28 - Doar eu ma holbez la modele!

9.6K 503 20
                                    

-Poftim? ma uit spre el confuza si oarecum iritata din cauza afirmatiei pe care tocmai a scos-o pe gura. Ce ai spus? adaug, razand putin.
-M-ai auzit! Te duci in bratele barbatului ce te-a lovit intentionat, Ariana! isi ridica putin vocea.
-Jai, uite, te inteleg.. va fi greu sa accepti ideea ca eu si el o sa fim impreuna de acum incolo, insa nu trebuie sa inventezi minciuni absurde pentru a ma cuceri. Nu ai cum, okay? ma uit catre el cu mila.
Woah, nu credeam ca va fi in stare sa spuna astfel de chestii doar pentru a ma opri din a fi cu Harry.
-Nu inventez! Trebuie sa ma crezi, Ariana! El ti-a facut asta! spune, apoi gesticuleaza spre fata mea lovita.
-Nu, Jai, eu mi-am facut-o singura. Am alunecat! il contrazic.
-Ba nu! Tu nu intelegi ca el te-a lovit?! El... el ti-a facut asta! spune nervos, apoi se da un pas in spate, si se apuca de par denparca ar veni sfarsitul lumii peste cateva momente.
-Ai baut ceva? intreb aproape in soapta.

-Nu! tipa inca o data. Eu nu sunt ca el! Ariana, el te-a lovit si probabil o va mai face in continuare! Nu vreau sa te las pe mana unui maniac ca el. Te rog, doar... crede-ma. Te-a mintit si asta va face in continuare! Nu poti avea o relatie cu un animal precum el! Te rog, spune-mi ca nu o sa-l alegi pe el, Ariana, te rog! suspina putin, si pot sa observ cateva lacrimi in colturile ochilor lui ciocolatii.
Se apropie de mine, apoi imi apuca mana intr-a lui, si se uita fix in ochii mei.
-Te rog sa nu-l alegi pe el! Te rog! spune cu vocea tremuranda.
-Deja am facut-o, soptesc, apoi imi smulg mana dintr-a lui.
Bag mana in poseta mea, scotandu-mi cheia apartamentului, apoi o rasucesc de doua ori in usa.
-Ariana! Crede-ma! zice in timp ce pasesc inauntru.
Inchid usa dupa mine, fiind inca la fel de confuza. Nu vreau sa stau sa-i mai ascult rahaturile. Trebuie sa fie extrem de disperat incat sa creeze asa o minciuna.

Stiu ca Harry nu ar face niciodata asta. Poate m-a ranit de multe ori sentimental, insa stiu ca nu s-ar atinge niciodata de corpul meu in acel mod violent. Nu ar face-o... si daca Jai crede ca ma poate readuce in bratele lui cu astfel de porcarii, inseamma ca intr-adevar am facut alegerea potrivita.
Imi dezlipesc spatele de pe usa, apoi imi arunc poseta si pantofii intr-o parte, ducandu-ma catre sifonier pentru a-mi lua cateva haine inainte de a pleca inapoi catre apartamentul lui.

Harry's POV.

Ma trezeste telefonul ce suna neincetat de vreo jumatate de ora. Prima data m-am hotarat sa-l ignor, insa pentru ca a persistat atat de mult, intind mana catre noptiera de langa pat.
-Alo? spun cu vocea de dimineata.
-Slava cerului ca ai raspuns, Harold! vocea Crinei aproape ca-mi sparge timpanul. Sper ca nu ai uitat ce zi este astazi!
Pentru cateva momente incerc sa-mi amintesc ce se inalmpa astazi. La naiba, nici macar nu stiu in ce data suntem!
-Umm... ziua placintei? fac o gluma, incercand s-o imblanzesc.
-Haha, nu! Cum ai putut uita?! Esti invitat la New York fashion Week, si ar fi bine sa-ti misti fundul ala sa te imbraci in ceva fashionist, sa-ti apuci iubita si sa ajungeti acolo cat mai repede! Stii ca nu putem rata evenimentul. Toata presa va fi acolo, asa ca ar fi bine sa nu o dai in bara!

-Teoretic, inca nu este iubita mea, spun o data ce termina de trancanit.
-Poftim?
-Ai spus sa-mi apuc iubita si sa vin acolo. Nu este inca iubita mea.
-Serios?! Asta este ce ai retinut din TOT ce am spus pana acum?! Oh, frate, evenimentul va fi un dezastru...
-Ai atat de multa incredere in mine! spun ironic.
-Inceteaza sa mai fii o durere in fund, si misca-te mai repede! tipa pentru ultima data, apoi imi inchide.

