15 - Suspicios.

13.2K 582 35
                                    

-Imi trebuie un pieptene! tip nervoasa.
-Scuza-ma ca nu sunt Sabrina Vrajitoarea si ca nu pot sa dau din nas ca sa-ti apara un pieptene un mana! spune rotindu-si ochii din pragul baii.
-Nu vreau sa ies din casa aratand asa!
-Nici eu nu as iesi cu parul ala in cap..
-Oh, multumesc pentru increderea acordata, Harry! spun luandu-mi privirea din oglinda, si uitandu-ma la el.
-Oricand! imi zambeste fals, apoi pleaca din usa.

Parca as avea un sobolan mort acolo sus! Dupa ce ca nu pot sa trec pe la apartamentul meu, pentru ca Harry este prea lenes si nesimtit ca sa ma duca acolo pentru a ma putea schimba, mai trebuie si sa stau cu dezastrul asta in cap!
-Doar ca sa stii, rezervarea noastra expira intr-o ora, asa ca grabeste-ti fundu' ala si hai sa plecam! tipa, propabil din hol.
-Okay! cedez intr-un final. Dar crezi ca presa va face misto de mine? il intreb emotionata, iesind din baie.
-Presa e presa. Normal ca vor face miso de tine! spune uitandu-se la mine.
-Inca o data, multumesc pentru incurajare!

Isi apuca cheile de pe cuier, si mi le inmaneaza, iesind din apartament.
-Nu ma astepti? strig dupa el incercand sa-mi pun tocurile cat mai repede in picioare.
-Nup, il aud apasand butonul de la lift.
Dupa ce reusesc sa ma incalt, ies si incui. Cand ma uit spre lift, Harry este deja in el, iar cand observ ca usile incep sa se inchida incet, ma apuc de alergat.

Ajung la tanc, bagand mana intre ele fix la momentul potrivit. Dupa ce intru si imi recapat respiratia, ma uit catre el nervoasa.
-Multumesc! spun plina de sarcasm.
Nici macar nu se uita catre mine. Hello, Harry, ar trebui sa-ti amintesc ca azi-dimineata si seara trecuta aproape ai sarit pe mine vrand sa ma saruti?! Omul asta o sa ma bage in spital.

Liftul se opreste, si iese inaintea mea, mergand spre iesire. Oh, serios acum! Incep sa merg mai repede pentru a-l ajunge din urma. Cand iesim afara din cladire, tonele de fotografi ne asteapta primitori. Oh, da, imi amintesc de voi. Aproape ca m-ati orbit, dar am trecut cu vederea! Nu e ca si cum ochii sunt importanti..
Harry merge in fata mea, in timp ce eu incerc sa-mi acopar ochii cu palma. Blitz-urile ma ataca din toate partile!
Ajungand la masina, ma chinui sa intru cat mai repede, in timp ce zeci de oameni ma striga pe nume. Harry intra dupa mine, si baga masina in viteza cat de repede poate.

-Cineva trebuie sa hraneasca oamenii aia cu niste posturi bune! Unde-i Kim Kardashian cand are lumea nevoie de ea? vorbesc, punandu-mi centura.
Nu ma baga in seama, ci da drumul la radio si incepe sa mearga cu mai multa viteza.
-Oh, imi place melodia asta! spun, intinzandu-mi mana si dand volumul mai tare.
Dupa ce imi retrag mana, Harry schimba postul. Jur ca a facut-o intentionat.
-Okaaay, cineva s-a trezit cu fata la cearceaf.
-Poti sa taci? Incerc sa ascult stirile! ma opreste din vorbit.
Ah, serios? Ne comportam din nou asa? Bine, Harry. Bine! Ce este in neregula cu el?! Sau, mai bine as intreba ce este in regula cu el..

-Si, restaurantul este frumos? incerc iarasi sa aprind o conversatie.
-Nu. Este oribil: multe flori si romantisme si sampanie gratis si orcheste de rahat, spune concentrandu-se la drum.
-Ughh, suna asa oribiiil! zic ironica incercand sa-i imit vocea.
Nu spune nimic, ci doar conduce. Vazand ca nu reactioneaza la nimic, incep sa ascult povestea unei fetite de cinspe ani care a fugit de acasa, la radio. Copiii din ziua de azi!

Fara sa realizez, Styles opreste masina in fata restaurantului. Se da jos, si merge spre intrare, neasteptandu-ma... din nou. Ies repede, si il urmez. Cand intru in local, il vad langa un barbat, spunandu-si numele si semnand o hartie, apoi merge spre masa rezervata. Trec pe langa acel om, salutandu-l politicos, apoi ma duc langa "partenerul" meu. Cand ma asez jos, incerc sa-mi recapat respiratia.

-Huh, am facut ceva sport azi! rad fortat.
Nici nu apuc sa-mi termin propozitia, ca-si ia meniul de pe masa, si se uita pe el, acoperindu-si intreaga fata.

