-Te vreau in fata blocului la 12:00 fix, okay?
-Da, Crina! Incep sa ma imbrac si voi fi imediat jos! imi dau ochii peste cap, chiar daca stiu ca nu are cum sa ma vada prin telefon.
M-a sunat pentru a ma anunta ca urmeaza o alta zi de cumparaturi. Numai ca de data aceasta facem cumparaturi pentru tinutele noastre de la Teen Choice Awards, unde probabil o sa fac un atac de panica cand o sa vad multimi de sute de mii de oameni privindu-ma, dar da...
Crina a spus ca este un ritual chestia asta cu aceste cumparaturi in grup. M-a anuntat ca or sa vina nu doar baietii, ci si iubitele acestora, ceea ce este mai bine.
Partea nasoala este ca a anjagat iarasi niste cameramani sa ne faca poze... iar majoritatea timpului trebuie sa-l petrec cu Harry si capul lui enervant.
Noaptea trecuta a plecat imediat dupa ce am terminat de vazut filmul. Regret ca nu am mai apucat sa stau cu Jai, dar de aseara vorbim in continuu prin mesaje, deci banuiesc ca nu este chiar atat de nasol. Schimbarea de comportament a lui Harry ma bucura, pentru ca am sperante privind intalnirea de astazi...
Dupa ce ma imbrac in ceva cat de cat confortabil, si imi aranjez putin parul, imi apuc geanta si ies din apartament. Jos la scara ma asteapta clasica limuzina alba. Gerard imi deschide usa, si apuc sa-l imbratisez cateva secunde inainte sa intru inauntru, unde... surprizaaa... se afla toti.
-Hei! ma saluta Crina lasand telefonul jos pentru cateva clipe.
Ii observ pe cei cinci baieti aici impreuna cu iubitele lor.
-Eleanor, incantata de cunostiinta, imi zambeste o fata absolut superba.
Singura pe care o cunosc este Perrie pentru ca este faimoasa.
Fac cunostiinta si cu Sophia, iubita lui Liam, si remarc ca Niall este singurel.
-Sunteti pregatiti pentru inca o sesiune crinalicioasa de cumparaturi? intreaba Crina mai entuziasmata decat noi toti la un loc.
Care-i faza cu femeia asta si cumparaturile?!
Harry's POV.
Ariana sta chiar in fata mea, si o analizez un pic in timp ce ea vorbeste cu celelalte fete. Parul ei arata foarte bine astazi, iar outfitul ei ma face sa ma gandesc la lucruri la care NU ar trebui sa ma gandesc.
Ma bucur ca i-am distrus intalnirea cu Jaicob. Desi nu prea vreau sa recunosc, zambetul ei imi face mereu ziua mai buna, si nu vreau ca ratatul ala de aseara sa se bucure de zambetul ei.
Limuzina se opreste in fata mall-ului pe care Crina il adora, si ne dam jos pe rand.
-Okay oameni buni, striga aceasta, fiecare sa-si ia partenera si sa mearga la cumparaturi. Niall, tu vii cu mine.
-Dar nu vreau cu tinee! Mai bine ma duc cu Gerard, se plange blondul.
-Ariel si Harry, pe voi doi va va urmari un fotograf, asa ca fiti iubareti!
-Numele ei este Ariana, o corectez eu.
-Sunt destul de sigura ca si tu imi spui Ariel, isi mijeste Mica Sirena ochii la mine.
-Iar eu sunt destul de sigur ca nu iti place.
-Atunci de ce continui sa imi spui asa? isi ridica o spranceana.
-Pentru ca mie imi place.
O iau de cot, apoi pasim in mall.
-Eu vreau sa mergem acolo! arata cu degetul spre un magazin de fite numai de rochii.