Rad usor, apoi pun telefonul la loc pe noptiera.
-Ari, soptesc usor, apoi ma intorc pe cealalta parte pentru a da de ea.
Sunt surprins cand nu o vad in pat, si ma ridic imediat pentru a cauta-o. Intru in baie, si nu este nimic. Ies pe hol, si mergand pe parchetul rece, o strig inca o data. Tot nu se aude niciun raspuns, asa ca intru in bucatarie. Ma uit prin jur, si imediat imi sare in ochi un biletel de un galben neon de pe frigider. Ma apropii confuz, si dau la o parte magnetelul ce il tinea lipit.
Iau micul dejun cu Jai la Toast. O sa revin in cateva ore si poate o sa-ti aduc si tie cateva resturi.
*
*
Haha, glumeam. Sunt la apartament pentru a-mi aduce cateva haine aici. Trebuia sa-ti vezi fata in timp ce citeai asta! De nepretuit!
                                                                                     -Ari <3.

Pentru numele lui Dumnezeu, Ariana! Pret de cateva secunde mi-am pierdut mintile! Femeia asta o sa ma omoare... stiu asta.
Pun biletelul inapoi pe frigider, apoi ma indrept inapoi spre dormitor. Trebuie s-o sun si sa o pun la curent cu tot ce urmeaza sa se intample astazi. Apuc telefonul si ii formez repede numarul. Inainte sa intrebati... da, l-am memorat.
-Hei, somnorila, in sfarsit te-ai trezit si tu? rade putin.
-Nup. Eram deja treaz, doar ca am fost sa cumpar un suc si m-am intalnit cu modelul asta super sexyla magazin, asa ca am avut morning sex la ea acasa, si din greseala am uitat sa te anunt.
-Ha ha, foarte amuzant! spune serioasa.
Adooooor tonul pe care-l foloseste atunci cand este geloasa. Oh, sunt asa topit dupa ea...
-Inainte sa pleci de la apartament, azi vom merge la New York Fashion Week, asa ca imbraca-te in ceva fancy si misca-te inapoi aici! zic dupa ce termin de chicotit din cauza supararii ei.
-New York Fashion Week?! Oh, Dumnezeule, nu sunt pregatita! Trebuie sa imi iau altceva fiindca nu am absolut nimic in ce sa ma imbrac! Doamne, Harry, de ce ma anunti tocmai acum?!

-Ah, stai linistita, nu trebuie sa te aranjezi prea mult. Beyonce va fi prezenta, asa ca probabil niciun paparazzo nu se va uita catre tine.
-Inceteaza! o aud razand.
Misiune indeplinita! Am facut-p sa rada!
-Grabeste-te! Crina a spus ca trebuie sa ajungem acolo cat mai repede! Si era oarecum nervoasa. Nu ai vrea sa o superi si mai mult, asa-i?
-Crina nervoasa? Ajung in zece minute! Tu sa fii gata, okay?
Imi inchide, apoi ma ridic incet din pat. Merg spre dulap si apuc blugii mei rupti si primul tricou ce-mi pica in mana.

Ariana's POV.

Dupa ce mi-am ravasit tot dulapul incercand sa gasesc ceva cat mai sofisticat de imbracat, si dupa ce am reusit sa nu-mi smulg tot parul din cap incercand sa-l aranjez, sunt in sfarsit gata! Imi iau pantofii in picioare, apoi apuc o alta poseta si sunt gata de plecare! Incui usa dupa mine, si ma indrept spre lift increzatoare in mine.

Platesc taximetristul si ies din masina galbena, mergand spre cladirea in care se alfa apartamentul nostru, cu trei plase pline de haine in mana.
Sunt nevoita sa impart liftul cu o batranica, iar cand in sfarsit ajung la etajul meu, imi aranjez rochita si bat la usa lui. Cand se deschide usa, las plasele jos, si imi ridic ambele maini strigand:
-Tadaaam!
El sta in prag analizandu-ma de jos pana sus, cu gura putin deschisa.
-Cum arat? zambesc, mandra de tinuta mea.
-Arati... whoa.. arati... arati.. umm..
-Stiu, nu?! il intrerup din bolborosit, facand o pirueta. Nici tu nu arati rau. Acum, haide sa ne holbam la modele!
Spun, si il apuc de mana, tragandu-l afara din casa.
-De fapt, tu nu ai voie sa te holbezi la ele. Doar eu am voie sa ma holbez la ele, ok?
Rade putin, apoi dupa ce arunca plasele cu haine inauntrul apartamentului, incuie usa, si ma apuca incet de mana, incolacindu-si degetele de ale mele.

-Esti pregatita sa te holbezi la modele? chicoteste usor, uitandu-se jos catre mine.
-Cea mai! ii zambesc.

imi era dor sa se duca la evenimente, asa ca s-a intamplat asta...
pregatiti-va pentru urmatorul capitol *ras malefic de Dracula*

The Beard // H.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum