Když mě políbil, celým tělem mi projela elektrická vlna. Mé tělo bylo jako v jednom ohni a v břiše mi strašilo hejno motýlů. Nejdřív jsem se chtěl odpojit, ale něco ve mě se rozhodlo zapojit se. Z téhle chvíle nás vyrušil až nedostatek vzduchu. Oba jsme se vzájemně dívali do očí, Kirishima se jen pousmál. ,,Na to co si říkal jsem čekal že mě odstrčíš." Uchechtl se a já jen odvrátil pohled. ,,Buď ticho..."
Musel jsem se usmát. Na chvíli jsem ho pustil ze svého sevření a lehl jsem si vedle něj, abych si ho k sobě zase přitáhl. Zavrtal jsem mu hlavu do hrudi a propletl jsem si s ním nohy. ,,C-Co to děláš ?" ,,Jen se mazlím." Řekl jsem spokojeně a užíval jsem si jeho přítomnosti. Když si vyčerpaně povzdechl a objal mě, vítězně jsem se usmál. ,,Mám tě rád Bakubro."
Mírně jsem se pousmál. Zní to hezky. ,,J-Já tebe taky ... Shitty hair." Zabrblal jsem tiše a on hned nadšeně zvedl hlavu. ,,Fakt ?!" Jen jsem zrudl ještě víc a kývl jsem. Jen se zazubil a víc se ke mě natiskl. Začal jsem ho hladit po zádech, až jsem zabruslil ke křídlům. Začal spokojeně vrnět. Je jako kočka, je roztomilý na to že je to drak. ,,Nevěděl jsem že draci vrní..." Zasmál jsem se a on jen něco zabručel. ,,Já nevrnímmmm..." Znovu zavrněl když jsem mu jemně přejel mezi křídly. ,,Jistě." Pousmál jsem se a dál jsem zkoumal jeho křídla. ,,Jak to máš s těma šupinama ? Dokážeš zpevnit křídla i takhle ?" ,,Dokážu to udělat s celým tělem i když jsem člověk." Zabručel a já se na něj překvapeně podíval. ,,To jako fakt ? To je hustý." ,,Ani ne..." ,,Jak jako ani ne ? Co bych za to dal... Mít třeba... Vybuchující schopnosti ! To by bylo boží."
Podíval jsem se na něj. ,,Možná bych ti to mohl splnit..." ,,Cože ?" ,,Tam kde jsem žil než mě chytili, byla jeskyně. Byl tam takový zvláštní mech, když ses ho dotkl tak to zajiskřilo a bouchlo." Koukal na mě jak na růžového jednorožce. ,,No nekoukej, můžem si tam někdy udělat výlet." Pousmál jsem se nad tím jak mu zajiskřilo v očích. ,,Půjdeme teď ?" ,,Baku, jestli sis nevšiml tak jsi momentálně podezřelý že jsi unesl jistého draka, nevím jestli je to zrovna teď bezpečné." ,,Nevím jak ty, ale já mám pocit že je to naopak." Uchechtl se Bakugo nad tím jak ho teď držím a já se jen zahubil a hlavu nechal položenou na jeho hrudi. ,,To se stává..."
Leželi jsme takhle nějakou tu chvíli, než se Bakugo začal vrtět. ,,Co je ?" ,,Je mi zima, hoď na nás alespoň deku." ,,Nepotřebuješ deku, máš u sebe prvotřídní dračí topení." Zazubil jsem se a nechal jsem své tělo o trochu víc zahrát. ,,Ty jsi fakt jako přenosné topení." Uchechtl se a víc se ke mě přitulil. Hlavu jsem měl zabořenou v jeho krku. ,,Mmm... Hezky voníš..." Zavrněl jsem a rty jsem ho jemně políbil na krk, načež se celý ošil a naskočila mu tam husí kůže, jak tomu lidé říkají. ,,Ale... Tady je někdo citlivý na krček." Zasmál jsem se a přejel jsem mu po něm jazykem. ,,K-Kirishimo !"
***
Jinak jsem vám teda chtěla oznámit...Udělám to prostě tak, že to sice bude Kiri takový ten "mazlivý" typ, ale top bude Bakugo. Psalo vás to tam opravdu hodně a já si alespoň nebudu muset zvykat na to to otáčet :,D stejně to ale ještě chvíli potrvá, než se k tomu dostaneme, takže je ještě čas ^^
ČTEŠ
Dragon slayer (mha)✔
FanfictionKatsuki Bakugo se má brzo stát králem, ale jako každý v jeho věku, musí složit určitou zkoušku. A to zabít draka. Draci jsou v království bráni jako trofeje a každý kdo chce někam patřit, musí svého draka zabít. Co když se ale Katsukimu otočí život...