04 - Față în față.

14.4K 605 55
                                    

Ariana's POV.

-Arati splendid! ma incurajeaza Gerard.

-Sper si eu asta! spun iesind din camera unde Crina m-a infrumusetat. Am stat acolo trei ore, aranjandu-ma.

-Ei bine, a dat roade! ma lauda inca o data el.

Crina iese din camera unde aproape ca am murit de plictiseala in timp ce ea ma aranja de parca urma sa-l vad pe Obama.

-Bine, strengareato! Esti gata de plecare? isi ridica sprancenele la mine.

-Da, doamn... aaadica... domnisoara! reusesc sa ma corectez singura.

-Asa te vreau, Ariel!

Ma apuca de cot, si mergem prin apartamentul ei, pana la iesire.

-Dupa ce o sa faceti cunostinta, te voi conduce la apartamentul tau nou! imi zice in timp ce apasa pe butonul liftului.

-Deja?

-Pai, maine este prima zi oficiala de lucru! Este o zi mare!

Intram in lift, iar ea apasa butonul de parter.

-Harold poate parea putin... enervant la inceput, dar crede-ma, adanc, adanc... foarte adanc in acea persoana mizerabila, se afla un suflet inocent si bun.

-Un suflet inocent, bun, si inca mahmur, soptesc incat doar eu sa ma aud.

Ajunse jos, iesim din cladirea aceasta sofisticata, iar ea saluta paznicul in drumul nostru spre o alta limuzina, de data asta alba.

-Cam cate limuzine detii?

-Cam cate varfuri despicate ai?

Sa ghicesc ca si-a activat iarasi scorpia interioara. Intram inauntru, unde se aude muzica de la radio, ce creeaza putina atmosfera.

-Sampanie si capsuni? ma roaga.

-Oh, nu beau. Dar, nu am cum sa refuz capsunile! ii zambesc.

Pe drum, isi reia activitatea pe telefon, iar eu ma uit pe geam incercand sa imi dau seama cam prin ce zona a orasului ne aflam. Gerard a ramas in apartamentul Crinei, avand grija de Meredith, pisica dragalasa a ei.

Masina incetineste, si devin putin emotionata. Desi il urasc pe Styles pentru ce a facut in ultimele luni, este ciudat sa ma gandesc ca o sa stam fata in fata si ca o sa vorbim. Cand limuzina se opreste, inima incepe sa-mi bata putin mai tare.

-Pregatita sa-ti cunosti Eric-ul, Ariel? face referire la Mica Sirena.

-Foarte pregatita, de fapt! zambesc cu jumatate de gura.

Iesim impreuna, apoi ea incepe sa mearga spre cofetaria cu pricina.

-Se pare ca printul tau deja a ajuns, spune aratand spre o masina, ce banuiesc ca este a lui.

Ea impinge in usa iar eu o urmez, stand chiar in spatele ei.

Undeva, prin fundul cofetariei, il zaresc jucandu-se pe telefon, dar isi ia imediat ochii de la ecran, cand Crina il saluta.

-Harold, zice, cu un ton jos, pe care nu l-a prea folosit cu mine, ea este Ariel.

-Ariana, de fapt, indraznesc s-o corectez.

"Harold" nu are nicio reactie. Se uita parca cu dispret in ochi, la mine, apoi stramba putin din nas, si isi reia activitatea lui.

Ne asezam langa el, iar Crina isi pune poseta pe masa.

The Beard // H.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum