56. pozdní příchod

706 71 5
                                    

Ráno jsem se probudil celkem rozlámaný. Ono když musíte ležet celou noc jen v jedné poloze, není to moc příjemné. ,,Dobré ráno." Zachraptěl jsem a snažil jsem na najít svého dráčka v posteli, ale nikde nebyl. A to se mi potvrdilo i když jsem otevřel oči. ,,Kiri ?" Zvolal jsem, ale nepřišla mi žádná odpověď. Pak jsem si všiml pootevřeného okna. Asi s ním trávím málo času venku že se musí chodit venčit...

Čekal jsem že ho najdu zase venku na stromě, ale po pracném vylezení z postele a únavné chůzi jsem ho tam neviděl. To se mi moc nelíbilo, ale tak posadil jsem se zpátky na postel a trochu jsem si protáhl stuhlá záda. Opravdu už je to lepší. Vidím to tak na ještě jeden den flákání aby se mi ty rány neotevřely a pak hurá trénovat. Už mi chybí pohyb. Od doby co je tu Kiri se sebou nic nedělám. No a v posteli se moc pohybu nedočkám.

Asi po hodině přišel Deku s lékařem. Díky bohu nakoukl Deku první, i když... Ejiro se stále neukázal. Ten chlápek mi namazal ty záda a převázal obvaz na hlavě. Už se teším až se budu moct umýt, moje vlasy už jsou mastnější než výdaje za mojí přítomnost ve hradě. Deku mi rovnou donesl i snídani, nemohl jsem si nevšimnout že toho bylo víc než obvykle. Když odešel lékař, zdržel jsem Dekua aby mi řekl jestli neviděl Kirishimu, ale odpověď se mi nelíbila. Prý ho neviděl ani Todoroki, jelikož se po něm ptal.

Trochu se mi to protáhlo. Bakugo bude už určitě dávno vzhůru a já teprve probíhám městem. Jelikož jsem tam na toho draka samozřejmě narazil, došlo k menšímu střetnutí. Šlo vidět že je v noci ve svém živlu, takže mi dal dost zabrat. Nakonec jsem doslova zdrhnul. Ale mám dost mechu a dokonce i tu jeho dýku. Pokud se nepletu, tak je to ta samá dýka co mi před několika lety dával. Jestli jo, říkal že pro něj je hodně důležitá, takže jsem rád že jsem jí tam našel. Když jsem doběhl k hradu, lehce jsem se vyhnul strážím a zaběhl do zahrady. Po důkladném prozkoumání terénu jsem vylétl do jeho okna. Naštěstí v pokoji nikdo nebyl, takže jsem tam rovnou skočil.

Už mě opravdu štvalo to jak vypadám, takže jsem se trochu opláchl. Záda mě štípala úplně nehorázně a hlavu jsem musel vynechat, ale jinak jsem byl spokojený že jsem zase ve vodě. Zrovna když jsem se oblékal jsem uslyšel nějakou ránu z pokoje. Obmotal jsem si osušku kolem pasu a nenápadně nakoukl do druhé místnosti. Kirishima stál zády ke mě a drbal se na zátylku. Jen jsem se opřel o futra a nahodil otrávený výraz. ,,Tak už jsi zpátky jo." Odsekl jsem a Kiri se na mě překvapeně podíval. Doslova mě proskenoval pohledem a v očích se mu zalesklo. Byl dobrý nápad lézt za ním jenom takhle ? ,,Bakuuuuu už jsem se bál..". Usmál se a roztáhl ruce na objetí, ale já tam viděl ten drobný úšklebek. ,,Kam si jako myslíš že si šel ?" Zabručel jsem a vyhnul se když po mě skočil. ,,Něco ti sehnat. A za pusinku ti možná i řeknu co." Zaculil se a já jen s povzdechnutím kývl. I tak mi to ale nedalo a já se musel pousmát. Je jak malé dítě.

Dragon slayer (mha)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat