79.

668 68 10
                                    

Time skip

Uběhli dva týdny od našeho prvního tréninku a za tři dny se má konat ta akce. Bakugo lítá furt někde pryč a já se většinu dne proválím, nebo jsem s Todorokim. Endeavor, ani můj otec o sobě od té doby nedali vědět a Todoroki si označil Midoriyu. Prý to bylo za účelem lepší komunikace, ale já vím své. Drak prostě neudělá pouto jen tak s někým.Jestli je tu náhodou někdo koho by zajímalo jestli k "něčemu" došlo mezi mnou a Katsukim, tak pořádně ani ne. Jelikož když už to naposledy vypadalo nadějně, tak jsem myslel že jsem přišel o své nádobíčko. Bakugo prostě nechce, nevím proč. Ale od té doby si dávám bacha. Bolelo to fakt ukrutně. Co se týče Aizawy a Eri, moc toho nevím. Ale Denki se "nenápadně" stýká občas se Shinsem. Jak to vím ? Několikrát jsem je viděl a navíc cítím Shinsovu přítomnost. Ale tak jestli spolu něco mají fakt netuším, s Denkim se z nás stali dobří přátelé, ale nutit ho nehodlám.

I když toho draka nechci zabít, musím se účastnit všech věcí okolo té akce. Do toho jsem musel ještě plnit své královské povinnosti, takže jsem měl strašně málo volného času. S Kirishimou se z nás stal opravdu sehraný pár a já věřím tomu, že klapne všechno jak má. Jen jsem zvědavý na reakci ostatních. Rodiče mě asi vydědí a lidé z vesnice sežerou zaživa. To bude parádička. ,,Katsuki ! Nikam nezdrhej, ještě si musíš zkusit to brnění !" Křikla po mě matka a za límec mě začala táhnout zpátky mezi ty lidi. Já chci za Kirim...

Palačinky....se šlehačkou...mmm... Jahůdku na to.. ,,Ejiro !" Ozvalo se vedle mě a já prudce vyletěl do sedu. ,,N-nedám ! Jaho...dy... Todoroki ? Co tu chceš ?" Zeptal jsem se rozespale a on se jen tak divné zatvářil. ,,Midoriya oznámil že se prý bude bojovat v klecích... Jak to uděláme aby se nám to povedlo ?" ,,V klecích ? Myslel jsem že to bude ve volným prostranství..." Zamumlal jsem si pro sebe a podrbal se ve vlasech. ,,Co mi říkal Izuku, tak letos to tak chtějí udělat kvůli naším útěkům. Dost se jim to vymklo a teď se to snaží napravit."

*Izuku*

Zrovna jsem ze sebe sundal brnění co budu mít na sobě za tři dny. Všechno perfektně sedělo, ale já mám i tak nervy na pochodu. ,,Kacchan, jdeš další." Řekl jsem vytočenému Bakugovi a ten prošel kolem mě. Teď už mě nic nečekalo, takže jsem si to mířil do pokoje a cestou si vzal jídlo z kuchyně.  Co mě překvapilo bylo, že tu Shouto nebyl. Skrz pouto jsem cítil že je celkem blízko, takže jsem se s ním mohl v klidu spojit. Zlato ? Ty jsi u Kiriho ? "Jo, už jdu zpátky." Ozvalo se mi v hlavě a já se pousmál. Nikdy bych neřekl že si něco začnu s klukem, natož s drakem. Ale jsem rád že se mnou utvořil pouto a navíc o něj nemusím mít tolik strach. Todoroki se po minutce opravdu objevil v okně a sedl si ke mě na postel. Hned se natáhl pro polibek, který jsem mu já s radostí oplatil. ,,Už jsi mu řekl o těch klecích ?" zeptal jsem se a dal jsem si do pusy kousek ovoce. ,,Jo, říkal že si o tom promluví s Katsukim. A jaký jsi měl den ? Celý jsi prolítal venku, musíš být unavený." Řekl klidně a objal mě kolem pasu. Jen jsem se pousmál. ,,V pohodě. Přípravy jdou rychle. Ale říkám ti že když jsem viděl tu náhradu za tebe tak jsem myslel že ho minimalne kopnu hned. Je to jako Béčkový drak, ale je divný. Takový mrňavý, fialový s koulema na hřbetě a hlavě. Prostě ho beztak odchytili někde na smeťáku." Řekl jsem nafoukle a Todoroki se jen zasmál.

Dragon slayer (mha)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat