*pohled Shinsa*
Bože to jsou všichni lidi takhle hluční ? Už mi z něj hrabe. ,,Hele prcku, už mě nebavíš. Buď mi řekni něco normálního, nebo odchazím." Zavrčel jsem a on se na mě zklamaně podíval. ,,Ne ! Prosím už mi hrabe z toho že jsem tu sám... Tak mi řekni něco o sobě ! Nikdy jsem tě neviděl a ty si říkal že jsi mě sem odnesl. Kdo byla ta holka se kterou si mluvil ? Kdo je ten váš sensei ? Už mi vysvětlíš proč máš ten náhubek ?" ,,Sakra už drž tlamu !" Zařval jsem na něj a stoupl jsem si. Blonďáček strachy nadskočil a v jeho očích se zalesklo. Bezeslova jsem odešel ze sklepa. Už teď ho nenávidím. Je na mě moc otravný.
Chvíli jsem na něj ještě volal a doufal že se vrátí, bohužel marně. Nakonec se mi nějak podařilo zamhouřit oka. Ale ne na dlouho, jelikož jsem slyšel nějaké kroky. Pootevřel jsem oči. Přede mnou stála taková drobná holčička. Měla dlouhé stříbrné vlasy a červené oči. ,,Ahojky..." řekl jsem a úsměv a ona s sebou trochu cukla. ,,Nevypadáš nebezpečně..." ,,Já ? Já nejsem nebezpečný, kde jste to vzali ?" ,,Říkal to Shinso... A i Sensei říkal že jsou lidi nebezpeční." ,,Shinso... Ehm, nebezpeční ? Ne. To je blbost. Se mnou je sranda." Zaculil jsem se, ale v ten moment mi zakručelo v břiše. I když jsem do sebe něco z toho blivajsu dostal, nezasytilo mě to. ,,J-Já... Nesu ti tohle. Jíš to ?" Od někud vytáhla krásné červené jablko. Začal jsem rychle kývat, v životě jsem neviděl ovoce radši než teď.
Nějakou dobu jsem si četl, jak mám v oblibě, lidské spisy bývají občas celkem zajímavé... Ale po nějaké té době mi došlo, že bych měl jít zkontrolovat Eri. Sensei jí nařídil každý den trénovat let v lidské podobě, ale ona sama se k tomu prostě nedokope.
Eri, jak jsem tak zjistil, tu se mnou nějakou tu dobu byla. Byl jsem za to rád, byla rozhodně ukecanější než ten kluk... ,,Hele Eri... Nechci aby to vyznělo zle, ale jak je možný že jsi nikdy nebyla na trhu ? Nevíš co je to hra na schovku a podobně..." ,,Sensei mi zakázal chodit z lesa a ty jsi první člověk co jsem kdy viděla." ,,A co je potom Shinso a ten tvůj sensei ?" Uchechtl jsem se a ona v klidu řekla ,,Přece draci." Zaraženě jsem se na ní podíval. ,,Cože ?" ,,No, jsme draci. Sensei naučil mě i Shinsa proměnu, takže můžeme mít lidskou podobu. ,,C-Co to meleš ? To přeci není možný..." ,,Ale je ! Tak koukej." Řekla vážně a odešla asi do poloviny místnosti. Tam na chvíli zavřela oči a než jsem se nadál, stal se z ní obrovský stříbrný drak. Ne tak veliký jako ti draci které jsem viděl na výběru, ale i tak se sem sotva vešla a čumák měla u mě.
Z mého hledání mě vyrušila obrovská vlna energie. Bylo mi jasný že to byla Eri. Rozeběhl jsem se zpět k chatě a rovnou jsem zaběhl do sklepení. Už z dálky jsem viděl stříbrná křídla, která nepatřila nikomu jinému než jí. Po cestě jsem si sundal náhubek. ,,Eri ?! Co si jako myslíš že děláš ?! Okamžitě se změň zpátky !" Zavrčel jsem a ona se hned změnila. Podíval jsem se na vyděšeného blonďáka. ,,A ty...." Zasyčel jsem na něj a on mi věnoval ustrašený pohled. ,,O-Ona je...T-Ty jsi-" ,,Ty zapomeň."
***
Doufám že jste rádi za nějaké ty informace o těhle dvou ^^ máte rádi ship těhle postav, nebo to moc nemusíte ? Já osobně je mám ráda a přijdou mi roztomilý 😅😂
ČTEŠ
Dragon slayer (mha)✔
FanfictionKatsuki Bakugo se má brzo stát králem, ale jako každý v jeho věku, musí složit určitou zkoušku. A to zabít draka. Draci jsou v království bráni jako trofeje a každý kdo chce někam patřit, musí svého draka zabít. Co když se ale Katsukimu otočí život...