-Okay, ce naiba ai? cedez.
-Am un apartament in Miami, o vila in Las Vegas, doua masini si vreo cateva milioane de dolari in conturi..
-Stii la ce ma refer! ii zic smulgandu-i meniul din mana, obligandu-l sa ma priveasca.
-Te refereai la boli sau ceva? continua sa faca pe prostul.
-Serios, Harry? Ne intoarcem la inceput?
-Si ce ar fi asa de rau legat de asta? ridica o spranceana.
-Totul! O sa ne faci amandurora treaba mai grea! De dimineata erai asa de jucaus, iar acum...
-Acum mi-e foame, asa ca te rog sa-mi dai inapoi meniul! spune si imi ia meniul din mana.
-Te comporti copilareste, imi dau ochii peste cap, uitandu-ma deasemenea peste meniu.

O chelnerita se apropie de noi cu un carnetel si un pix in mana.
-Ce ati dori sa comandati? ni se adreseaza.
-O salata d...
-As vrea niste baghete grecesti pentru aperitiv, niste spaghete cu sparanghel iar pentru desert o inghetata de mere cu nucsoara! ma intrerupe Harold inainte sa pot comanda.
Chelnerita noteaza, apoi se intoarce cu capul spre mine.
-Da, eu as vrea o salata de var...
-Oh! Si un scotch cu gheata! intrerupe iarasi.
Observ cum chelnerita se abtine din ras.

-O salata de vara si o apa plata! comand in sfarait.
Femeia pleaca, iar Harry isi scoate telefonul din buzunar.
-De ce naibii te comporti asa?! imi ridic vocea la el.
-Cum asa?! Asta-s eu.
-Nu! Tu nu esti asa, si stii bine asta..
-Sampanie? apare un barbat cu o sticla in mana, intrerupandu-ma.
De ce toata lumea ma intrerupe?!

-De fapt, eu chiar as vrea, ii spun intinzandu-mi paharul.
-Nu, nu vrea! ma contrazice Harry.
-Ba da, vreau! zambesc nervoasa catre Harry.
-Domnisoara primeste ce domnisoara vrea! rade ragusit batranul cu sampania, apoi imi toarna in pahar.
-Ce dracului se inampla? intreb in secunda in care barbatul pleaca.
-Te-as ruga sa nu injuri. Este de prost gust. Este al dracului de prost gust, imi ignora intrebarea.

Ma ridic de pe scaun, si ma duc spre el. Il apuc de mana, apoi il trag dupa mine catre niste scari intunecate.
-Imi sifonezi bluza! spune el tagandu-si mana cand ajungem acolo.
-Faci asa pentru ca te-am respins, nu? trec direct la subiect.
-Poftim?
-Te comporti in felul asta doar pentru ca nu te-am lasat sa ma saruti! Stiu asta!
-Um, scuza-ma. Nu am vrut sa te sarut! se apara, apoi isi trece mana prin par. Esti cam egocentrica.

-Ah, serios? Nu ai vrut sa ma saruti?
-Nup. Deloc.
-Sigur? intreb
-Sigur.
-Bun, pentru ca nici eu nu vreau sa te sarut!
-Ma bucur, spune uitandu-se la mine.

-Si eu. Acum scuza-ma, o sa ma duc la apartamentul meu. Trebuie sa-mi vad iubitul! accentuez ultimul cuvant, apoi trec pe langa el, si ies din restaurant cu telefonul in mana, sunand un taxi.

Harry's POV.

Iubit. I-a spus "iubitul" ei. Normal ca a facut-o. Incep sa cred ca planul asta este de rahat! Insa este cel mai bine pentru amandoi. Daca asa reusesc sa o indepartez... ei bine, o sa continui sa fac asta pana cand, eventual, isi va da demisia, iar amandoi vom putea trece mai departe. Trebuie sa incetez sa ma mai gandesc la ea! Trebuie sa imi distrug sentimentele pentru ea! Trebuie sa le fac sa dispara.. insa iubirea nu-i asa de usoara, huh?
Realizez ca inca stau in acel colt intunecat, asa ca ies din camera scarilor, si fac cativa pasi, indreptandu-ma spre masa unde mancarea deja este pusa. Imi apuc jacheta dupa ce las o bacnota de 100 pe masa, si ies afara. Bineinteles ca ea deja este plecata. Merg spre masina, deblocand-o.

Cand, il vad pe Jaicob luand coltul strazii. Instinctul meu ar fi sa ma duc la el si sa-i mai trag inca un pumn, dar atunci cand vad o femeie luand coltul si mergand spre el, ma ascund dupa masina.
Stiu femeia asta! Am mai vazut-o undeva... nu stiu unde, insa figura ei imi este asa cunoscuta.

-Trebuie doar sa asteptam momentul potrivit! ii spune ea mergand impreuna.
-Tu doar contacteaza-ma, iar eu o sa-ti spun totul! ii zice el, iar cand trec pe langa masina mea, imi pun capul la cutie.

Despre ce naiba vorbesc? Suspicios...

okay, sper ca niciuna dintre voi sa nu stie despre ce vorbesc Jai si acea femeie, caci daca, cumva va dati seama, o sa stricati surpriza.
asa ca shhht!

ly <3!

The Beard // H.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum