-Okay, am ajuns! spune el in timp ce-si scoate cheia din contact.
Ma uit catre el, apoi imi descfac centura, si ies din masina. Analizez putin cladirea in care se afla apartamentul nostru, apoi Harry vine langa mine. Sunt surprinsa cand ma ia de mana, si ma uit la el cu o privire confuza.
-Paparazzi, imi sopteste afisand un mic zambet.-Desigur, ii zambesc inapoi.
Incepe sa mearga, iar eu il urmez tacuta, degetele noastre fiind incolacite. Mainile lui sunt calde si pot sa-i simt inelele asupra pielii mele. Deschide usa blocului, si ma lasa sa trec prima. Cladirea asta este imensa! Parca ar sta Obama aici!Totul arata atat de luxos si sofisticat, incat raman blocata, analizand fiecare canapea ciocolatie si fiecare detaliu ce fac totul sa para ireal.
-Mergem? intreaba, stiind ca sunt in transa.
Imi scutur putin capul, si il urmez spre lift. Apasa butonul, si asteptam tacuti.
-Inainte sa ne urcam, sigur nu vrei niste tampoane? ma tachineaza cand se deschid usile liftului.
-Taaci! ii spun si imi acopar fata cu palmele din cauza rusinii.
Ii aud rasul diabolic, apoi pasesc in ascensor inca stanjenita. El apasa iarasi un buton, si intr-o secunda, simt cum ne miscam.Pana si liftul acesta arata mai luxos decat orice am vazut. Cine sta in aceasta cladire? Beyonce si Jay-Z?! In cateva momente usile se deschid iarasi, si el paseste afara. Il urmaresc in timp ce ne plimbam pe holul mare si plin de usi pe o parte si pe alta. Se opreste langa una cu numarul 63 pe ea, apoi scoate niste chei din buzunar. Deschide usa, lasandu-ma iarasi sa intru prima. Ma uit prin prejur cu gura cascataa la maxim.
-Iti place, huh? chicoteste el vazandu-ma.-Glumesti?! Cine a aranjat locul asta? Gaga? zic inca uimita.
-Pe-aproape, spune in timp ce se descalta.
Dupa ce termin de analizat tot ce ne inconjoara, imi scot tocurile din picioare si le asez cu grija pe parchetul lucios. Harry este deja in bucatarie, banuiesc. In drumul meu spre el, ma uit in stanga si in dreapta repetandu-mi "uau"-uri in cap.-Avem frigiderul plin! ma anunta cand ajung aproape langa el.
-Cred ca vreau sa ma mut aici!
-Pacat ca nu-ti poti permite! ma tachineaza deschizand o doza de Cola.
-Oh, scuza-ne pe noi, oamenii normali fara milioane de dolari in conturi! imi dau ochii peste cap si deschid cateva sertare sa vad ce mai este in aceasta mini Casa Alba.
-Toata bucataria este echipata, spun mai mult pentru mine.
-Oh, Sherlock! Ce ma faceam eu fara tine! spune si se uita la mine cu ochii aceia verzi.-Inceteaza! imi ridic tonul.
-Cu ce?!
-Cu asta! spun gesticuland spre tot corpul lui.
-Uite, nu pot inceta sa fiu sexy... este un dar si un blestem.
-Vezi?! Iarasi incepi!Daca nu te-as cunoaste, as spune ca te dai la mine! rad.
-Pai, nu o fac, spune desi se uita in continuare in acel mod al lui.
-Ineceteazaa! repet.-De ce? ranjeste.
-Pentru ca...
-Pentru ca..? face cativa pasi spre mine punandu-si doza de cola pe masa.
Instinctiv fac un pas in spate.
-Pentru ca nu iti merge! spun aproape hipnotizata de privirea lui.
-Ah, serios? nu isi sterge ranjetul acela diabolic de pe fata.
-Serios!-Hm, face mergand in continuare spre mine.
Isi trece mainile prin buclele sale ciocolatii in timp ce eu ma dau si mai in spate. Din ce in ce mai in spate, pana cand ma lovesc de un zid imbecil. Serios acum! Cine a pus peretele asta aici?!
-Nu merge, hah? zice oprindu-se din mers la cativa pasi de mine.Imi scutur capul in semn ca nu si desi incerc sa-mi iau ochii de la el, continui sa-l privesc. Isi musca buza, apoi face doi pasi spre mine. Acum ii simt respiratia pe obrajii mei si inghit in sec in timp ce el isi ridica mana. Imi ia o suvita de par si mi-o trece dupa ureche, privindu-ma parca in suflet!
-Nici asta nu merge, asa-i? intreaba inclinandu-si putin capul.
Inghit inca o data si respiratia mea devine din ce in ce mai sacadata iar picioarele parca mi se inmoaie la auzul vocii lui.
Se reazama cu o mana de perete, si isi trece fin degetele peste obrazul meu. Capul lui se aproapie din ce in ce mai mult de al meu, iar atunci ma las in jos si trec pe sub mana lui, departandu-ma.Ramane acolo, holbandu-se la perete.
-Cred ca eu am sa merg in pat! spun rupand linistea.
-Atat de devreme? se intoarce cu fata spre mine.
-Da... sunt obosita, mint.
-Okay atunci, o sa ne bagam in pat.
-"Ne"? ii repet cuvantul.-Dap. Este doar un pat in apartamentul asta, ridica din umeri.
