Nevím jestli má cenu na to vůbec upozorňovat, ale jestli nechcete být trochu pohoršení tak tohle nečtěte 💕
Sice to není nic moc, ale brzo se dočkáte ^^
***Ten parchant zubatej ... ,,Kirish-"Ani jsem to nemohl doříct, jelikož jsem musel zavřít pusu. Cítil jsem jak jsem celý červený a nejhorší bylo že se mi to fakt líbilo. Kiri mi rukou jezdil po hrudi a značkoval si mě jako pes své teritorium. Jediné na co jsem se zmohl bylo tiché bručení a prohýbání se v zádech. Nechtěl jsem prohrát, ale zároveň mě to lákalo. Jenže Kiri si asi neuvědomuje že chci být já ten nahoře.
Kupodivu se dobře držel a já mu nechtěl hned dělat až moc naschvály, i když už jsem si moc dobře všiml že se jeho chlouba probouzí a mohl jsem toho využít, jsem mu rukama stále dráždit bradavky a sledoval jeho výraz. Pak jsem se opět přesunul k jeho oušku a zkusil jsem ho popohnat jiným směrem. ,,Katsuki~ Ani nevíš jak rád bych teď využil situace... Ale říkal si že by jsi chtěl být ten nahoře, co by sis přál ? Hm ? Určitě by jsi byl úžasný...Úplně si tě dokážu představit..." Vrněl jsem mu do ouška a lehce se ho dotýkal rty. Nemohl jsem si nevšimnout jak mu škubají ruce a má pevně semknutou čelist.
Snažil jsem se myslet úplně na něco jiného, ale jaksi mi to takhle situace nedovolovala. Můj mozek si začal představovat víc než bylo potřeba a Kiri toho viditelně využíval. Postavil se na čtyři a vylezl si nade mne. ,,Tak tedy jinak..." Zaculil se a ruce přesunul na lem mých kalhot. Celý jsem se napnul. ,,N-Ne ! Kiriaaah !" Vítězně se pousmál. Hned jsem si uvědomil co jsem udělal.
Až když jsem mu rukou sjel na naběhlý penis tak vzdychl. Vítězně jsem se usmál. ,,Vyhrál jsem." Řekl jsem nadšeně a natáhl jsem se pro polibek. ,,Tak ti od toho pomůžeme, co ty na to ?" Usmál jsem se a olízl jsem si rty. Jenom na mě celý rudý koukal s pootevřenými rty. Konečně jsem ho zbavil kalhot a jeho chloubu nejdřív pořádně olízl. Celý se prohnul a vyšel z něj dlouhý sten. Očividně pochopil že už nemá cenu si na nic hrát. Ještě než jsem se začal jeho chloubě věnovat naplno, udělal jsem mu pár znamének na podbřišku... Je jen můj. ,,K-Kiri ..." Zakňučel a pohnul proti mě pánví, takže už jsem přestal provokovat a zdržovat a pustil jsem se do práce.
V mém břiše poletovalo hejno motýlků, celé tělo mi hořelo pod náporem jeho doteků a můj mozek nedokázal normálně fungovat. Jakmile si vzal můj penis do pusy, projela mnou úžasná vlna euforie. ,,K-Kiri ru-ce... P-Prosím !" Řekl jsem mezi vždychy a zaškubal jsem za ruce aby pochopil. Na chvíli se odtrhl načeš jsem trochu zabručel ale hned jak mi rozvázal ruce tak jsem se podepřel do takového polosedu. Druhou rukou jsem mu zajel do vlasů a přivlastnil jsem si jeho rty. Chlouba už se mi začala ozývat, takže se Kirishima vrátil ke své práci. Lehce jsem ho tahal za vlasy pod náporem té slasti a postupně jsem si začal určovat své vlastní tempo. Po chvíli jsem cítil že už budu. ,,K-Kiri já-" Ani jsem to nestačil doříct a moje nadílka skončila v jeho puse. Se zakloněnou hlavou jsem vydýchával to co se právě stalo. Kiri se usmál a vtiskl mi rychlý polibek. ,,Vyhrál jsem."
***
Informace o nové knize :Zlatíčka moje... Mám rozepsané dva příběhy a nevím co dřív.
A) MHA fanfikce na ship Tododeku-
Příběh je taky sice fantasy (nějak jsem si to oblíbila 😅) ale jde tu o Todorokiho který je částečně démon, ale zároveň je princ v království, ve kterém žije i Izuku. Ten se bude chtít dostat princi pod kůži navzdory tomu jak se k němu princ chová.
S tímhle příběhem to nemá nic společného.B) normální fanfikce BOYxBOY -
Příběh mou dvou smyšlených chlapců. Klasický příběh spolužáků na střední jejichž životy jsou propletenější než to zprvu vypadá. Každodenní problémy každého z nás útočí na dva chlapce, co se jim snaží vyrovnat.Prosím o váš názor co by se vám líbilo víc, jelikož oba příběhy mám jistým způsobem promyšlené a prostě nevím co dřív ^^
ČTEŠ
Dragon slayer (mha)✔
FanfictionKatsuki Bakugo se má brzo stát králem, ale jako každý v jeho věku, musí složit určitou zkoušku. A to zabít draka. Draci jsou v království bráni jako trofeje a každý kdo chce někam patřit, musí svého draka zabít. Co když se ale Katsukimu otočí život...