa.. poti opri la un magazin? intreb cand liftul ajunge la parter, si mergem simultan spre iesire.
-De ce?! isi ridica o spranceana si se uita la mine.
-Umm...
Se uita insistent la mine, apoi imi deschide usa de la iesire, unde zeci de paparazzi ne asteapta. Super! O revedere cu bunii mei prieteni ce incearca de fiecare data sa ma orbeasca! Ii ador.
Harry face din nou acel gest dragut: se pune in fata mea, si ma apuca de mana, tragandu-ma dupa el pentru a ma proteja de blitz-uri si de oamenii astia psihopati.O data ajunsi langa masina, ma uit catre multimea imensa si le arunc un pupic in aer. Daca tot apar in toate revistele si pe toate canalele TV existente in lume... macar sa apar aratand bine!
Imediat dupa, intru in masina si imi pun centura in timp ce el o baga in viteza. Cand trecem de fotografi, Harry da drumul la radio.
-Deci? Ce iti trebuie de la magazin?
-Nu conteaza.., ii ezit privirea.
-Oh, haide! Esti in... acea perioada a lunii? Ai nevoie de... stii tu... tampoane? spune cuvantul cu sila.-Dumnezeule! tip. Nu! imi acopar fata rusinata, si incerc sa ma abtin din ras.
-Atunci cee? spune si el stanjenit, razand.
-Vreau un ursulet de plus?! Okay? spun intr-un final.
-Un ce? rade si mai tare.
-Un ursulet! Nu pot dormi altundeva.. daca nu am un ursulet, spun bosumflata.
-Oh, pe bune! s-a inrosit la fata de la atata ras.-Opresti sau nu?! il intrerup.
-Nu! spune si isi mai potoleste rasul.
-P-poftim? Harry nu pot sa dorm daca nu am un ursulet! tip catre el.
-Ei bine, se pare ca in noaptea asta, eu voi fi ursuletul tau.
-Nu esti serios, asa-i?!
-Ba da! Foarte.
-In numele lui Dumnezeu! Am nevoie de un urs de plus!
-Si ai unul chiar langa tine! spune ofensat.Nu aud nimic altceva... nu aud muzica, nu aud motorul masinii, nu aud claxoanele sau urletele din trafic.. tot ce aud este vocea lui ca un ecou in mintea mea, si bataile inimii mele, care nu stiu de ce, au luat-o razna!
-Incep sa cred ca te dai la mine, spun cu un ton glumet, dar intrebarea asta este una foarte serioasa pentru mine.
-Poate crezi prost...asa-i ca o sa ma iertati pentru ca e capitolul micut? asa-i?
haideti! am avut momente hariana! sunteti obligati sa ma iertati pentru asta! :o3
siiii in urmatorul capitol va fi prezentata noaptea lor... impreuna.