-Ah, okay atunci. O sa dorm pe canapea, zambesc.
-Singura?! Intr-o noapte ca asta? Am auzit ca o sa ploua torential.
-Este okay, nu imi este frica de tunete sau fulgere! pe cine pacalesc?! Mor de frica!
-Nu, dar mie imi este, ranjeste.
-Pai, sunt sigura ca o sa gasesti o solutie sa iti invingi teama. Acum, daca ma scuzi, ma duc sa folosesc baia! spun repede si aproape ca fug spre cautarea baii.Cand in final o gasesc, incui usa dupa mine, si ma spal pe fata cu apa rece.
-Ce naiba se intampla cu mine? Ariana! Il urasti pe Harry, iti amintesti?! soptesc privindu-mi reflexia in oglinda. Il urasti, m-ai auzit?! soptesc putin mai tare, uitandu-ma spre inima si vorbind cu ea.Da, am inceput sa vorbesc cu organele mele! Probleme? Ugh! Caut un prosop in baia asta superba, apoi imi sterg fata.
..
Intr-un final, dupa un sfert de ora de injurauri si de rugaciuni, imi fac curaj si ies afara. Ma uit in stanga si in dreapta, in cautarea lui.
-Nu vrei sa mancam ceva inainte sa ne culcam? tipa el din bucatarie.
-Nu, mersi, mi-e bine! de fapt, mor de foame, dar nu vreau sa mai stau in aceeasi incapere cu el.
-Oh, haide! Am capsuuuni! spune folosindu-se de obsesia mea.
-N-nu prea am chef de capsuni!Ii aud pasii, si il vad pe hol, in fata mea, cu o caserola imensa de capsuni rosii ce ma fac sa salivez.
-Eu... m-ma duc la somn! ii zambesc, si trec de el, ducandu-ma spre sufragerie, unde stiu ca se afla canapeaua.
Omul asta stie cum sa se foloseasca de mine si de toate slabiciunile mele! La naiba...Cand ajung acolo, ma incrunt si clipesc de cateva ori.
-Harry? il strig.
-Da? raspunde.
-Unde naiba este canapeaua? il intreb.
-Ce canapea? face pe prostul.
-Cea rosie si mare! Cea pe care planuiam sa dorm?! tip in continuare.
-Oh! Aia!Ies din sufragerie si merg prin hol, ducandu-ma in bucatarie, unde il gasesc cu o capsuna in gura, cu acel ranjet pe fata.
-Ma incomoda, asa ca i-am dat-o tipului de la 67.
-Poftim? imi ridic sprancenele. Ai scos canapeaua pe usa si i-ai dat-o unui necunoscut doar ca sa nu pot eu dormi pe ea?!
-Hei! Nu este un necunoscut! ma mustreaza. Tipul e de treaba.-Harry! imi ridic mainile in aer.
-Plus, nu imi placea culoarea. Imi amintea de sange. Si mi-e frica de sange, spune ridicand din umeri si aruncandu-si inc-o capsuna in gura.
-Serios?!
Da din cap in semn ca da.-Okay atunci. Nu ma intereseaza unde o sa dormi tu, dar eu o sa dorm singura in patul din dormitor.
-Mhm, vezi tu, te inseli.
-Poftim? spun cand el se ridica de pe scaun pasind spre mine.
-Tu o sa dormi in pat. Eu o sa dorm langa tine. Nu e prea greu.. Actritele sunt asa de prostute..
-Nu! Vreau sa dorm singura! protestez.-Mai acum o ora spuneai ca nu poti dormi fara cineva langa tine.
-Eu nu am spus asta!
-Ai spus ceva de genul, asa ca shht! Daca nu iti convine, poti pleca. Usa este acolo.
-Okay! Am sa plec.
-Okay! pot sa jur ca zambeste cand eu plec nervoasa spre usa de la iesire.Apas pe clanta, si nimic nu se intampla.
-Harry? il strig din nou.
-Da? raspunde cu o voce inocenta.
-Unde sunt cheile?
-Oh, le-am ascuns. Stiam ca vei vrea sa pleci.De-asta il urasc eu, vedeti?!
-Stii ca pot suna la politie si sa le spun ca m-ai sechestrat, nu?! Sau, lasa-ma sa ghicesc, ai oprit cumva semnalul telefoanelor?! zic nervoasa mergand iarasi spre bucatarie.
Il prind razand cu mainile peste gura.
-Nu este amuzant! spun serioasa.-Fata ta este amuzanta.
-Si sa iti trag un pumn este amuzant! Si pot face asta!
-Oh, da, sigur! isi roteste ochii.
Ies nervoasa din bucatarie si merg spre dormitor. Ma arunc in pat, si ma acopar pana in gat cu plapuma de pe el. Aud cum baga caserola in frigider, si peste cateva secunde il vad mergand spre mine.Intra in camera si inchide usa dupa el. Observ cum isi scoate tricoul si il ridica uitandu-se spre mine.
-Nu, multumesc! Pot sa dorm in hainele acestea.
Il arunca pe parchet, apoi se baga si el sub plapuma, langa mine.-Daca o sa ma atingi si cu un deget, jur ca te voi omori! il amenint.
Cum termin de vorbit, el ma atinge cu degetul aratator pe coapsa.
-Serios?! imi ridic tonul si ma intorc cu fata spre el.-Imi astept moartea! ranjeste.
lol, cat m-am distrat scriind capitolul.
sper ca si voua v-a placut :3!