49 - A treia luna.

5.5K 414 42
                                    

Zilele trec pe langa mine fara sa le simt. Am pierdut de cateva saptamani notiunea timpului, pentru ca stiu ca eventual imi voi face mai mult rau gandindu-ma incontinuu la el. Mi-am tinut promisiunea... nu l-am mai contactat, insa il vad pe la televizor in fiecare zi. Partea proasta este ca nici el nu m-a mai cautat, iar asta ma pune de ceva zile pe ganduri. Da, stiu ca este ocupat si ca are destule pe cap, insa avand in vedere ultima noastra conversatie, cred ca nu i-ar fi cazut degetele de la maini daca ar fi scris un mesaj amarat.
Insa, revenind la mine, incetul cu incetul petrec tot mai mult timp cu Jai, iar asta nu este un lucru deloc rau. Imi povesteste mereu despre Brianna si despre toate chestiile pe care le fac impreuna. Trebuie sa recunosc, sunt un cuplu perfect. Ii stralucesc ochii atunci cand vorbeste despre ea, iar asta m-a mai usurat, avand in vedere ca pot sta cu el cat de mult vreau, fara sa ma ingrijorez cu pivinta la sentimentele lui fata de mine.

Un unchi de-al sau va organiza o petrecere in port, si planuim sa mergem acolo. Nu ca as fi eu cine stie ce petrecareata, insa ma voi asigura ca Harry va vedea la randul lui ca ma pot distra si fara el, asa cum a facut-o si el. Ups. Si in plus, o mica petrecere nu a omorat niciodata pe nimeni... ma rog, a omorat, insa nu asta este important. Abia astept ziua de maine. In ultimele doua saptamani m-am plictisit ingrozitor, asa ca o mica escapada nu o sa strice. Ugh, de ce viata mea este asa lipsita de evenimente fara el? Mai este inca putin, trebuie sa rezist. Insa pana atunci, trebuie sa il fac pe el sa sufere. Stiu foarte bine cat de mult il dispretuieste pe Jai, si bineinteles ca ma voi folosi de asta.

Cand ma trezesc a doua zi, deja imi planuiesc tinuta. Inainte sa pregatesc orice altceva, ii bat la usa pentru a lua micul dejun impreuna ca de obicei. Ma primeste calduros, cu cerealele deja pregatite.
-Esti sigur ca Brianna va fi okay cu faptul ca te voi insoti la petrecere? il intreb luand o lingura mare din bol.
-Oh, stai linistita. Nu te ingrijora in privinta ei, tu doar gandeste-te cum vom poza, rade usor catre mine.
Este la fel de razbunator precum mine. Mbine, el are alte motive pentru a se razbuna pe Harold... cativa pumni, cateva injuraturi primite, insa trecutul e trecut.

Dupa ce strangem vasele murdarite, ma duc inapoi in apartamentul meu. Apuc telecomanda si las pe primul post de muzica gasit, incepand sa caut prin hainele din dulap ceva perfect pentru deseara. Gasesc in sfarsit o rochie ce imi convine, apoi ma imbrac si ma apuc de par si machiaj, fredonand incontinuu cantecele de la TV. Ma ard de cateva ori... mbine, de multe ori, cu ondulatorul pana ce tot parul meu este exact asa cum vreau. Nici pentru prima intalnire nu m-am aranjat atata.
Cand imi retusez rimelul, vad ecranul telefonului aprinzandu-se. Mesaj de la el. Oh, nu "el"-ul pe care il asteptam, ci Jai, intrebandu-ma daca sunt gata. Rapid, imi trec mainile prin par, apoi ii scriu inapoi, si apucand rapid o jacheta de pe umerasul holului, ies din apartament.
-Heeeei, zice el de pe colidor atunci cand ma vede. Gata sa-ti facem nenorocitul gelos? isi intinde bratul catre mine.
-Gata, raspund si ii prind cotul, apoi incepem sa mergem simultan catre lift.

Cand ajungem la parter, vad fotografii afara. Ma uit confuza catre el.
-Oh, mama a aranjat ceva, raspunde inapoi.
Pai, acum ma simt destul de nasol facand asta, iar 99% din mine vrea sa lase planul asta si sa ma intorc inapoi in apartamentul meu sub plapuma mea pufoasa si calduroasa. Insa, oh, acel 1% este atat, de determinat... iar asa, imi pun zambetul meu razbunator pe fata, si merg increzatoare spre iesire. Cum imping de usa, sunt asaltata de intrebari. Mda, de data asta o sa ascult sfatul Crinei si o sa imi tin gura. Nu de alta, insa as strica tot farmecul, iar in felul acesta ii fac sa ne urmareasca pana acolo si sa ne faca poze. Abia astept. Ne prefacem grabiti pana la masina, iar Jai sta protector in fata mea asa cum obisnuia sa faca si Harry. Imi deschide grijuliu usa masinii, si afisez inca un zambet inainte sa ma urc si sa imi pun centura. Bineinteles ca nemancatii inconjoara vehiculul, asa ca ma asigur sa arat la fel de fabulos si cat timp Jai intra si se pregateste de condus. Usor, se dau toti pe rand la o parte iar noi incepem sa ne deplasam.

The Beard // H.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum