Chtěl jsem se mazlit a Deku jenom mluvil a mluvil. Bakugo si mě kvůli tomu nevšímal. ,,Bakuu jdeme..." Zakňučel jsem a jako malé dítě jsem ho zatahal za lem košile. Jen se na mě podíval a povzdechl si. ,,Pak ti to vysvětlím Deku, teď s ním jdu k sobě. Máš tu na půjčení nějaký plášť ?" Zeptal se naléhavě když jsem ho táhl k východu. ,,Jo... Na." Řekl, poměrně naštvaně a hodil po něm něco, co pak hodil blonďák na mě. ,,Nechci to..." Zaknučel jsem a snažil jsem se to nějak sundat.
Bože chová se jako malé dítě, na jednu stranu je to ale roztomilý... Ne ! Je to otravný. ,,Jestli si to nenecháš tak ti na nějaké mazlení kašlu." Řekl jsem přísně a on kupodivu přestal. Na výrazu toho idiota přímo stála otázka s tím, co mezi námi je. Já ho ale samozřejmě ignoroval a i s Kirim co se na mě vešel, jsem opustil jeho pokoj. Rychle jsme procházeli chodbou, jenže cestou jsem slyšel nějaké hlasy co se k nám blížily. Strhnul jsem s sebou Kirishimu do nějaké komory a zavřel jsem nás tam. Aby přestal remcat, dal jsem mu ruku na pusu a snažil jsem se vnímat jen zvuky kolem nás. ,,Mmm-Ba-ku.." Zvrčel a já se na něj naštvaně podíval. ,,Co je ?!" Sykl jsem po něm a on ukázal směrem dolů. Stál jsem mu na noze, byl bez bot, takže ho to muselo bolet. ,,Ts... Promiň."
Nelíbilo se mi kde jsme, Bakugo mi slíbil že se budeme mazlit až budeme u něj... Proto jsem se rozhodl využít této situace kdy jsme na sebe poměrně nalepení. Obejmul jsem ho kolem pasu a tím jsem si ho přitáhl trochu blíž k sobě. Zvuky kolem nás jsem ignoroval. ,,Kiri nech toho, už takhle je tu málo místa." Zavrčel, ale díky tomu že vidím ve tmě a to tu byla celkem tma, jsem moc dobře věděl že trochu zčervenal. Sám pro sebe jsem se pousmál.
Na chvíli se uklidnil, takže jsem mohl poslouchat nějaké ty hlasy, asi to byl někdo ze stráží. Jenže ten klid nebyl moc dlouho. Ucítil jsem vlhko na své dlani a když jsem se na něj podíval, stuhlo mi celé tělo. Vážně mi...tak to prrr... ,,K-Kiri !"
Pomalu jsem mu začal ocucávat prsty. Nevím sice proč, ale lidi to dělají. Očividně to pomáhá. Bakugo se snažil vymanit, takže jsem ho doslova natiskl na zeď. Byl jsem tak blízko jeho tváře, že se naše nosy téměř dotýkaly. Jeho teplý dech se mi odrážel od tváře a v očích na oboum žhnulo. ,,K-Kiri..." ,,Bakugo...Řekni mi... Nevadí ti že jsem drak ?" Zeptal jsem se tiše a dál se vpíjel do těch jeho rubínů. ,,J-Jasně že mi to nevadí..." ,,A co ke mě cítíš ??" Bakugo se zarazil a nic neříkal, jenže já taky ne, chci svou odpověď. ,,N-No...J-Jsi v pohodě..." Hlesl rozkoktaně a pohled stočil ke svým botám. Jen jsem mu jemně uchytil bradu a otočil jsem mu hlavu na sebe. Byl jsem o trochu větší, takže koukal mírně nahoru. ,,Ne Bakugo. Chci vědět jestli mě máš rád... Jestli ti na mě opravdu záleží... Já... Chci tě Bakugo, strašně moc. Chci aby jsi patřil jenom mě a nikdy mě neopustil."
***
Pokud máte čas prosím tohle si přečtete. Než se k něčemu takovému dostaneme, stejně to ještě potrvá, ale tak co... Kdo tohle čte ví, že si kapitoly předepisuju a momentálně jsem se dostala na postelovou scénu (konečně 🥴) ale mám dilema koho dát na jakou pozici. Zatím to v téhle fanfikci píšu tak že to vypadá že top bude Kiri, ale nevím jestli to tak nechat. 1) jsem zvyklá psát že je Kiri ten dole, 2) Bakugo se mi prostě hodí víc do té "průbojnější" pozice. Prostě teď nevím jestli to nechat tak jak to zatím vypadá, nebo je tam pak prohodit...nebo je střídat ? Prostě haló...Otázka na kterou chci odpověď : koho chcete aby byl uke ?
ČTEŠ
Dragon slayer (mha)✔
FanficKatsuki Bakugo se má brzo stát králem, ale jako každý v jeho věku, musí složit určitou zkoušku. A to zabít draka. Draci jsou v království bráni jako trofeje a každý kdo chce někam patřit, musí svého draka zabít. Co když se ale Katsukimu otočí život...